נגישות
נגישות

נסענו לקטוף פטריות בצפון - נשארנו בזכות בר בשר

במושב מעונה שבגליל המערבי ממוקמת מסעדת בר בשר הכשרה. כן, כבר הבנתם לפי השם אילו מנות ניתן למצוא בה אבל ממש לא רק.. נמצאים באזור ומתלבטים מה לאכול? הכתבה הזאת בשבילכם (מומלץ שלא לקרוא אותה רעבים, או שאולי כן??)

חדשות האוכל המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 15/06/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כשאתה ממוקם בדיוק מול מפעל של פטריות, אין ברירה אלא לקבל בשתי ידיים פרודוקטים טריים ואיכותיים יום יום ולהשתמש במיקום המיוחד בצורה האידיאלית ביותר. זה בדיוק מה שמנחה את מסעדת בר בשר ולא רק בפטריות, אלא בכל חומר גלם שנכנס לגבולות המטבח שלה. אז כן, בלב הגליל המערבי, יושבת לה מסעדת בר בשר, אל מול הנוף הכי "מושבניקי" ויפה שתוכלו לתאר לעצמכם. פסטורליה זה כאן והתפריט? כן, הוא מכיל כמות מכובדת ונפלאה של פטריות משובחות. כי בינינו, מה צריך יותר מבשר ופטריות?

 הגליל הקלאסי על הצלחת. צילום: גלעד הר שלג

בהתאם לתנאים האלה בדיוק, בחרה בר בשר להתנהל ולהציע לכם אוכל גלילי אותנטי, ביתי, חם, עם המון נשמה אבל במחירים נוחים. הרעיון שהנחה את הבעלים היה להכין מנות בסיסיות וקלאסיות בצורה הטובה ביותר, אחרי שנים של חקר הלקוח והבנה מדויקת של הפרופיל שלו, יחד עם ההבנה של איזה מנות הוא יאהב לקבל. וזה בדיוק העניין:

קיץ 2021 בצפון: איפה יוצאים לטייל ולאכול?
רעבים באמצע הטיול? מסעדות מומלצות בגליל

פותחים תיאבון בקלאס

הפרודוקטים מקומיים, הבשר אף הוא מקומי וטרי, התפריט חוגג איכות, עונתיות ורוחב לב ויותר מזה אנחנו לא צריכים. אז מה אוכלים? ובכן, אין ספק שאחד האתגרים במסעדה כשרה הוא סקשן המנות הראשונות. בבר בשר מצאו דרך מקורית ונפלאה להכין מנות קלאסיות משודרגות שמגרות לנו את בלוטות החיך. אז נכון שבכל מסעדה כמעט ניתן למצוא מנה  של פטה כבד או של כבד אווז עם ריבת בצל? כאן, תכירו את המנות האלה בצורה הטובה ביותר שאפשר, בהבטחה:

בין אם מדובר במנת אווז אמריקאי עם פרנצ'טוסט, עלי תרד מוקפצים, מייפל ושברי פטל מיובש (58 ש''ח), פלטת סלטים המוגשת עם לחם פרנה (29 ש''ח), מנת הפטריות המפורסמת של פטריות פורטובלו ממולאות במוס כבד עוף מטוגנות בציפוי פירורי לחם ומוגשות עם שערות חלבה, טחינה גולמית וסילאן (49 ש''ח), מנת המילפיי כבד האווז המוגשת על בצק עלים מקורמל, עם ריבת בצל, ברס אגוזי לוז ושוקולד לבן (99 ש''ח), תהיו בטוחים שאתם עומדים לקבל מנות מוקפדות ואיכותיות שיהוו את הסיפתח המושלם לארוחה שלכם.

 הטומהוק של הגליל! צילום: גלעד הר שלג

שולחן בשרים למהדרין

אם דיברנו על בשר איכותי, אז במסעדת בר בשר תוכלו למצוא את סטייק חלומותיכם ולבחור בין נתח אנטריקוט, פילה בקר, צלעות טלה, מגוון המבורגרים ואף בין אחת המנות הצרפתיות הקלאסיות ביותר: טורנדו רוסיני- שני מדליוני פילה, פטריות פורטובלו צלויות וכבד אווז. חובבי העוף יוכלו לבחור בין חזה עוף, פרגית, כבד עוף או שניצל, ואם דווקא בא לכם דגים אז גם סלמון ודניס יחכו לכם בכיף, לצד מגוון מנות צמחוניות, כדי שכולם יוכלו למצוא את עצמם וליהנות.

אתם יודעים מה המבחן הכי טוב של מסעדה? הלקוחות שלה! רוב הלקוחות שמגיעים למסעדת בר בשר הינם לקוחות קבועים שפוקדים את המסעדה כבר שנים, כאלה ששמחים על המנות, השירות והמקום ובוחרים שוב ושוב להראות את נאמנותם למסעדה. מעבר לכך, רוב מי שמטייל באזור מוצא עצמו במסעדה, בעיקר בשל המלצות חוזרות ונשנות ומה נגיד לכם? בצדק.

 בדרך הביתה עוצרים בבר. צילום: גלעד הר שלג

הבר הכי פסטורלי בצפון

גם מגוון הקינוחים יכול להיות די מאתגר במסעדה כשרה, אבל לא בבר בשר ואל תדאגו, הפעם אין פטריות בשום קינוח. בין מנות הקינוחים תוכלו למצוא מנות טופי קוקוס, מנת כנאפה מלבי בשילוב אינטילגנטי, קינוח רד וולט של טורט פטל וקרם וניל וקינוח טופי קראנץ', על בסיס קראמבל שוקולד קריספי, קינוחים שישאירו לנו טעם טוב בפה ויסכמו בצורה מושלמת חווית אוכל נפלאה, במושב הכי פסטורלי שתוכלו לחלום עליו. אז, נתראה בבר בשר?

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בר בשר בתל אביב
053-9439944

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
הבראנצ'ים שלא תרצו לפספס: כל ארוחות הבראנץ' השוות
מטבח טיל - מסעדות פרסיות משובחות בישראל
מסע השווארמה של נויפלד
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף