נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
כשהעולם כולו נכנס לתחום ההתמחויות והמיתוג, אין פלא שגם התה עובר שדרוג.
התה המוגדר כמשקה של החורף, יוצא מהשקיות ונכנס לקומקומים מסוגננים.
השוס, חליטת פירות ואם כבר כזו אז אחת שיש בה מעבר לצבע וטעם, גם ערכים מוספים.

ככה הכרתי לראשונה את חליטות הגורמה של Ocha (אוֹצַ'ה - תה ביפנית), כמי שלא שותה תה: זה משקה של חולים (וכשהיא חולה אין מי שיכין לה), נקראתי לסביבה עויינת קפה והצטרכתי להתעמת עם התוצאות.

החליטות של Ocha מבוססות על עלים, פרחים ותבלינים אקזוטיים מן המזרח הרחוק ואפריקה, המוגשים בתפזורת טבעית, ללא שימוש בשקיקי תה. ולמה לא בשקיק אתם שואלים, אז בדקתי והנה התשובה: כדי שהשמנים הארומטיים שמצויים בצמחים יעברו למים, על העלים להסתובב בחופשיות במים, השקיק "חונק" את עלי התה והטעם של החליטה נפגם. זו אגב הסיבה שיצרני השקיקים משתמשים באופן מסורתי רק באבקות תה, כי רק כך ניתן לייצר משקה בעל צבע וטעם חזקים מספיק. מעבר לכך, חלק מהסיבים מהם עשוי השקיק חודר למים ומשם לקיבתו של הלוגם. יש לציין ששקיקי תה גם אינם ידידותיים לסביבה.

יש חליטות המבוססות על צמח התה ויש כאלה המבוססות על צמחי מרפא מהודו ואפריקה והן ללא קפאין. חליטות מצמח הרוֹיבּוֹס הן ללא ספק המבוקשות ביותר אולי בגלל הטעם האקזוטי של מתיקות עדינה או בשל צבעו העז. רויבוס טעים ללא כל תוספות, אך משתלב מצוין גם עם סוכר, דבש, לימון, נענע, או חלב ונהדר גם בתור משקה קר.

אז מה בטעמים ?

רויבוס קקאו ג'ינג'ר- התערובת היפהפייה הפכה במהרה ללהיט וכוללת רויבוס אורגני בתוספת פולי קקאו אמיתיים, חתיכות ג'ינג'ר ותערובת תבלינים שמבטיחה חגיגה של טעמים.

צ'אי אַיוּרוֶודָה- מפגש ארומטי וצבעוני בין רויבוס אורגני לצמח הטוּלְסִי, בתוספת תערובת תבלינים הודית. טולסי (Tulsi) הוא סוג של ריחן הודי הנחשב קדוש בדת ההינדית ומשמש כצמח מרפא ברפואה ההודית המסורתית הנקראת אַיוּרְווֶדָה.

רויבוס פריחה מדברית- תערובת טעימה ויפה לעין של רויבוס אורגני עם פרחי קקטוס ותמצית מנגו-אפרסק.

בשלב ראשון, משווק התה בכ- 30 נקודות מכירה פרטיות ברחבי הארץ ובהן בתי טבע ומעדניות בצד מסעדות ובתי קפה מובילים ביניהם: ליברה (מיקה), אידלסון, טאצ'ה דאורו, מול ים, בראסרי עוד.
מחיר מומלץ לצרכן: 47-49 ש"ח לאריזת 100 גרם, המספיקה להכנת 40 ספלים.

אם בכל זאת חשקה נפשכם בתה קונבנציונאלי בשקית, אז מבצע "פעמיים ליפטון" (בשופרסל, קוסמוס והיפר נטו) יקנה לכם ברכישת שני מוצרים, מטרייה כשבמקום נרתיק רגיל לאיחסון, תקבלו תיק מתוק שמשמש גם לאיחסון.
המבחר גדול, כולל חליטות צמחים ותה ירוק בטעמים.
מישהו עשה אפצ'י?

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברזיל בגמר
ברזיל בגמר
אירוע היסטורי
אירוע היסטורי
סמטת מזארין, פינת משכית
לא על הנוף לבדו
עשה עלייה
שתזכה לחיי מדף ארוכים
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר