נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
"על השולחן" זה לא כבר מזמן רק מגזין אוכל. שורה של ספרים שיצאו תחת מכבשם הוכיחו לאורך זמן שהם האיזון הנכון בין ספרים שנכתבים לאנשי מקצוע לכאלה שעושים שירות לעקרת הבית. המתכונים מדויקים, ההסברים ברורים וההצלחות מדברות בעד עצמן.

לא מעט מתנסים יעיזו לבשל אבל יהססו באפייה, אחרי הכל אפייה היא מדע מדוייק ורק יד מיומנת יודעת להחליף חלמונים בשומן אחר, להוריד אגוזים ולקוות שהעוגיות לא יתפוררו. כדי לעשות את החיים קלים, ולתת לכולם להתנסות ולהצליח (אבל לא רק) יצא לאור ספר מתוקים חדש מסדרת ששת בהוצאת " על השולחן".

מאחורי הספר עומדת קרין גורן, קונדיטורית ואופה מעולה המאוהבת בקמח, מכורה לשוקולד ומתרגשת כמו ילדה קטנה ממרנג יציב, מוס אוורירי ועוגיות פריכות. את האהבה שלה תרגמה קרין להוראות ההפעלה הכי מדויקות וקלות ליישום שיש. הספר הזה הוא ההוכחה הכי מוצקת לכך שכדי להצליח באפייה כל מה שצריך לעשות זה למלא אחר ההוראות ולא לקצץ בכמויות אפילו אם זה נראה לכם נורא משמין, לא הגיוני או מוגזם.

למעלה מ-300 מתכונים, לצד הנחיות מדויקות וסודות מקצועיים ברזי האפייה וכל הטיפים הקטנים שהופכים עוגה למושלמת. הספר מחולק ל- 53 פרקים המוקדשים ל- 53 משפחות מתוקים פופולריים. כל מתכון מובא במספר גרסאות: מהפשוט והבסיסי ועד היצירתי והמתוחכם. בלשון קולחת ובשפה ברורה סוללת קרין את הדרך להצלחה. אני מודה, אין הרבה ספרי אפייה שאפשר לחבק ולהפוך לתנ"ך, וכל מחמאה שקיבל הספר ממיטב המבקרים מוצדקת.

ולסיום, הזהרת המערכת - הצילומים המעולים של דניאל לילה עושים חשק ללקק את הדף, לא מומלץ לבעלי כולסטרול גבוה או לב חלש.

מחיר רגיל 119 ₪ בכל חנויות הספרים.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברזיל בגמר
ברזיל בגמר
אירוע היסטורי
אירוע היסטורי
סמטת מזארין, פינת משכית
לא על הנוף לבדו
עשה עלייה
שתזכה לחיי מדף ארוכים
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר