נגישות
נגישות

מסעדת המנגל והטבון מדגימה מסורת ומשפחה כבר 25 שנה

כבר 25 שנה שמסעדת המנגל והטבון, מסעדה משפחתית של האחים אגבאריה, מארחת את סועדיה באווירה חמה, משפחתית ומזמינה, עם בשרים איכותיים ישר מהטבון שלא כדאי לפספס

המלצות קולינריות המסעדות של rest
זהר קטן
זהר קטן
תאריך פרסום: 07/03/2022, 10:23 תאריך עדכון: 07/03/2022, 10:26
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת המנגל והטבון היא מסעדה שמדגימה מהי חלוציות בתחום האוכל וההסעדה. האחים למשפחת אגבאריה התנסו והתמחו בעבודה במטבחים רבים במסעדות תל אביביות, עד שבשנת 1997 החליטו שהגיע הזמן לפתוח מקום משלהם, מסעדת המנגל והטבון בכביש אל מדינה אום אל פחם, הסניף הראשון של המסעדה שמאז ועד היום פועל ומארח סועדים רבים. המנגל והטבון הביאה איתה בשורה למגזר הערבי, שלא כל כך נהג לשבת במסעדות כל המשפחה, אלא בבית. האחים אגבאריה הביאו איתם ניסיון רב בתחום ובעיקר את החזון שבילוי משפחתי במסעדה יהיה חלק מהמסורת של משפחות דומות לשלהם.

צילום: המנגל והטבוןצילום: המנגל והטבון

מסורת משפחתית בת 25 שנה

מאז ועד היום, סועדים שהגיעו בילדותם עם כל המשפחה לאכול ארוחת בשרים משובחת, עם סלטים, לאפות ושיפודים על האש, חוזרים עם הילדים שלהם לשבת במסעדה שהם מכירים מאז הילדות. במנגל והטבון הלקוחות הקבועים הם כבר לא לקוחות אלא משפחה של ממש! יתרה מכך, גם לקוחות מזדמנים שמגיעים למסעדה במקרה, דואגים לחזור אליה פעם אחר פעם, והיא נחשבת לאחת המסעדות האהובות והמשפחתיות באזור.

המסורת המשפחתית של המנגל והטבון לא נגמרת פה, למסעדה סניף נוסף שנפתח בשנת 2000 בכוכב יאיר ומשרת את כל יישובי האזור, במיוחד בסופי השבוע, שישי ושבת, המסעדה עמוסה בסועדים מרוצים שהגיעו במיוחד עד למקום כדי ליהנות מארוחה משפחתית באווירה חמה, מזמינה ובעיקר טעימה.

בשרים ותבשילים במסעדת המנגל והטבון

אם שאלתם את עצמכם מה מיוחד במסעדת המנגל והטבון, חוץ מהמשפחתיות הנהדרת, אז אל תשכחו מהאוכל עצמו. לפתיחת שולחן תוכלו להזמין חומוס שנעשה במקום, פטריות חמות ומבחר סלטים עבודת יד טריים יום יום, אחר כך תוכל להתחיל חגיגת בשרים נהדרת: כל סוגי השיפודים, בשרים על האש מנתחים מובחרים וטריים שנבחרים בקפידה משל כל נתח היה נאכל על ידי השף – סטייק פרגית, סטייק פילה בקר, חזה עוף, סטייק אנטרקוט, שישליק כבש, שישליק פילה בקר, כבד או לבבות עוף.

במקום מציעים גם בשרים קצת יותר מיוחדים, למשל, כבד האווז הוא בין המנות הטעימות שהמקום מציע והמנגל והטבון היא בין המסעדות הראשונות שהציעו את המנה הזו באום אל פחם. גם מנות הכבש במקום הן מהמומלצות שיש, כמו כבש ממולא, שוק כבש בתנור, צוואר כבש ויש גם סטייק פרגית ממולא שלא כדאי לפספס.

צילום: המנגל והטבוןצילום: המנגל והטבון

בנוסף, במקום מגישים גם דגים על האש כולל לוקוס לפי משקל, בורי, לברק, סלמון, דניס, ואף פירות ים כמו שרימפס וקלמרי. תוכלו להזמין לצד כל אלו גם אורז, מג׳דרה או פריקי, לאפות עבודת יד פשוט מצוינות שהיו גם חידוש של המסעדה, וכן מרקים שמשתנים מידי תקופה וכדאי לשאול עליהם כשמגיעים.

כדאי לדעת על העסקית בסניף כוכב יאיר, עד השעה 14 המסעדה מציעה שיפוד או שניים בצלחת אם סלטים / צ׳יפס / אורז במחיר משתלם במיוחד.

צילום: המנגל והטבוןצילום: המנגל והטבון

המנגל והטבון – הכנסת אורחים שאין כדוגמתה

לא כדאי לכם לפספס ישיבה במסעדת המנגל והטבון, מקום שהכנסת אורחים היא ערך עליון בו, אך אם בכל זאת אתם מעדיפים להישאר לאכול בבית בסניף כוכב יאיר יש משלוחים חינם לכוכב יאיר, צור יגאל וצור יצחק על הזמנות של מינימום 150 ש״ח. אם תרצו, תוכלו גם להגיע למסעדה ולקחת טייקאוויי מעולה של לאפות, שיפודים ותבשילים ביתיים חמים ומנחמים.

לכבוד חודש הרמדאן ניתן להגיע לארוחת ערב לפי הזמנה, ובכלל כדאי להזמין מקום מראש במסעדה, במיוחד בסופי השבוע בהם יש תפוסה מלאה כי כל הלקוחות האהובים של המנגל והטבון מפנים מזמן המנוחה שלהם כדי להגיע לפתוח שולחן במקום שהוא כמו משפחה. בנוסף, במקום מארחים מסיבות ואירועים, ימי הולדת וחגיגות אירוסין, שווה לברר על אירוח אירוע משלכם.

המנגל והטבון, כוכב יאיר. טלפון: 053-9376696 משלוחים: 053-7104653

המנגל והטבון, אום אל פאחם. 053-9440624

שעות פתיחה: א'-ש' 12:00-00:00

צילום: המנגל והטבוןצילום: המנגל והטבון

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
המנגל והטאבון בכוכב יאיר
053-9376696
המנגל והטבון באום אל-פחם
053-9440624

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של זהר קטן

קליגו: פיוז׳ן אירופאי על הים התיכון
פרליטה גדרה – הפנינה הכשרה מארץ המגף
יום האישה 2022 - שפיות מספרות בשיחה אחת על אחת
יום האישה 2022 - שפיות מספרות ומדגימות עוצמה במטבח
10 מסעדות פירות ים לאורכו של הים התיכון
דיינר ברביס – המבורגרים מושחתים באווירה משמחת
פונדק אסא – מסעדת הדרכים המיתולוגית בבית דגן
טאטי ביסטרו – השילוב המושלם בין בית קפה, מסעדה ובר
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח