נגישות
נגישות

חלום שמתגשם: הפתיחה המחודשת של מסעדת ערמונים בלוקי

שש שנים חלפו מאז שנסגרה "ערמונים" המיתולוגית בצומת סגולה, והפעם היא חוזרת למיקום חלומי במיוחד ומבטיחה חוויה מוקפדת המשלבת טעמים מסורתיים בלתי נשכחים ונוף ירוק ומרהיב בקיבוץ שדה יואב

מסעדות בדרום המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 26/01/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת ערמונים, שדה יואב (צילום: באדיבות המקום) מסעדת ערמונים, שדה יואב (צילום: באדיבות המקום)

לקח להם זמן, אבל בסוף זה קרה - מסעדת ערמונים נפתחה מחדש בשטחו של הריזורט המפנק Dream Island Spa בקיבוץ שדה יואב הממוקם ליד קריית גת. מושקע יותר, גדול יותר וטעים יותר -  שטח המסעדה משתרע על פני שטח של 350 מ''ר והיא כוללת כ-200 מקומות ישיבה בחלל הפנימי, ועוד כ-150 במתחם החיצוני.

ערמונים היא פנינה קולינרית בלב המתחם שמציג קונספט של תרבות בילוי חדשה - אי פסטורלי שבו כל עולמות הפינוק, היוקרה, הספורט וסגנון החיים מתרכזים יחד. המקום כולל מלון בוטיק עם סוויטות מפוארות, טיפולי ספא מפנקים, מתחמי מים ומעיינות, פעילויות ספורט ולייף סטייל, יקב פרטי, אגם מרהיב וגם כמובן מסעדת "ערמונים" המיתולוגית.

חדשות וישנות יחד

התפריט מתגאה בחומרי גלם מתחלפים, עונתיים ואיכותיים שמייצרים יחד אנסמבל קולינרי ממש, של טעמים שורשיים אותנטיים, ונגיעות בינלאומיות. בין המנות המדויקות והמוקפדות תוכלו למצוא אדפטציות למנות נוסטלגיות מגלגולה הקודם של המסעדה, כמו פטריות שרדונה לוהטות עם תימין וערמונים (59 שקלים), סיגר לוקוס ערמונים העשוי מפילה לוקוס קצוץ מגולגל בעלי סיגר קראנץ', דוקסל פטריות, מונח על עשבי תבלין וקרם כמהין (54 שקלים), סלט השוק ממגוון ירקות העונה חתוכים גס בתיבול שמן זית, עשבי תיבול, לימון ותערובת פיצוחים (52 שקלים) וקרפצ'יו דג בנוסח יווני עם ארטישוק צלוי, זיתי טאסוס, צימוקי שרי, קרם חציל, לימון וצ'ילי חריף (56 שקלים).

דג של מסעדת ערמונים, שדה יואב (צילום: באדיבות המקום) דג של מסעדת ערמונים, שדה יואב (צילום: באדיבות המקום)

כמובן שהבשורה באה מכיוון המנות החדשות והרעננות – שם תוכלו תוכלו למצוא מנת טטאקי טונה עם טונה אדומה טרייה צרובה בתערובת תבלינים יבשים וכוסברה, קרם דקלים, צלפים, פלפל חריף ושמן זית (56 שקלים), ארנצ'יני שפונדרה על קרם סלק (49 שקלים), אימאם בלאדי, חציל שלם קלוי בטאבון במלית בשר קצוץ בתיבול ארץ ישראלי, סלסה עגבניות וטחינה הר ברכה פיקנטית (52 שקלים).

דלעת ערמונים וים קינוחים

היצע המנות העיקריות כולל מנות כמו אנטריקוט מיושן 300 ג' על גריל פחמים מוגש עם פוטייטוס וירקות לוהטים לצד צ'ימיצ'ורי ורוטב פלפח מדגסקר (135 שקלים), מדליוני חזה אווז צרובים על פירה בטטה וקונפי בצלי שאלוט (89 שקלים), לברק שלם בטאבון ללא אדרה, משוח בחמאת עשבי תיבול, דלעת ערמונים וזיתי קלמטה (145 שקלים) רביולי טבעוני בנוסח שף ערמונים (59 שקלים), והרשימה עוד ארוכה.

ולא שכחנו קינוחים - בין מילפיי, שכבות של טוויל בצק עלים מקורמלים וביניהם קרם וניל צרפתי ונגיעות של פירות יער (52 שקלים), שכבות ביסקוויטים עם קרם וניל ושוקולד קריספי בציפוי עדין של גנאש שוקולד (52 שקלים) פבלובה עם קרם מנגו ופטל (52 שקלים), לבננה לוטי- כרית בצק עלים במילוי בננות מקורמלות וקרם פטיסייר, מטוגנת ועטופה בסוכר וקנמון (52 שקלים) ההחלטה לא תהיה פשוטה, אבל בטוח טעימה.

קינוח במסעדת ערמונים, שדה יואב (צילום: באדיבות המקום) קינוח במסעדת ערמונים, שדה יואב (צילום: באדיבות המקום)

כאמור, "ערמונים" החדשה ממוקמת במקום לא שגרתי - ריזורט Dream Island שמצליח לשלב באופן מושלם בין טבע ליוקרה. בין אם מדובר בשימוש בחומרים טבעיים במסעדה כמו רצפת עץ בהירה, עמודי לבנים ותקרת עץ בגוון טבעי המתנשאת לגובה ויוצרת תחושת מרחב וחופש, נוף לאגם עם מים צלולים הנפרשים אל מבעד לקירות הזכוכית, וכל מה שצריך כדי להתנתק מהעולם ולקבל חוויה מושלמת של אוכל, נוף, וחברה טובה.

המתחם הייחודי הזה נותן פרשנות חדשה לגמרי למונח "יום כיף" ומספק הזדמנות להתנתק מחיי השגרה והיומיום ולהגיע להתפנק במקום אחד שכולל הכול מהכול.

 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
פורטונה כולא פיצה בר - היפיפייה הנחבאת בסמטאות אילת
חוף ציון - המסעדה מאילת שממציאה את עצמה מחדש
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת