נגישות
נגישות

פרליטה גדרה – הפנינה הכשרה מארץ המגף

מסעדת פרליטה הכשרה היא פנינה קולינרית מארץ המגף, המשלבת בין המטבח האיטלקי והטריות הישראלית באירוח פסטורלי בלב גדרה. אווירה לכל מאורע ולכל אירוע

המלצות קולינריות המסעדות של rest
זהר קטן
זהר קטן
תאריך פרסום: 10/03/2022, 10:38 תאריך עדכון: 13/03/2022, 10:39
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת פרליטה היא מסעדת איטלקית כשרה חלבית, המציעה מנות פסטה ודגים מחומרי גלם איכותיים למושבה הקסומה גדרה. פרליטה יושבת בליבו של המדרחוב הראשי של המושבה, לצד מבנים משוחזרים מתקופת הבילויים, והיא מוכרת ברחבי האזור כמוסד קולינרי שעושה כבוד למטבח האיטלקי ולאירוח באווירה פסטורלי ונעימה.

גולת הכותרת של המקום הוא הנוף המהמם, בזכות המיקום הפסטורלי, חלונות המסעדה צופים לנוף מורד הגבעה, לגגות הרעפים האדומים של המושבה ולירוקת מהממת של השדות והפרדסים מסביב, שתעשה לכם נעים בעין ולב, עוד לפני שהאוכל שתאכלו יהיה נעים לחך ולבטן. מסביב, ברחוב הבילויים, בוטיקים אופנתיים, גלריות לאמנות, בתי קפה קטנים ואווירה של רוח, בוהמה ואמנות.

צילום: פרליטהצילום: פרליטה

ומה אוכלים בכל היופי הזה?

המטבח כשר חלבי, ולכן מציע מנות פסטה, פיצה ודגים קלאסיות ומיוחדות, המשלבות את מיטב המטבח האיטלקי עם הטריות הישראלית, תוכלו לפתוח שולחן בראשונות: ארנצ'יני בקרם עגבניות נימוך מבפנים (48 ₪), פולנטה מתירס טרי, פטריות, אספרגוס, כמהין ופרמז'ן (48 ₪), וגם סלט סביצ'ה מרענן עם דג ים, פלפל, מלפפון, צנונית, בצל סגול, בצל ירוק, פטרוזיליה, מיקרו כוסברה, צ'ילי, קרם פרש, מוגש בליווי קרוסטיני ובלסמי (58 ₪).

כמהים לפחמימה? בגזרת הפיצות, תוכלו לקבל שלל פיצות מתנור האבן: פיצה כמהין עם שמנת, מחית כמהין, מוצרלה ואורוגולה (64 ₪), פיצה בורטה מרשימה עם רוטב עגבניות, בורטה, מוצרלה, שרי, בצל סגול, אורוגולה ובלסמי (75 ₪) וכמובן גם את הקלאסיקה, פיצה מרגריטה (59 ₪).

צילום: פרליטהצילום: פרליטה

הפסטות במקום הן טריות ונעשות מקמח דורום איכותי על פי מתכון איטלקי מסורתי. השילוב המושלם בין דג, פחמימה וחריף – ארביאטה לברק, היא בחירה מצוינת למי שמחפשים קצת פלפל (82 ₪), מלאנזנה היא אחת הטעימות שיש, עם פסטה רדיאטורי, רוטב עגבניות, קוביות חציל קלויות, זיתי קלמטה, בזיליקום ומוצרלה (60 ₪), ואי אפשר שלא להמליץ על אליו אוליו, עם פלין גבינות ומנגולד, שמן זית, שום, פסטו, עגבניות שמש, אגוזי מלך, צ'ילי, פטרוזיליה, פרמז'ן (64 ₪).

תחת קטגוריית הים, נתחי הפילה מגיעים יום יום מהים, טריים הכי שיש: פילה לברק עם ירקות ירוקים ואפונה (97 ₪), פילה סלמון לצד ריזוטו ופטריות צלויות (98 ₪), פילה מוסר ים עם פולנטה ואספרגוס (119 ₪).

לא יכולים בלי מתוק אחרי הארוחה? נסו את פאי הפקאן (43 ₪) או את הטירמיסו עם שכבות הבישקוטים באספרסו, קרם מסקרפונה וקקאו (43 ₪), ומובטח שלא תתחרטו.

צילום: פרליטהצילום: פרליטה

אווירה לכל מאורע ואירוח לכל אירוע

האווירה במקום מתאימה לכל סוגי הבילויים: החל מארוחה לכל החברים, דייט רומנטי בערב ועד צהריים עם כל המשפחה, ולכן תוכלו למצוא בפרליטה גם מנות ילדים טעימות, החל מפיצה עם תוספת לבחירה (45 ₪), פסטה עם רוטב לבחירה (45 ₪) ופיש אנד צ'יפס (45 ₪).

ומה תשתו בצד? תפריט היין מגוון ותוכלו להתאים אותו לסוג הארוחה, בנוסף יש מגוון של בירות בהירות וכהות לכל דורש, אך כדאי להתרשם מתפריט הקוקטיילים במקום.

צילום: פרליטהצילום: פרליטה

אם תגיעו לפרליטה בצהריים תוכלו ליהנות מעסקית, עם מנה ראשונה חינם לבחירה מבין מבחר נחמד: פוקאצ'ה, סלט חסות, ריזוטו פטריות, ארנצ'יני או פולנטה ב-18 ₪, ולבחור מבין המבחר של המנות העיקריות במקום. בנוסף, פרליטה מציעה משלוחים לכל הרדיוס של גדרה והאזור, בנוסף ניתן להזמין שולחן מראש מתי שתרצו, אם תגיעו בקיץ, תוכלו לשבת בחצר הנעימה עם רצפת האבן הצופה לנוף הירוק של האיזור.

המקום מציע אירוח לאירועים פרטיים, שיהנו לא רק מהמיקום הנהדר, השקט והיפהפה, אלא גם מהמטבח האיטלקי המצוין. בקיץ, החצר נפתחת לישיבה בחוץ למול הנוף, ומאפשרת, בשילוב עם איזור הפנים של המסעדה, אירוח של עד 100 אנשים. בחורף, ניתן לארח עד 50 אנשים בקומת המסעדה.

פרליטה, הביל"ויים 12, גדרה. 053-9417182

שעות פתיחה:

ראשון - חמישי – 12:00 - 22:30

שישי – סגורים

שבת - חצי שעה מצאת השבת

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פרליטה גדרה בגדרה
053-9417182

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של זהר קטן

קליגו: פיוז׳ן אירופאי על הים התיכון
מסעדת המנגל והטבון מדגימה מסורת ומשפחה כבר 25 שנה
יום האישה 2022 - שפיות מספרות בשיחה אחת על אחת
יום האישה 2022 - שפיות מספרות ומדגימות עוצמה במטבח
10 מסעדות פירות ים לאורכו של הים התיכון
דיינר ברביס – המבורגרים מושחתים באווירה משמחת
פונדק אסא – מסעדת הדרכים המיתולוגית בבית דגן
טאטי ביסטרו – השילוב המושלם בין בית קפה, מסעדה ובר
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח