נגישות
נגישות

מכוס קפה ועד ארוחה מלאה - חמישה בתי קפה בצפון הארץ

מאפה וקפה התרעננות או ארוחה שלמה לפני שיוצאים לדרך - חמישה בתי קפה בצפון הארץ לעצור בהם בפעם הבאה שאתם מטיילים בגליל היפה

המלצות קולינריות המסעדות של rest
זהר קטן
זהר קטן
תאריך פרסום: 27/01/2022, 13:15
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בתי הקפה שכדאי לבקר בהם בצפון הארץ

מקפה ומאפה, ארוחת בוקר ישראלית זוגית ומפנקת ועד קרפצ׳יו בקר לצד פאי אגסים – בצפון הארץ יש את הכל, לכם נשאר רק לבחור מבין חמשת בתי הקפה שבחרנו לכם, ושמומלץ לבקר בהם, כי חומרי הגלם של הגליל הם לא אלו של תל אביב או ירושלים.

השילוב המושלם בין בית קפה למסעדה - לנדוור עפולה

רשת לנדוור היא כבר מוסד המוכר בכל הארץ, בתי הקפה של לנדוור הם השילוב המושלם בין בית קפה למסעדה של ממש, הימור בטוח למי שמחפשים מקום נעים לאכול בו ארוחה שלמה לכל המשפחה או רק לעצור למנת רוזלך שלצידה כוס קפוצ׳ינו עם הרבה קצף.

השפית של הרשת, יהלומה לוי, הרכיבה תפריט עכשווי על טהרת ים תיכון עם כל המילים שהכי כיף לשמוע ממסעדה ישראלית - חומרי גלם עונתיים שמגיעים הישר מיצרניים מקומיים: סלט ניסואז מעולה, תבשיל כוסמת לטבעונים, סטייק פרגית פשוט נהדר, פסטה בטטה שמנת וערמונים מנחמת, ועוד ועוד. אל תשכחו את הרוזלך לקינוח, כמובן.

סניף לנדוור עפולה שוכן במתחם פרנדלי בעמק, מציע אירוח לבבי נעים וסבלני לכל סוגי השולחנות, כולל ובמיוחד משפחות עם ילדים.

צילום: לנדוורצילום: לנדוור

לנדוור עפולה, שד' יצחק רבין 18, מתחם ג'י בעמק, עפולה, העמקים. 053-9380603. פתוח בשבת

קפהדרציה כפר תבור

קפהדרציה הוא אחד המקומות שמצליחים לענות על כל הסעיפים: בית קפה, מסעדה ובר, בניחוחות וטעמים גליליים, אווירה צעירה אך גם נעימה והולמת למשפחות, עם חומרי גלם מקומיים של משקי האיזור שגם משווקים במקום לרכישת הסועדים השבעים.

התפריט משלב בין אוכל ישראלי, בשרים, מנות איטלקיות, אהבה לקפה וארוחות בוקר מפנקות. בקיצור, כל מה שצריך. באתם לקראת ערב? במקום יש בר משקאות עם יין, בירות וקוקטיילים מעולים.

בקפהדרציה אפשר להתחיל את היום בנעימים עם כוס קפה וארוחת בוקר ישראלית, ארוחת בוקר מן הצומח או ארוחת בוקר אמריקאית שמשלבת בין בשר, מתוק וביצת עין בצורה מושלמת. אפשר גם לבוא לארוחת ערב רומנטית שתתחיל בקרפצ׳יו בקר, תמשיך בפסטה אלי אוליו ותסתיים בפאי אגסים מדהים.

צילום: קפהדרציהצילום: קפהדרציה

קפהדרציה, המייסדים 32, כפר תבור, גליל תחתון. 053-8095159. פתוח בשבת

לחמק׳ה

באחת הערים הצפוניות בישראל, שוכן בית הקפה הנעים לחמק׳ה, שבו תוכלו למצוא מכל הטוב של המאפייה במקום: לחמים ובגטים ממחמצת טבעית הנאפים מידי יום, עוגיות ממגוון סוגים, עוגות בחושות טעימות מידי, עוגות שמרים בכל המילויים האהובים, מאפי בוקר, קרואסונים ומאפינס.

התפריט של לחמק׳ה מציע גם ארוחות בוקר מגוונות: בוקר גדול, בוקר בקטנה, בוקר ירקות, בוקר גבינות, בריוש ביצה, מקושקשת עם גבינת ברי, פרנץ׳ טוסט מתוק/מלוח, אך גם סלטים, ארוחות קלות וכריכים שאסור לפספס: כריך בריאות עם ירקות, סלט ביצים, קרואסון גאודה והודו, כריך אבוקדו, בולגרית, טונה, פורטבלה קונפי, מוצרלה, סלמי ועוד.

צילום: לחמק'הצילום: לחמק'ה

לחמק׳ה, קריית שמונה, אצבע הגליל. 053-9419570

קפה גרג עתלית

לא הרבה יודעים, אבל רשת קפה גרג החלה בתור בית קפה בר קטן ואיכותי בחיפה שחרט על דגלו להגיש קפה איכותי לקהל החיפאי, והשאר היסטוריה – כיום הרשת מונה יותר מ-100 סניפים בארץ. הסניף בעתלית מציע את כל החוויות האפשרויות: החל מליין של הופעות חיות בכל חמישי בערב, ועד קפה של בוקר שהוא בכלל הפסקה מהשופינג במתחם הקניון.

התפריט של גרג מתעדכן מידי שנה, ומכיל מטבחים מכל קצוות העולם: מנות אסייאתיות, אמריקאיות, איטלקיות, מקסיקניות, ספרדיות וישראליות. תוכלו לאכול במקום ארוחת בוקר בכל שלב של היום, ואין ספק שתמצאו את הטעם שלכם במבחר שנפרש על גבי עמוד שלם מהתפריט – בוקר זוגי בגדול, בוקר יחיד, בוקר יווני, אמריקאי, לבנון, בלקן, חמשוקה (חומוס שקשוקה), אגס בנדיקט, בייגל וקפה, קפה ומאפה ועוד!

צילום: קפה גרגצילום: קפה גרג

קפה גרג, דרך הים 2, עתלית, הכרמל והסביבה. 053-9376590. כשר

נישו, יגור

בית קפה טוב מציע איכות וטריות, וזה בדיוק מה שנישו ביגור עושה, המנות שמוגשות בבית הקפה המקסים הזה עשויות מחומרי גלם טריים יום יום: כריכים פשוט מוצלחים, סלטים עשירים, מאפים, עוגות ועוגיות, אוכל מנחם וביתי.

בימי שישי תוכלו ליהנות מחלת שניצל ביתי מנחמת, וביומיום תוכלו למצוא כאן אחלה כריכים בשריים אחרים: כריך שווארמה, כריך אסאדו, רוסטביף, כריך סלמון ועוד מנות גם לטבעוניים וצמחוניים.

צילום: נישוצילום: נישו

נישו, יגור, חיפה והקריות. 053-4256622.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
לנדוור עפולה בעפולה
053-9380603
קפהדרציה בכפר תבור
הזמנת שולחן
053-8095159
לחמק'ה בקריית שמונה
053-9419570
קפה גרג עתלית בעתלית
053-9376590

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של זהר קטן

קליגו: פיוז׳ן אירופאי על הים התיכון
פרליטה גדרה – הפנינה הכשרה מארץ המגף
מסעדת המנגל והטבון מדגימה מסורת ומשפחה כבר 25 שנה
יום האישה 2022 - שפיות מספרות בשיחה אחת על אחת
יום האישה 2022 - שפיות מספרות ומדגימות עוצמה במטבח
10 מסעדות פירות ים לאורכו של הים התיכון
דיינר ברביס – המבורגרים מושחתים באווירה משמחת
פונדק אסא – מסעדת הדרכים המיתולוגית בבית דגן
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח