נגישות
נגישות

מסעדת פוקאצ'ה: עצירה קולינרית בגליל

מסעדת פוקאצ'ה הצפונית הממוקמת בגליל העליון היא פנינה של ממש - ארוחות הבוקר שלה נפלאות ומגיעות ללא מעט צימרים באזור, ארוחות הצהריים והערב גדושות בפחמימות, בבשרים ובפירות ים ובקיצור, מדובר כאן בתאווה לחיך. מטיילים בצפון? הנה עצירה שכדאי שתיקח

מסעדות בצפון המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 01/04/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פוקאצ'ה מגדירה את עצמה כבית קפה מסעדה, בבקרים מוגשות שם ארוחות בוקר נפלאות כל כך, עד שמתארחי הצימרים בסביבה עוד בתקופת הקורונה, עטים עליהן ומבקשים לפתוח איתן את הבוקר. ובצדק.

                      בר עשיר לפתוח את היום. פוקצ'ה. צילום: באדיבות המקום

בוקר טוב גליל עליון

בין ארוחות הבוקר תוכלו למצוא ארוחת בוקר גלילית זוגית עם 2 ביצים לבחירה, לחמים טריים, מטבלים, 2 סוגי סלט לבחירה ו-2 סוגי שתיה (129 שקלים), ארוחת בוקר גלילית ליחיד (69 שקלים), שקשוקה בלקנית עם עגבניות מקולפות, חצילים, פלפלים קלויים וגבינת בולגרית מגורדת יחד עם לחם, סלט קטן ושתיה (75 שקלים), או פוקאצ'ה ביצת עין בתוספת גבינת פטה, עגבניות שרי ושתיה חמה או קרה לבחירה (45 שקלים).

ארוחות הבוקר מוגשות עד השעה 12:30, ואז משתלטות על המטבח הפסטות, הפיצות, הבשרים, הדגים ופירות הים. כן, אתם כנראה מצליחים להבין בין השורות ש"שפע" זאת מילת מפתח כאן. בפוקאצ'ה עמלו על תפריט חדש ומגוון וחוסיין, בעלי המקום מבטיח שאף אחד לא יישאר רעב.

 תפריט איטלקי מוקפד ולא מצומצם. צילום: באדיבות המקום

קבב חלבי עם צנוברים וניוקי פטריות וערמונים

אז מה בתפריט? ובכן, תנשמו עמוק הנה זה מגיע: מהמטבח האיטלקי, תוכלו ליהנות ממנת רביולי גבינה ברוטב שמנת פטריות וערמונים (65 שקלים), ניוקי אנטריקוט עם רוטב פטריות ואספרגוס (89 שקלים), ניוקי פטריות עם מחית כמהין, אספרגוס וערמונים (75 שקלים) ומגוון פיצות ביניהן פיצה מרגריטה זוגית (40 שקלים), פיצת הבית עם ירקות (50 שקלים) ופיצה חריפה עם גבינת פטה ופלפל חריף (48 שקלים).

אגב, אם מתחשק לכם פסטה קצת אחרת, תוכלו בשמחה לקבל מנות נודלס עוף ונודלס בשר עם רוטב סויה וצ'ילי (60-70 שקלים).

אתם יותר בקטע של בשר? אין שום בעיה, המסעדה מציעה מנת שניצל עוף (50 שקלים), פרגית (75 שקלים), קבב חלבי עם צנוברים על מקל קינמון (75 שקלים), פילה עגל (130 שקלים), צלעות כבש עם דואט בטטה ותפו''א אפויים (90 שקלים), מנת שרימפס עם רוטב לבחירה - עגבניות פיקנטי או שום לימון (100 שקלים), מנת סלמון אפוי בתנור (80 שקלים) או מנת פילה לברק אפוי בתנור (90 שקלים).

המנות מגיעות בליווי פירה קטיפתי ומפנק ואם תרצו קצת ירקות, תוכלו להזמין גם מגוון רחב של סלטים, ביניהם סלט יווני (48 שקלים), סלט חלומי ופטריות חמות (58 שקלים), סלט טוסט עם טוסט בייגלה (58 שקלים), סלט קיסר (58 שקלים), סלט בריאות (58 שקלים), מנת חציל בטחינה (35 שקלים), חומוס הבית עם צנוברים (25 שקלים) והרשימה עוד ארוכה.

 לא לצאת בלי מתוק בפה. צילום: באדיבות המקום

וגם - תפריט המבורגר וקינוחים

וכן, אם לרגע דאגתם, גם המבורגר עסיסי וצ'יפס קיימים בתפריט (58 שקלים) לצד עראיס בשר עם טחינה וצ'יפס (58 שקלים) ולאפה שאמית עם טחינה בצד וצ'יפס קטן (40 שקלים), אתם יודעים, בשביל שלא יחסר.

ומה לגבי קינוחים? ובכן, הפעם, מדובר בשתי אופציות קבועות ומדויקות: הראשונה היא ופל בלגי עם תוספות לבחירה וכדור גלידה (40 שקלים) והשנייה היא קרפ צרפתי עם תוספות לבחירה וכדור גלידה (30 שקלים), לצד שלל קינוחים מתחלפים שתלויים בתשוקתו של המטבח. מסקרן? לגמרי.

אחרי הטיול נוחתים בפוקאצ'ה

בנוסף, מסעדת פוקאצ'ה מציעה ארוחות שף ואירועים קטנים בתפריט סגור בתוך המסעדה או מחוצה לה. אז נכון, השמיים רק עכשיו נפתחים וסוף סוף מתחילה לחזור האופציה לטוס לחו''ל, אבל אם בינתיים אתם בדרך לצפון לנופש מפנק, כדאי לזכור שאם אתם רוצים לשבוע וליהנות מאוכל כמו שצריך, אחרי תקופה ארוכה של בישול ביתי, פוקאצ'ה היא המקום עבורכם.

פוקצ'ה - כפר מג'אר, 04-8888414

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי