נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
בלי תרמילים על הגב ובלי מקלות הליכה, את הטיולים של היום עושים בצורה פונקציונאלית, בג'יפ ארבע על ארבע, או לפחות במכונית שיש עליה לוגו של איזה דוט.קום. כשנוסעים עם ילדים צריכים לתכנן בקפידה את העצירות, אחרת הויכוחים מהמושב האחורי יכולים לגרום לתופעות הוריות שאדלר לא מכיר.

הפעם בוחרים צפונה. בחנוכה כבשנו את המכתשים ומדדנו את עומק ים המלח ויכולת הציפה של הסופגנייה, הפעם בוחרים ירוק גולן וכל מיני קטנים שבדרך.

הטיפ הראשון-
תאכלו ארוחת בוקר בבית, לפחות משהו קטן וקחו כריכים קטנים שיעשו שלום ובטחון לכל רעב, ולא ימלאו את הבטן לפני האוכל. חטיפים כמובן צריכים לקחת וגם מים. אם יש פקקים הם יהיו גם בדרכים הצדדיות, אל תנסו לעקוף בשוליים, תתמזגו ותעשו פרצופים לאלו שבמכונית ליד. כשהייתם קטנים נורא אהבתם את זה, אז למה לא כשגדולים?

אל גינת אגוז
מגוש דן עולים על כביש 6 ונוסעים עד שהוא נגמר ומשם לכיוון צומת מגידו. נקודת העצירה הראשונה היא חוות התבלינים בגלבוע. (אחרי צומת מגידו ישר, צומת הסרגל ימינה לכיוון יישובי התענכים, כל הזמן ישר. צומת יזרעאל ישר וק"מ וחצי אחרי הצומת ימינה לדרך נוף הגלבוע (כביש 667), 3-4 ק"מ נמצא מצד ימין). זה שילוב אופטימלי של אוכל וטיול. חוות התבלינים הממוקמת במעלה הגלבוע, משקיפה על עמק יזרעאל ויוצרת המשך רצוף של חוויית טיול טבע בצפון. בעונה זו פורח הגלבוע יותר מתמיד ומסלולי טיול רבים פתוחים לקהל הרחב. סביב המסעדה גדלים כ- 30 סוגי תבלינים היוצרים את התפריט הייחודי של המסעדה. יין הבית מכרמי החווה, הלחם נאפה במקום ומגוון סלטים ייחודיים וקונפיטורות יוצרות חוויה ארצישראלית יוצאת דופן. המסעדה פתוחה מיום ב' עד ש' , בין השעות 12:00 ל- 22:30 . חוות התבלינים: 6531093-04.

ושאבתם מים בששון
אכלתם, התאוששתם - הופה מצפינים עוד וקדימה לגולן. כמובן שבדרך אפשר לרדת לכנרת ולטבול במי האגם אבל המים שאני מכינה לכם הם מי עדן. מרכז המבקרים החדש הוא כייף לגדולים ולקטנים. מתחילים את הסיור בסרטון קצר, יש הפעלה לילדים והסיור במפעל הוא המקום הכי מבוקבק שיש. יראו לכם איך מפלסטיק בגודל מבחנה מתנפח לו בקבוק בגדלים שונים. בסיום הסיור תקבלו בקבוק מי עדן אישי ובחנות המזכרות אפשר לקנות משחק טריוויה מדליק עם המון כרטיסיות ותשובות שבהחלט יכול להעסיק את כולם בהמשך הנסיעה. בירור על שעות הסיורים בטלפון
04-6961050 שלוחה 236. כרטיס למבוגר 16 ₪ לילד מגיל 3, 12 ₪ גמלאי 14 ₪ (מחיר מיוחד ותיאום נפרד לקבוצות).

נכנס יין יצא סוד
חוויית בקבוקים שונה המתאימה דווקא לגדולים (אבל גם הקטנים ייהנו) היא הסיור החדש ביקב של רמת הגולן. מרכז המבקרים והיקב נמצאים ממש ליד המפעל של מי עדן והוא כולל סרטון חדש עם הג'יני צחי בוקששתר המגלה את סודות היין, סיור בחדר החביות ויש גם טעימה לגדולים (ובייגלה לקטנים) ואת הכוס לוקחים בקופסא מיוחדת הביתה. טלפון: 04-6968435 מחיר למבוגר, 18 ₪, ילד מגיל 6-12 13₪ סטודנט 15 ₪ (יש מחיר לקבוצות בתיאום מראש).





  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברזיל בגמר
ברזיל בגמר
אירוע היסטורי
אירוע היסטורי
סמטת מזארין, פינת משכית
לא על הנוף לבדו
עשה עלייה
שתזכה לחיי מדף ארוכים
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר