נגישות
נגישות

פונדק אסא – מסעדת הדרכים המיתולוגית בבית דגן

פונדק אסא, הסטקייה המיתולוגית בצומת בית דגן, אחת ממסעדות הדרכים הוותיקות בארץ שמציעות יום יום בשרים עסיסיים ללקוחות קבועים ומזדמנים שרק מחכים לפעם הבאה.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
זהר קטן
זהר קטן
תאריך פרסום: 24/02/2022, 12:47
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פונדק אסא הוא אחד המקומות המיתולוגיים, הוותיקים והנהדרים בישראל, הפועל כבר 54 שנה מתחנת הדלק בית דגן. הפונדק כולו מושתת על טהרת מסורת, משפחתיות ואוכל בדרכים שפשוט לא כדאי לפספס, שמי שהלך אליה בילדותו חוזר אליה עד היום ומזהה מלבד הטעם המוכר והאהוב גם את כל הפנים הידידותיות של צוות המקום.

צילום: פונדק אסאצילום: פונדק אסא

צוות העובדים רץ כבר 30 שנה, והלקוחות הקבועים שמגיעים מדי יום, שבוע וחודש, גם להם וותק מרשים לא פחות. מסעדת הדרכים, בליבה של צומת בית דגן, מספקת נקודת עצירה נוחה בדרך שהיא לא רק סטקייה מהירה המשרתת מדי יום עשרות רעבים מזדמנים, בתחלופה גבוהה ויעילה, אלא גם ממש בית להמון אנשים מאז ועד היום. עד כדי כך שהצוות במקום מכיר אחד אחד את הלקוחות הקבועים, כולל מה הם אוהבים בתוך הפיתה ועד לרמת הכמויות של הטחינה והחריף.

צילום: פונדק אסאצילום: פונדק אסא

המקום נשאר עד היום באחזקת מייסדיו המקוריים ולכן שמר על האופי האותנטי שלו, כולל אווירת אייטיז נוסטלגית וקסומה. מה שהתחיל כיוזמה אמיצה ממשיך גם היום, והתוצר – אחת מסטקיות הדרכים המוכרות בארץ. בין המנות ניתן למצוא גם בשר לא כשר, כולל מנת סטייק בפיתה שהיא בגדר מנת עלייה לרגל.

צילום: פונדק אסאצילום: פונדק אסא

ומה עוד אוכלים בפונדק אסא?

מלבד סטייקים נהדרים יש גם פרגיות מעולות ושלל בשרים על האש המגיעים בתוך פיתה חמה ונימוחה - שיפודי קבב, סטייק פילה לבן, צלעות כבש, אנטריקוט, כבד אווז ועוד - הנצלים על הגריל ממש מול העיניים, עסיסיים ועשויים בדיוק במידה הנכונה, והכי חשוב, מגיעים יום יום טריים למקום.

בנוסף, בתחום התוספות, מנות הצד, החמוצים והסלטים, הכל תוצרת בית, ללא חומרים משמרים, בידיים מיומנות שעובדות עשורים על המנות האהובות. אחת ממנות הדגל של המקום, מנת חומוס פטריות, מעולה למי שמחפשים להשקיט את הרעב אבל לא להתפוצץ ממנת בשר.

צילום: פונדק אסאצילום: פונדק אסא

דורות חדשים של לקוחות

חלק מהחזון של ממשיכי דרכו של אסא הוא לייצר דורות חדשים של לקוחות לפונדק. להפוך את הפונדק ממסעדת דרכים מהאייטיז למקום עלייה לרגל של ממש גם לדורות הצעירים יותר. המקום נגיש מאוד וממוקם בתוך תחנת הדלק של בית דגן, ומציע חניה בשפע לכל הבאים למקום. אפשר לשבת בתוך המסעדה או באוויר הפתוח, וליהנות מהאווירה הייחודית שיש למקום להציע. למעשה, הייחוד של המקום, ההיסטוריה שלו, וההצעה המפתה של תפריט בשרים עשיר במחירים נוחים והוגנים, כל אלו הן סיבות ממשיות להגיע למקום ולטעום מהפלא של מסעדת הדרכים הוותיקה בישראל.

פונדק אסא, בית דגן. 053-5300130

צילום: פונדק אסאצילום: פונדק אסא

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של זהר קטן

קליגו: פיוז׳ן אירופאי על הים התיכון
פרליטה גדרה – הפנינה הכשרה מארץ המגף
מסעדת המנגל והטבון מדגימה מסורת ומשפחה כבר 25 שנה
יום האישה 2022 - שפיות מספרות בשיחה אחת על אחת
יום האישה 2022 - שפיות מספרות ומדגימות עוצמה במטבח
10 מסעדות פירות ים לאורכו של הים התיכון
דיינר ברביס – המבורגרים מושחתים באווירה משמחת
טאטי ביסטרו – השילוב המושלם בין בית קפה, מסעדה ובר
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח