נגישות
נגישות

טיול עם מסעדה: טיולים מומלצים לכל המשפחה

הקיץ כאן, התיאבון לטבע, למים (ולאוכל טוב!) עולה מיום ליום, וגם, השאלה הנצחית "איפה יוצאים לטייל עם הילדים"? - רמת הגולן, גליל מערבי, אגמון החולה, יפו העתיקה, 4 המלצות לטיול משפחתי שכולל אטרקציות ובילויים לצד מסעדה טובה שתחזיר אתכם עם טעם טו

מסעדות בצפון המסעדות של rest
יעקב גולדברג
תאריך פרסום: 08/06/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אנחנו אוהבים להיות מתוכננים מראש וכשמדובר בטיול יום שלם עם ילדים, הלו"ז חייב להיות מחושב בקפידה. אין לנו עדיין את המתכון לטיול משפחתי מושלם אבל מה שברור שהוא חייב לכלול ארגון נכון, אווירה טובה ותשומת לב מיוחדת שכולם (כולל כולם! גם אנחנו ההורים) יצאו מרוצים ומאושרים.

 בירות בפנים, מים וטבע בחוץ. מסעדת ברוהאוס, קצרין. צילום: גלעד הר שלג

משדרגים את הטיול בטעם טוב - מרמת הגולן השוצפת מים, עבור לגליל ולצפון הקרוב ועד למרכז הארץ, הרכבנו 4 המלצות בשלושה אזורים לטיולים רטובים ויבשים, למיטיבי לכת, שוחרי אמנות ואוהבי טבע באשר הם + אתנחתא קולינרית, עצירת חובה באמצע או בסוף הטיול להחזיר אנרגיות, להתאושש מהחום בחוץ ולבלות זמן איכות עשיר עם המשפחה:

לא נשארים רעבים: מסעדות מומלצות בצפון 
איפה אוכלים עם הילדים? מסעדות עם חצר

בר בשר, מעונה

צפון הגליל העליון הוא אחד האזורים היפים בארץ. ירוק עד המשופע במעיינות ונחלים, בהם גם נחל כזיב ונחל בצת המפורסמים, ומתאימים לטיול במיוחד בימות הקיץ. פתחו יומנים, תעמיסו בגדי ים וצאו לדרך.

אגם מונפורט במעלות תרשיחא מציע חוויה משפחתית לא שגרתית בוויב אקולוגי אקסטרימי. תחת הכותרת 'אגם גדול, סביבו הכול', תמצאו בפארק החלקה על הקרח, קמפינג, קייאקים וקארטינג, וגם, בריכת שחייה, מדשאות והמון טבע גלילי וקסום. אל תוותרו על פארק האקסטרים שמשלב מתקנים ואטרקציות לכל הגילאים.
פתוח כל השבוע – לפרטים וכרטיסים

 מי יגיד לא?! קינוח של בר בשר. צילום: באדיבות המקום

מה אוכלים אחרי הטיול?

מסעדת 'בר בשר' ממוקמת בישוב מעונה הסמוך למעלות ומציעה חווית גריל ישראלית, הכי מקומי שיש עם מוצרים מהצפון הפורח, הכי טרי שיש עם נתחים מובחרים וצלויים במקום והכי פסטורלי שיש בלב הגליל המערבי. רגע לפני הבשרים וההמבורגרים אל תפספסו את הסיגרים של סבתא אסתר ואת מנת הפתיחה, פטריות מרינה מהמפעל פטריות שממוקם מול המסעדה. ועוד אחד אחרון, תפריט קינוחים מתקתק ומושקע במיוחד. עופו על זה.

בר בשר - BarBasaar - הזית 168, מעונה, 0539415893
להזמנת שולחן בבר בשר - BarBasaar

ברוהאוס הגולן, קצרין

מסלולים רטובים לכל המשפחה
נופים יפהפיים ואינסוף מים בנחלים ובמפלים – רמת הגולן מביאה את החלום הרטוב של כל שוחר טבע למימוש. יש לא מעט מסלולים רטובים שמתאימים לכל המשפחה וממוקמים במרחק נסיעה מקצרין - נחל אל על המרהיב עם המפלים המפורסמים ובריכות אמיתיות לשחייה משפחתית, ואם בא לכם לאתגר קצת את עצמכם יש את נחל היהודיה עם מסלולים רטובים ואת בריכת המשושים הסמוכה. ביום קיץ חם זה הדבר הכי מרענן ויעיל שאתם יכולים לפרגן לעצמכם.

 זרעי קיץ נישאים ברוח.. צילום: שאטרסטוק

כפר האמנים, אניעם
אחד המקומות הכי יפים וציוריים בגולן בפרט ובארץ בכלל הוא אניעם, כפר שלם שכל כולו מדרחוב רומנטי עם גלריות של אמני הישוב, שיעורי יצירה, מגוון פריטים למכירה וגם מסעדות ובתי קפה להתרווח מול הנוף המשגע. אם בא לכם לשלב נוסטלגיה והיסטוריה, אמנות וסטייל אירופאי זה המקום לבלות כמה שעות יפות ונעימות. מרחק רבע שעה נסיעה מקצרין.
פתוח כל השבוע. מומלץ לבדוק מראש שעות פתיחה

הרפת הרובוטית, אבני איתן

במרחק של 25 דקות נסיעה מקצרין (תכלס עם הנוף של רמת הגולן הנסיעה היא חלק מהטיול..) תפגשו את הרפת הייחודית של משפחת עסיס שמאכלסת פרות חופשיות במיוחד, שבאות מרצונן לחליבה על ידי רובוט! חוויה מומלצת במיוחד לכל המשפחה. הבילוי כולל פינת הגמעת עגלים שיונקים מבקבוק וחביצת חמאה, ככה שלא תצאו בידיים ריקות.
פתוח כל השבוע. בתיאום מראש

 זה לא פוטושופ! מסעדת ברוהאוס, קצרין. צילום: גלעד הר שלג

מה אוכלים אחרי הטיול?

במסעדת ברוהאוס מודעים למיקומם האסטרטגי ומציעים בהתאם תפריט רחב שלא יפספס אף סועד או מטייל, לא משנה בני כמה אתם, באיזה מצב צבירה אתם וכמה אתם מותשים ורעבים. עסקיות, ארוחות שרינג משפחתיות, מנות ילדים ומגוון בשרים ותוספות שיחזירו לכם את האנרגיות. וגם הטבה בלעדית לגולשי זאפ רסט – קינוח או בקבוק בירה מתנה בהזמנה של 280 שקלים לזוג.

ברוהאוס הגולן - קצרין, 0539443875
להזמנת שולחן בברוהאוס הגולן

 מרהיב בכל עונות השנה. פארק אגמון החולה. צילום: שאטרסטוק

ברוהאוס אגמון החולה

פארק אגמון החולה ממוקם לא רחוק מהירדן ומשלב פעילויות לכל המשפחה ליום שלם פלוס פלוס. למעלה מחצי מיליארד ציפורים בוחרות לנדוד מעל האגם בעונות המעבר וחלקן נשארות לקנן גם בקיץ. במרכז המבקרים במקום תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות לצד האתר כולו שמאפשר לצפות בציפורים ובבעלי החיים באופן ישיר. כמו כן אפשר לסייר באתר עם אופניים, רכבים חשמליים ועוד מגוון סיורים בהתאם לעונה.

 קינוח פבלובה של ברוהאוס. צילום: גלעד הר שלג

מסעדת ברוהאוס ממוקמת באגמון מרקט, מתחם קניות ובילוי בכניסה לפארק. שם תוכלו לעצור לארוחה משפחתית מפנקת של בשרים, בירה (למבוגרים!) והמון נוף. עוד במתחם – כדור פורח שיעיף אתכם למעלה למעלה, לתצפית מרהיבה על הרי הגליל, הגולן ועמק החולה כולו.
חשוב! בתאריכים 13-15.5 יתקיים באגמון מרקט פסטיבל יין ומוזיקה עם דוכני רחוב, הופעות וכמובן טעימות יין.

ברוהאוס שף אגמון החולה - Brew house agmon - רשות החולה, 0538092992
להזמנת שולחן בברוהאוס שף אגמון החולה - Brew house agmon

 מישהו אמר 'גלויה'? יפו העתיקה. צילום: שאטרסטוק

סאנט ג'ורג' יפו

יפו העתיקה היא מהמקומות שכמה שפחות תגיעו מוכנים מראש כך תיהנו יותר. סיור חופשי בסמטאות הציוריות, בשווקים הצבעוניים וכמובן ביקור בנמל העתיק. כל השאר בונוס. תוכלו לצאת לטיול משפחתי בים עם היאכטות שעוגנות בנמל, לצאת למסע טעימות צבעוני בשוק הפשפשים וכמובן לנשום אוויר ואווירה ציורית בכל פינה. עיריית תל אביב יפו מציעה מסלול משפחות עם תחנות מתוכננות מראש בעזרת מפות ובליווי סיורי שמע שיעשירו לכם את המסלול – כל הפרטים כאן.

מסעדות מומלצות בתל אביב יפו

מה אסור לפספס בטיול עם הילדים? בתוך סבך הסמטאות מסתתרות פינות חשובות שמחייבות עצירה ואפילו ביקור בהתאם לכוח ולזמן. מוזיאון יפו העתיקה שממוקם בכניסה לעיר העתיקה מציג תערוכות מתחלפות, סדנאות ופעילויות לילדים ולכל המשפחה. את מגדל השעון שניצב בפתח השוק אל תרשו לעצמכם לפספס, כמו גם את מסעדת אבולעפיה המיתולוגית שניצבת בסמיכות ובגאון. וגם, ביולי הקרוב הולך להיפתח ביפו 'מוזיאון אורי גלר'. היכונו להפתעות.

  פרגית בגבינה של סאנט גו'רג'. צילום: עידן גור

הקולינריה, כבר הבנו, מהווה חלק בלתי נפרד מטיול יפואי שורשי, ואחרי טעימות ונשנושים, נמליץ לכם על סיום הולם במסעדת סנט ג'ורג' השוכנת במבנה אבן וקשתות בלב יפו העתיקה, ומציעה תפריט יוקרתי מבוסס פירות ים ודגים טריים, כמו גם בר עשיר ביינות בוטיק וקוקטיילים מפנקים. יש גם ארוחות ילדים ומגוון ספיישלים לבחירה. בתיאבון.

סאנט ג'ורג' - לואי פסטר 5, יפו, תל אביב, 0539365798

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סאנט ג'ורג' בתל אביב
053-9365798
בר בשר בתל אביב
053-9439944

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
בילוי קולינרי בתל אביב: בר מסעדה בעיר הגדולה
4 מסעדות מומלצות ליד יער בן שמן
מסעדות בניר דוד והסביבה למטיילים בעמק המעיינות
לבלות ולאכול בכפכפים: 6 מסעדות חוף באילת
רבקה סול: פיצה כשרה בנמל תל אביב
בורגר לג'נדס בחדרה מחזירים את האגדות לחיים
אור גינסברג מארח: סלאס בפשפשים עולה שלב
התיאבון נפתח: ברים עם אוכל טוב
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי