נגישות
נגישות

יום החברים הכי טובים: 7 מסעדות מושלמות לנו ול- BF

'יום החברים הכי טובים' הוא הזדמנות מצוינת לקדש את חברויות האמת שלכם עם אוכל משותף. אז בחרנו 7 מסעדות – שדרכן תוכלו לפרגן ל'בסטי' שלכם, שתמיד שם עבורכם.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
אורלי בויום
תאריך פרסום: 08/06/2022, 17:48
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

'יום החברים הכי טובים' הבינלאומי נחגג ב- 8 ביוני. זהו יום המוקדש כולו ל-BFF; ל-BEST FRIENDS FOREVER, אותם החברים הקרובים ביותר לליבכם, שהייתם רוצים להוקיר את היחסים איתם לנצח בעזרת קולינריה בלתי נשכחת.

מיפינו עבורכם את סוגי החברים לפי המסעדות המתאימות להם. אז תגידו תודה על צלחת עמוסה, כי אין כמו חבר טוב שתמיד לצידכם - על האש ובמים...

חבר קרניבורי, חברה לבראנץ', חבר אריסטוקרטי, חברות של שרינג, מגש פיצה או אולי בסטיז שנפגשים כדי לעוף יחד על חומוס מגניב – רק תבחרו את המסעדה שהולמת את החברות שלכם כמו 'כפפה ל-BFF'.

'ביף בהר'  - לחברים הקרניבורים

אתה מת מרעב ומחכה ש'אח שלו' יגיע כבר, כדי שתלכו לחגוג ארוחת בשרים טובה ועסיסית, כי מה לעשות, זה הרגל של שנים וחלק מהיחסים שלכם.

לכבוד 'יום החברים הכי טובים', הכי כייף לפרגן ל'בסטי' עם ארוחת בשרים חגיגית מהרגיל, וזה בדיוק מה שתמצאו ב'ביף בהר', מסעדת בשרים משובחת המתאימה בול למפגש עם החבר הקרניבורי שלכם. כאן תמצאו שפע של מנות בשרים, כולל תבשילי קדרה וברביקיו שישאירו אתכם שבעים, ועל הדרך ידאגו שהחבר יאהב אתכם אפילו עוד יותר...

איך תפנקו את ה- BFF?

במנות הפתיחה – פלטת סלטים הכוללת 10 סלטים טריים – מוגשים עם לחם.

בעיקריות – טריפל הר בשר, הכולל: אנטריקוט 200 גרם , פילה 100 גרם וכבד אווז או 'סחרחורת הבשר' - אנטריקוט 200 גרם , צלע 100 גרם וכבד אווז, או שילוב של שתי המנות, בהתאם ליכולת הקיבה ולדרגת הקרניבוריות שלכם...

בשתייה – בירה מהחבית, וכמה שיותר!

ביף בהר. מושב יערה, 053-2729369

צילום: ביף בהר

'גרקו' - ל'בסטי' שממש חייב/חייבת בראנץ'

אחת הארוחות הכי חשובות במחוזותינו היא הבראנץ', ולכן כבודה במקומה מונח, ויפה שעה אחת קודם! אז אם אתם רגילים להיפגש לפחות פעם בשבוע לבראנץ', 'גרקו' היא המקום הנכון עם קטגוריה מיוחדת לארוחה הזו - אוכל טוב, חברה טובה לשיתוף החוויות  מהדייט של אמש, האוכל היווני והטעים עם אחד הקוקטיילים היוונים שבמקום, שיפתח לכל אחד ואחת את הצ'אקרות - זה כל מה שצריך, כדי לגרום ל'בסטי' שלך להבין ב'יום החברים הכי טובים' עד כמה את ואתה אוהבים ומוקירים את הבקרים המנומנמים חלקית, את רגעי הבראנץ' הבלתי נשכחים ביחד.

איך תפנקו את ה- BFF?

במנות הפתיחה – MICONOS - קוקטייל אוזו, אננס, ליקר אננס ותפוזים, לצד מגוון מנות, כמו: כיכר לחם יווני, סלט כריתי של עגבנייה, מלפפון, פלפל ירוק, בצל סגול, פיתת פקסימידי מטוגנת ופטה מגורדת וצזיקי.

בעיקריות – קציצות זוקיני, חורטה -  עלי ברוקולי, בצל ירוק, אגוזי מלך, שום, לימון, אורגנו ושמן זית, קרם פאבה  - קרם אפונה צהובה עם ביצה קשה, פלפל חריף ובצל סגול.

בקינוחים - רווני טופי וחלב - עוגת סולת וחלב ברוטב טופי.

רשת גרקו: אורי צבי גרינברג 25  תל אביב, 053-9367941הרברט סמואל 111 תל אביב, 053-5334062. היוצרים 3 כפר סבא, 053-7106072

למסעדה לחצו כאן.

צילום: גרקו

קיוטו – לחברים האלה שלא זזים בלי סושי!

בכל חבורה, בכל עיר ובכל ארץ יש את החברה הזו - שבלי סושי אין לה קיום ולא משנה מה. ימותו העולם ואחותו, והיא פשוט חייבת סושי! זו גם בדיוק אותה החברה, שבכל 9 חודשי ההיריון ממררת לך את הנשמה בגיז'דורי געגוע לסושי!

אז הנה ההזדמנות החגיגית להעניק לה סושי מאחת הסושיות הכי טובות שיש; סושי משובח שיעלה את החברות שלכן שלב, פשוט בגלל שחשבת עליה, הפתעת אותה ובעיקר, כי סיפקת לה חמצן לעוד ארוחה בחיי הסושי שלה...

איך תפנקו את ה- BFF?

בראשונות – סלט אטריות, סלט מלפפונים ואצות ים וחמוצים יפנים.

בעיקריות – ישנם כל כך הרבה סוגי סושי מעולים כאן, שפשוט קשה לבחור! הבסיס הוא מנת סושי וסשימי לזוג, הכוללת 12 יחידות סשימי, 7 ניגרי, 12 מאקי ולצידן שווה לקחת 2 ספיישלים, כמו למשל: פילדלפיה רול - סלמון, עירית, מלפפון וגבינת פילדלפיה, העטוף סלמון ואיקרה, או מנת בס פאנקו - הכוללת סיבס בפנקו, אבוקדו ומלפפון, צ'יפס הודי ורוטב איולי כמהין.

בקינוחים – קרם ברולה או קראמבל תפוחים.

בשתייה – אחד מסוגי הסאקה המצוינים של המקום.

קיוטו. אריה שנקר 7, הרצליה פיתוח, 053-9442792

צילום: קיוטו

'איטלקייה בתחנה' – לחברים שחייבים פחמימות מארץ המגף כדי ליהנות מהחיים

אחרי שוטטות במתחם התחנה היפיפייה של תל אביב, הגיע הזמן שתחשפו בפני ה'בסטי' את ההפתעה הקולינרית שלכם. כמובן של- BFF חייבת להיות אהבה נאמנה לאוכל איטלקי – אחד שחי פסטות ונשוי לפיצות מכל סוג, לתוספת ולציפוי.

לכאלה 'בסטי' פשוט שווה להקדיש ארוחת צהריים איטלקית מפנקת במיוחד. 'איטלקייה בתחנה' היא המקום המושלם למחווה של חברות טובה עם מטבח דרום איטלקי שופע בפיצות, פסטות ומנות דגים, עם טעמים שיביאו אתכם לסיבוב חברים באיטליה.

איך תפנקו את ה- BFF?

בראשונות – קפרזה, צלחת אנטיפסטי, סביצ'ה דג ומוצרלה בורטה.

בעיקריות – פיצה בן עמי - רוטב עגבניות טריות מאיטליה, פטריות, ארטישוק, מחית כמהין, גבינת מוצרלה לצד פסטת פפרדלה בקר בבישול ארוך - פסטה עבה מסוג פפרדלה המוגשת עם תבשיל בקר וירקות שורש.

בקינוחים – טרמיסו, אפוגטו או שניהם, בלי טיפת ייסורי מצפון וכיס!

בשתייה – צ'ייסר ואחד מיינות המקום, בהתאם להרכב הארוחה.

איטלקייה בתחנה. מתחם התחנה,  תל אביב, 053-4293949

עלי קראוון אבו חסן  - החומוסייה של הבסטיז לניגוב בסיבוב ובתענוג

'בסטיז' של שנים יודעים שאין דבר כזה להעביר צהריים בלי חומוס משובח ומושלם, זה נימוח, זה משביע, זה מענג ואולי זו פשוט חווית הניגוב שעושה את כל הבונדינג המדויק הזה שבין אדם לחברו. ומה לעשות, שכדי לייצר את יום החברות הכי טוב בעולם, צריך לנגב את החומוס הכי טעים שיש. במקרה הזה, מדובר על ותיקי השבט - חומוס אבו חסן שקיים כבר מ-1959, ואליו נוהרים אנשים מכל רחבי הארץ. מתי שלא תגיעו, תיאלצו לעמוד בתור, אבל היי, מה לא עושים למען ה'בסטי', ועוד ביום כמו 'יום החברים הכי טובים'?

איך תפנקו את ה- BFF?

תמצאו כאן 3 גרסאות חומוס למנת פתיחה, למנה ראשונה ולמנה עיקרית  - חומוס-פול, חומוס עם טחינה ומסבחה. לא משנה מה תבחרו, הכל פשוט נהדר! עבור הרעבים במיוחד, מומלץ לקחת גם כמה כדורי פלאפל וצ'יפס - שאף חברות בעולם לא נפגעה מנשנוש משותף שלהם.

עלי קראוון – אבו חסן – כתובת: הדולפין 1, תל אביב, 03-682-0387

'חצות' - השיפודייה שתעשה ל'בסטי' מצב רוח טוב!

שעת הערב מתקרבת, ואתה וה'בסטי' משוטטים על בטן מגרגרת ומריחים את ריחות המעורב הירושלמי הזה והשיפודים המגרים. רעש חריכת הבצל עם התבלינים על הפלנצ'ה מתגבר. עכשיו - אתם ממש רעבים.

ואז, ממש כמו הצעת נישואין, אתה מפתיע אותו ואומר לו שהולכים לסטיקיית חצות לארוחת שיפודים של החיים! אין מתנת חברות גדולה יותר מזו. 'חצות' נוסדה בשנות ה-70 ע"י אברהם אגמי, ומאז ועד היום הפכה למקום עלייה לרגל לחובבי השיפודים, הסלטים הטריים והאוכל הביתי המנחם והמושלם שמוגש במקום.

איך תפנקו את ה- BFF?

בראשונות – מרק השעועית המעולה של המקום, או לחילופין שיפודי חזה מולארד וכבד אווז, וכמובן, מגוון סלטי הבית הטריים שנעשים במקום. כל סלט – ליגה!

בעיקריות - מעורב ירושלמי של חצות שחובה לאכול, וצ'יפס שמנמן וטעים.

בשתייה – מומלץ לנסות את עראק האיילים שיעשה לכם טוב בנשמה.

חצות. אגריפס 21 ירושלים, 053-9438478

צילום: חצות

'לורנץ ומינץ' – לחברות היאפיות שהן הכי BFF בהגדרה ובמהות

למי מאיתנו הנשים - אין את חברת הנפש הזו, שלפחות פעמיים בשבוע אנו יוצאות איתה לקפה עם "ים של שיחות"? בין אם זה על ההוא מהאפליקציה או על החתיך בשולחן שליד, מדובר בקהילה שלמה של 'בסטיות' - שעבורן, בתי הקפה הם הבסיס לכל היקום הזה, ויום בלי בית קפה - משול לאנג'לינה ללא בראד... כמה שזה קשה לנו לוותר על ה'כזה כאילו' על כוס קפה ופריזורה מתנופפת ברוח המזגן.

'לורנץ ומינץ' הוא בול בית הקפה בשבילנו, קהילת ה'כזה כאילו'! יש בו תפריט שף של אוכל צרפתי - פיין דיינינג, והוא הפך כבר מזמן למקום עלייה לרגל לתיירים, כך שאולי, 'על הדרך', תפגשו תייר נחמד לשיחותיכן. בל נשכח שבית הקפה הזה ממוקם בלב ליבה של היאפיות התל אביבית - מה שבהחלט יענג את ה-BFF שרוצות להרגיש הכי תל אביב שיש.

איך תפנקו את ה- BFF?

בפתיחה – קרוק המדאם המושלם וכנאפה מלוחה.

בעיקריות – סלט פאתוש וסלט קינואה 3 צבעים - כיאה ל'בסטיות' שעבורן סלט הוא ארוחה בפני עצמה.

בשתייה – שייק טרי ובריא, כמו: שייק טחינה.

בקינוחים – עוגת גבינה פירורים שכמובן תחלקו יחד, כי זה מה שחברות טובות עושות כדי לאכול ולהרגיש 'אוסול' עם עצמן.

לורנץ ומינץ. שלוש 42, נווה צדק, ת"א 053-9366291

צילום: לורנץ ומינץ

*חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ביף בהר ביערה
053-2729369
גרקו הכשרה בתל אביב
הזמנת שולחן
053-9367941
קיוטו  בהרצליה
הזמנת שולחן
053-9442792
איטלקיה בתחנה בתל אביב
053-4293949
עלי קראוון אבו חסן בתל אביב
053-9440130
חצות בירושלים
053-9438478
לורנץ ומינץ בתל אביב
053-9366291

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון