נגישות
נגישות

מסעדות המטבח הערבי בצפון מזמינות אתכם גם בסופ"ש

מסעדות המטבח הערבי בצפון פתוחות בשבת - כל מה שצריך בחופשה הבאה שלכם בין הרי הגליל כולל תפריט בשרים מסורתי, חווית אירוח מא׳ ועד ת׳ ומנות מלבנון, סוריה וטורקיה

המלצות קולינריות המסעדות של rest
זהר קטן
זהר קטן
תאריך פרסום: 30/01/2022, 10:50
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

היופי במדינה הקטנה שלנו הוא עירוב התרבויות, הדבר בולט בעיקר בתחום הקולינריה שבו עמים מתלכדים  לתוך מנות עם היסטוריה עשירה ומרתקת – בצפון הארץ במיוחד, אפשר למצוא את המטבח הערבי בשיא תפארתו. מצאנו לכם חמש מסעדות מהמטבח הערבי שפתוחות גם בשבת ומגישות בשרים, דגים ופירות ים.

 DUBAI RESTAURANT – סכנין

מסעדת דובאי שבנצרת, אחת המסעדות הייחודיות בנוף של סכנין, מציעה לסועדיה חווית אירוח שלמה. המקום משלב בין כל הטוב שבעולמות: שילוב בין המטבח הערבי והמטבח האיטלקי, במקום צבעוני, משמח ומודרני. המסעדה פתוחה גם בשבת, ומתאימה במיוחד לארוחה עם כל המשפחה, השולחנות גדולים ומרווחים והתפריט מתאים לכולם: בשרים, פירות ים, אוכל מזרחי ערבי ואיטלקי.

מה מתחשק לכם? במקום תמצאו הכל מהכל: רביולי גבינות, ניוקי נתחי בשר ופסטת פירות ים לצד סטייק אנטריקוט, חזה עוף וכבד אווז, דג אפוי ממולא בירקות נוסח דובאי, פילה סלמון ודג לברק ואפילו מוקפץ על בסיס פירות ים, שרימפס בכל מיני טעמים, מוקפץ עוף ושניצלונים.

צילום: DUBAIצילום: DUBAI

DUBAI, סכנין, גליל מערבי. 053-9377453

מסעדת T-BONE – מסעדה

על אגן בריכת רם, אגם טבעי ברמת הגולן, יושבת מסעדת T-BONE. נתוני הפתיחה של המסעדה כבר מרקיעים שחקים, רק מעצם ישיבתה על צלע ההר לנוף האגם הטבעי והיפהפה. במסעדה, תרגישו כאילו טסתם לחו״ל לא רק בזכות המיקום הנהדר אלא גם בגלל האוכל, המטבח הלבנוני של המסעדה ישלח אתכם למחוזות רחוקים, אבל יבטיח כי כל אחד בשולחן ימצא מנה אהובה מהתפריט שמשלב בין בשרים איכותיים ופירות ים.

צילום: מסעדת T-BONEצילום: מסעדת T-BONE

מסעדת T-BONE, ברכת רם, מסעדה. 053-7104204

לונא ביסטרו – נצרת

בקומת הגג של ביג פאשן נצרת, יושבת מסעדת לונא ביסטרו בהנהלת המסעדנית לונא זרייק, שמשלבת בין המסורת העשירה והשורשים העמוקים שלה למודרניות של ימינו. במטבח המסעדה עובדות טבחיות מקומיות מנצרת, שמגע ידיהן מורגש בכל מנה ומנה. התפריט הגלילי משלב את המטבח הערבי עם הטאץ׳ המודרני, תוכלו להרגיש זאת במנת הדגל של המסעדה: ״אל מעשוקה״ - כדורי בשר טלה עם פיסטוק חלבי, מנה עתיקה מסוריה של ימי הביניים שהמתכון שלה נעלם ברבות השנים והתגלה בימינו על ידי חוקרת סורית מלונדון, וכך הגיע לידיה של לונא.

מה עוד בתפריט? מנות גדולות ומפנקות, ביניהן: סלט עלי חובזה, פרחי כרובית, סלט יוגורט רענן, שושברק, עראייס קבב, פטריות ממולאות, שיש טאווק, נתח קצבים וקלמרי מטוגנים בציפוי פריך.

צילום: לונא ביסטרוצילום: לונא ביסטרו

לונא ביסטרו, זיאד תופיק 53, נצרת, גליל תחתון. 04-8888626

טאבון פאטמה – זרזיר

במסעדת טאבון פאטמה תוכלו ליהנות ממטבח בדואי אותנטי, שכולל הכל: פיתות, סלטים מפנקים, מנות בשר משובחות, ממולאים כולל עלי גפן, כרוב ממולא וקישואים ממולאים, את מנת המדפונה המפורסמת, או אם תרצו ״מטפונה״ – עוף שלם שמבושל מתחת לאדמה במשך ארבע שעות ויוצא בטעמים של עוף על האש ועוף בגריל, על מצע לבחירה בין פריקה, מג׳דרה, מקלובה ואורז – מנה שמתאימה לארבעה סועדים שישבעו לגמרי, ועוד מנות בשריות מסורתיות כמו מנסף כבש ואוסבוקו עגל חלב משובח.

התפריט מותאם לקרניבורים מושבעים אבל גם לצמחונים, והאווירה במקום מתאימה למי שמחפשים שולחן אירוח גדול לכל החבר׳ה או המשפחה.

צילום: טאבון פאטמהצילום: טאבון פאטמה

טאבון פאטמה, זרזיר, גליל תחתון. 053-5495141

דיאנא – נצרת

דיאנא היא אחת המסעדות הותיקות בנצרת, בשנות ה-70 היא זו שהביאה את בשורת פירות הים לעולם המטבחים הערבי. דיאנא היא כבר מותג של ממש, דוחול ספאדי, הדור הממשיך של מקימי המסעדה וגם מתמודד בעונה השנייה של מאסטר שף, ממשיך את המסורת של אביו ומתחזק את תפריט המסעדה במומחיות רבה. מטבח של בשרים, דגים ומאכלי ים, שהשפעותיו הסוריות, לבנוניות ותורכיות מורגשות בכל מנה ומנה, המורכבות מחומרי גלם איכותיים וטריים. מנות הבשרים נעשות בגריל פחמים משובח, את קבב הטלה שתזמינו תקבלו לאחר קציצה בשטה המסורתית, ואם אתם מחפשים מנה יותר מושחתת ועסיסית מזו, יש גם צלעות טלה, שיפודי אוכף טלה ושווארמה מעגל טרי. הדגים במסעדה מגיעים כל בוקר מהכנרת, הים התיכון ומבריכות הדגים, ולכן בכל יום מבחר הדגים משתנה.

צילום: דיאנאצילום: דיאנא

דיאנא, פאולוס השישי 51, נצרת, גליל תחתון. 053-9441630

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של זהר קטן

קליגו: פיוז׳ן אירופאי על הים התיכון
פרליטה גדרה – הפנינה הכשרה מארץ המגף
מסעדת המנגל והטבון מדגימה מסורת ומשפחה כבר 25 שנה
יום האישה 2022 - שפיות מספרות בשיחה אחת על אחת
יום האישה 2022 - שפיות מספרות ומדגימות עוצמה במטבח
10 מסעדות פירות ים לאורכו של הים התיכון
דיינר ברביס – המבורגרים מושחתים באווירה משמחת
פונדק אסא – מסעדת הדרכים המיתולוגית בבית דגן
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח