נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
השעה היתה בין ערביים. שדרות רוטשילד בתל- אביב נראו נינוחות מתמיד. השבוע שחלף היה עמוס והשבוע שבפתח טרם הודיע מה הוא טומן בחובו. ישבנו במקום קסום ומתאים לגוון האירופאי של השמיים: "לה סנטרל".
"לה סנטרל" מתמחה במעדני קונדיטוריה ומיני מאפים משובחים, כאלו שפוגשים בצפיפות ברחובתיה של פריס, אם כל המאפים. קיימת אחידות דעים לגבי העוגות המדהימות והפטיפורים העשירים של "לה סנטרל", אליהם אגיע בהמשך, אבל, וזהו אבל גדול, לה סנטרל גאה להגיש, מזה כשנתיים הרבה מעבר לעוגות משובחות. התחלנו, ללא קשר לשעה, בארוחת בוקר מפנקת במיוחד. טעמנו: קרוק מאדם, ביצת עין המונחת על שתי שכבות לחם קסטן, פסטרמה עוף, גבינת טל העמק ורוטב בשמל, מוקרם בתנור (עשרים ושבעה ש"ח). מנה זו בלבד עונה על הצורך ב"משהו קטן עם הקפה של הבוקר". טעמנו גם יוגורט וגרנולה עם פירות טריים (עשרים ושלושה ש"ח) וקייק מלוח , שזו עוגה אנגלית מלוחה עם עגבניות מיובשות ועשבי תיבול. מנה זו היא חלק מארוחת הבוקר המסורתית המוגשת במקום.
בהמשך, התפנקנו עם "קטנטנות". אלו מנות קטנות אבל גדולות, המיועדות לכל מי שחשב שהוא "לא רעב", וסתם מתחשק לו לנשנש משהו עם משקה כלשהו מהבר.

טעמנו: שיפודי עוף ברוטב בוטנים, שרימפס על קרוסטיני בציפוי גבינה, פטריית פורטובלו עם גבינת ריקוטה ופסטו וקרפ חזה מולארד. כל "קטנטנה" מגיעה כמנה בפני עצמה ומחירה עשרים ושבעה ש"ח והיא בהחלט יכולה לתרום לארוחה גם כמנה ראשונה קלילה.
לקינוח, וזה היה שווה כל קלוריה, אכלנו פרזייה שהוא מאפה המורכב מבצק ספוג, תותים וקרם וניל (עשרים וחמישה ש"ח), סנט הונורה שהן פחזניות בקרמל, קרם וניל וקצפת (עשרים ואחת ש"ח) ותענוג מתוק: בסיס אגוזים קראנץ', שכבות דפי שוקולד ומוס שוקולד (עשרים ושלושה ש"ח). נשמע מעט כבד אבל נמס בפה. בימי שישי בלבד מוגשים במקום פטיפורים: אלו הם מעדנים קטנטנים ומתוקים (האחים התאומים של המתאבנים או הקנפה המלוח).דגמנו מוס פסיפלורה על בצק פריך, מוס גבינה וקוקוס, מוס שוקולד לבן וגבינה טריקולד. הם מתומחרים בארבעה ש"ח האחד. שווה הרבה יותר.
בשביל הפטיפורים האלו שווה לצום שבוע, לחסוך חודש, ולהגיע כל יום.
מיוחדים ב"לה סנטרל": דיל קפה ועוגה: א'-ה' 16:00-19:00 בעשרים ושתיים ש"ח. בוקר קפה וקרואסון: א'-שבת' בחמישה עשר ש"ח.הפי איווניג: א'-ה' בערבים. שני משקאות אלכוהול במחיר מאוד מוזל.ארוחת ילדים: שניצל ופירה או צ'יפס / המבורגר / פסטה פנה בארבעים ש"ח.
לה סנטרל
רוטשילד 29
ת"א
03-5667822
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של אורן גירון

פורס הטורטים
פאגו פאגו באילת
צמחי תבלין
אמנות הבישול עם ג'ולייה צ'יילד
עסקית ב-KIZO
אוכל בתערוכה
חותכן ג'וליאן <BR>
  (Julienne Cutter)
הפלא הצרפתי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר