נגישות
נגישות

אוכל במכונית

אין ספק שהאוכל ממלא מקום חשוב ביום יום, גם כשאנחנו בדרכים ואם נמשיך במגמת הרחבת סוגי האוכל והמשקאות לתחום הרכב נאבד חלק חשוב מהארוחות של ביחד. אז תתאפקו, תאכלו ביסלי, והכי חשוב, סעו בזהירות.

מסעדה ביום חדשות מהצלחת
בת חן כהן
תאריך פרסום: 09/10/2005, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
כשמדברים על אוכל בכלל ועל ארוחות בפרט קיימת חלוקה בין כאלה שאוכלים ושותים ליד שולחן לכאלה שאוכלים ושותים תוך כדי משהו.

יש אוכל שאוכלים ברחוב, מעשה שבבית יקה כמו זה של אבי נתפס היה כחילול הקודש, (בדור שלי זה כבר נסלח), זאת אומרת עמידה ברחוב, פיתה מטפטפת מטחינה מלאת פלאפל או שווארמה עם עמבה שתריח למרחוק ימים רבים אחרי זה, כריכים משודרגים והלהיט של שנות השמונים - נקניקיה בלחמנייה עם כוס ברד או בקבוק קולה-קולה ושוופס.

כשהייתי סטודנטית בירושלים והייתה לי נסיעה ארוכה בכל פעם מהבית בצפון הרחוק עד לבירה אימי, והאמהות של חברותי היו מכינות לנו לצד הקופסאות עם האוכל לכל החודש (לכל אוכלוסיית המעונות) גם צידה לדרך שכללה החל מפירות, ונשנושים ועד חטיפי שניצלים קציצות קטנות וכמובן חמוצים.

מעניין יותר לראות מה אוכלים שנוהגים. הצצה חטטנית לפיותיהם של נהגי ישראל בשעות העומס בדרך אל ומאת העבודה העלו ממצאים מעניינים מאוד. ראשית לגבי השתייה, סטטיסטית נשים שותות יותר קפה באוטו מגברים, כנראה שכל הפירוטכניקה של לנהוג, ולשתות קפה חם זה מסובך למין החזק, מה גם שהגברים מתלהבים מהחלפת ההילוכים וזה לא גברי להחזיק כוס טרמית בקרבת מקום. אבל זה שהנשים שלידי מתקנות את האייליינר (דבר שידיי הרועדות לא עושות גם ביום טוב), ומורחות ליפסטיק בין שלוק לשלוק זה כבר יותר מידי.

הבסיסיים לועסים מסטיק ושותים מים מינרלים (לפעמים בטמפרטורת רתיחה אבל ראבאק היינו צמאים), המתקדמים גומרים את הסנדוויץ' שלהם בדרך לעבודה, הגלידה שנמכרת ע"י גזלנים בפקק של גלילות הייתה ללא ספק הלהיט של הקיץ, ואם יש לכם ילדים באוטו אין ספק שבמבה צהבהבה תתעופף מידי פעם מהחלון (או תימרח עליו אם הוא סגור).

ראיתי כאלה שמקלפים פרי הדר, אוכלים תפוח, עושים אהבה עם בננה ואוכלים מילקי עם כפית. האמת ששיא השיאים הוא כל הדרייב בורגרים למינהם אשר הביאו לגילויים של יכולות מפליאות (גם אצל גברים) בהחזקת דבל מק רויאל, בליסתו מבלי שהוא ישאיר כתמים מסגירים על המכנסיים, ובו זמנית לצלוח בטבילת הצ'יפס בתערובת קטשופ ומיונז – נו באמת לא הגזמנו קצת, למה לא לעצור לעשר דקות בצד, למתוח את השרירים וליהנות מהאוכל.

אין ספק שהאוכל ממלא מקום חשוב ביום יום, וזה אומר גם שאנחנו בדרכים ואם נמשיך במגמת הרחבת סוגי האוכל והמשקאות לתחום הרכב נאבד חלק חשוב מהארוחות של ביחד. אז תתאפקו, תאכלו ביסלי, והכי חשוב, סעו בזהירות.
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברזיל בגמר
ברזיל בגמר
אירוע היסטורי
אירוע היסטורי
סמטת מזארין, פינת משכית
לא על הנוף לבדו
עשה עלייה
שתזכה לחיי מדף ארוכים
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר