נגישות
נגישות

פאגו פאגו באילת

מסעדת פאגו פאגו שוכנת על פלטפורמה צפה במרינה של המלונות (צמוד למלון קראון פלאזה) ושמענו עליה כבר כל כך הרבה, אז הלכנו לבדוק. למנה עיקרית הגיעה חגיגה של ממש: פלטה ע נ ק י ת של פירות ים ודגים, שהצטיינה בשפע מרשים.

מסעדה ביום המסעדות של rest
אורן גירון
אורן גירון
תאריך פרסום: 09/10/2005, 16:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
ירדנו לנו לאילת לחופשה מרגיעה. ככה, בסוף אוגוסט, סוף החופש הגדול. אילת היתה ריקה, החום לא היה מעיק, לא היו צעקות בבריכה, האווירה היתה נהדרת וגם האוכל.

את פאגו פאגו, שנחשבת למוסד ותיק וכבעלת מוניטין מרשים בעיר הדרומית ביותר, סימנו לביקור כבר ביום הראשון שהגענו לאילת. המסעדה שוכנת על פלטפורמה צפה במרינה של המלונות (צמוד למלון קראון פלאזה) ושמענו עליה כבר כל כך הרבה, אז הלכנו לבדוק.

מקור השם פאגו פאגו באי השוכן באיי פולינזייה סמואה (בחלקו הדרום מערבי של האוקיינוס השקט) ואכן המסעדה עצמה, בכלל זאת מבנה העץ המרשים, העיצוב הנשען על גוונים רכים והאווירה הנינוחה והסולידית המאפיינת אותה, נותנת תחושה של מקום רחוק, במיוחד אם הולכים בערב, והאורות המרצדים של אילת מנצנצים ממול.

קיבלו את פנינו בסבר פנים יפות והושיבו אותנו באחד מהשולחנות המסודרים במקום (יש לציין שלא הרגשנו כלל שאנו על המים. המבנה יציב מאוד). בפאתי המסעדה יש סושי בר חדש שמספק מעדני דגים נאים ושבה את ליבנו כשנכנסנו פנימה.

תפריטים וקנקני מי קרח הוגשו לשולחן והיו אפטייזר מושלם. קשה היה לבחור מתוך התפריט העשיר, אך המלצרית כיוונה אותנו נכונה: מגש סושי מאקי סרטנים וביצי לובסטר וקונוס סלמון סקין היו נפלאים, פריכים וטריים מאוד. סלט ירקות טרי עם פלחי אבוקדו, ברוטב צ'ילי פיקנטי, היה נהדר.

למנה עיקרית הגיעה חגיגה של ממש: פלטה ע נ ק י ת של פירות ים ודגים, שהצטיינה בשפע מרשים: פנכת שרימפס ברוטב שמנת, פנכת קלמארי מטוגן טמפורה, סרטני נחלים בגריל, מולים ביין ושום, שרימפס גראטן (עם גבינה חריפה), דניס בגריל ולברק בגריל. היה נהדר. צריך רק לקחת בחשבון שהמנה גדולה מאד (מספיקה בהחלט לשלושה סועדים) ובאמצעותה ניתן לטעום ממגוון רחב של טעמים בהם מתמחה מטבח המסעדה. מומלץ מאד.

חשוב לציין את תפריט היינות המרשים של המקום המכיל למעלה ממאתיים סוגים שונים של יינות לבנים ואדומים, מהארץ ומחוצה לה, ואת מבחר הקוקטיילים המרעננים שמציע הבר, שמאד הולמים את הקיץ הארץ הישראלי.
הכיף הגדול אחרי ארוחת דגים ופירות ים הוא המקום שנותר לקינוח (התחושה הזאת של שובע אבל בלי להרגיש מפוצצים) אז לא ויתרנו והזמנו מנה של סורבה פירות ועוגת גבינה, שתינו תה ונהנינו מהנוף.

זכינו להכיר את אילת מחדש ואני חושש שנאמץ את שיטת הנופש באילת בסוף החופש הגדול, כל שנה. נעים.

פאגו פאגו
מרינה אילת, צמוד למלון קראון פלאזה
טלפון: 6376660 08, 6372526 08

אפשר לערוך במקום אירועים מיוחדים
פרטיים ועסקיים. פרטים במקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של אורן גירון

פורס הטורטים
צמחי תבלין
לה סנטרל ברוטשילד
אמנות הבישול עם ג'ולייה צ'יילד
עסקית ב-KIZO
אוכל בתערוכה
חותכן ג'וליאן <BR>
  (Julienne Cutter)
הפלא הצרפתי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר