נגישות
נגישות

מסעדות כשרות לפסח בדרום – יציאת מצרים כהלכתה 

מחפשים מסעדות כשרות לפסח? במיוחד לזכר יציאת מצרים, קבלו את מיטב המסעדות הדרומיות שפתוחות בחול המועד ומגישות אוכל משובח וטעים לימות החג.

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 02/04/2023, 10:28
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יציאת מצרים היא מאותם סיפורים שמהווים, עד היום, את אחד מאבני היסוד שלנו – אותו אירוע בלתי נשכח בו בני ישראל שוחררו ממצרים מעבדות לחירות, בהנהגת משה היקר, שנשלח ע"י אלוהים. פרעה לא רצה לשחרר את הישראלים, אלוהים כעס עליו ושלח במצרים עשר מכות לא מגניבות בכלל, עד שהגיעה 'מכת בכורות' ששכנעה את פרעה ש- 'BATTER SAFE THAN SORRY'... אחרי ניגוב חומוס עם החבר'ה הוא שחרר את בני ישראל שהלכו במדבר ארבעים שנה, עד שהגיעו לכאן!

אז לכבוד חג הפסח שחוגג את 'בצאת ישראל ממצרים' בחרנו עבורכם את מסעדות הדרום הכשרות לחג שיגישו עבורכם את מיטב הארוחות, לאורכן ולרוחבן של מדבריות ארצנו  - כי מסלול ההליכה של בני ישראל הלך לאיבוד בוויז.

מסעדות דרומיות שעושות את החג לטעים יותר, נעים יותר וקל יותר עבור ציבור סולדי הבישולים וחובבי ה-FUN, או במילים אחרות, צאו מעבדות בישולית לחירות קולינרית!

בורגרים לארוחת חג מושחתת בניחוח אמריקה במציאות של ישראל

באמצע טיול, בזמן נסיעה דרומית או משעמום מוחי, המבורגר הוא תמיד הדיל הכי טעים בסביבה. כבכל שנה, גם השנה רשת המבורגרים מתאימה את התפריט במיוחד לחג הפסח. תוכלו להתפרע על מגוון ההמבורגרים של המקום, התוספות כשהכל כמובן מוגש בלחמניות כשרות לפסח!

מעבדות לחירות – סלט ישראלי גדול וכנפיים לפתיחת הארוחה, לאחר מכן פשוט תזמינו את שמיניית ההמבורגרים - כזו שכל הנסיעה פנטזתם עליה עם תוספות של בצל מטוגן, פטריות, סלסה, טחינה ביחד עם צ'יפס רגיל וצ'יפס בטטה, והום פרייז.

בורגרים. כתובת: בית אשל 21, באר שבע,   053-7106846

 כשרים וטעימים. צילום: מסעדת בורגרים

ג'אפן ג'אפן סעודת מלכות יפנית, החלום הרטוב של פרעה

רשת הסושיות והאוכל היפני המעולה ג'אפן ג'אפן מביאה את מיטב מנות אסיה למרכז השולחן עם שפע של טעמים שיטיסו אתכם ליפן, סין ותאילנד ויחסכו מכם 40 שנות נדודים. יש כאן סושימנים מומחים לסושי שרק מחכים לאתגר אתכם עם מנות טעימות שיגרמו למדבר להיראות יפה יותר ולכם להיות עליזים יותר.

מעבדות לחירות  - כדאי להתחיל את הארוחה עם מיקס פטריות ופורטובלו בקמח וכנפי עוף מטוגנים ברוטב צ'ילי מתוק וטריאקי מוגש עם שומשום לבן ושחור, הום פרייז, מנת פאד תאי  - אטריות אורז, עוף/בקר/טופו, כרוב, גזר, בצל ירוק ונבטים עם שבבי בוטנים ברוטב הויסטר, עוף בקר סצ'ואן ועוף בלימון וכמובן שחובה להביא למרכז השולחן כמה רולים טובים ע"פ טעמכם האישי לשרינג חגיגי.

ג'אפן ג'אפן. כתובת: שדרות בן גוריון 2, מצפה רמון, 053-6303923

 מיטב מנות אסיה. צילום: מסעדת ג'אפן ג'אפן

ג'אי ג'אגנאת, ארוחת חג הודית בנדידה הדרומית

מה יותר מפתיע מאוכל הודי מדברי שיפתח לכם את כל הצ'אקרות ויוליך אתכם עמוק לתוך עולם ומלואו של תבלינים וטעמים? בדיוק כזה תמצאו אצל בני הזוג עופרה וליאב ראובן מהיישוב צוקים שטיילו וחיו בהודו כמה שנים טובות עד שפתחו מסעדה הודית מעולה המגישה את מיטב המנות ההודיות כמו למשל:  דוסה,פאלק פניר, צ'פאטי, לחם הודי, טאלי, סמבר ועוד מטעמים המותאמים לפסח.

מעבדות לחירות – הכי כדאי לקחת את ארוחת הטאלי – תבשיל אורז עם עדשים ותוספות הודיות כמו אלו גובי, פאלאק פניר, צ'אנה מסלה: כדי שתוכלו לטעום מכל מנות הז'אנר. טאלי לכל אדם בתוספת צ'פאטי מותאם לפסח, סלטי הבית וכמובן צ'אי שהוא התה ההודי, חובה לסיום ארוחה.

ג'אי ג'אגנאת. כתובת:  צוקים, ערבה תיכונה, 050-2395222

כפות תמרים בשביל התבשילים הנהדרים והנופים המרהיבים

מסעדה שנמצאת בדרום הערבה, אל מול נוף עוצר נשימה של הרי אדום ובקיבוץ הכי דרומי בארץ המגישה אוכל ביתי בסגנון ים תיכוני, בפסח תמצאו כאן שפע של ממולאים, דגים ובשרים משובחים וגם מנות צמחוניות מעולות.

מעבדות לחירות – אל תוותרו על מנת העוף הממולא בפירות יבשים לחובבי השילוב של מלוח ומתוק ואת מנת הכבד עוף ברוטב פטריות ובצל, דניס עם עשבי תיבול לצד קציצות דג ברוטב מזרחי ופלטת ממולאים בשרית וצמחונים לשרינג בשולחן.

כפות תמרים. כתובת:  קיבוץ איילות, 054-5875049

לילוש – לארוחת בוקר מפנקת לחג הפסח

בין אם בדיוק הדרמתם לטיול או צימר או שפשוט חשקה נפשכם בארוחת בוקר, לילוש היא המקום הנכון לפתוח בו את היום – לפני טיפוס ההר המיותר, לפני שנ"צ או תוך כדי השיגועים של הילדים. כל ארוחות הבוקר שוות ומומלצות, כולן כשרות לפסח ולאוכלי קטניות וכמובן שכל התפריט מורכב מתוצרת טרייה של חקלאי הערבה וכל ביס הוא תענוג של טריות.

מעבדות לחירות – ארוחת בוקר הכוללת גבינות מקומיות, מטבלים כמו טחינה, קרם חצילים, פסטו, ביצים לבחירה, לחם העשוי מעדשים לצד מצות תוצרת בית, בורקסים שהותאמו במיוחד לחג, קנקן לימונדה ועוד מאפים רבים ומושלמים מבצק עדשים לתחילתו של יום חגיגי ומתקתק.

לילוש. כתובת:  עין יהב, 052-4260837

ישראלית  - הארוחה שבני ישראל היו רוצים לאכול 

אחת המסעדות הכי דרומיות והכי כשרות לפסח וטעימה היא 'ישראלית'. כשמה כן היא, מגישה את מיטב המנות של המטבח הים תיכוני עם שפע של סלטים, שיפודים, בשרים כשכל התפריט מותאם כמובן לחג הפסח.

מעבדות לחירות – שווה לפתוח את הארוחה עם מגוון סלטי הבית לצד כבד אווז, חציל בלאדי, חומוס הבית וסלט ישראלי. בעיקריות כדאי לקחת מדליוני פילה 250 גרם, סטייק אנטרקוט 300 גרם עם שיפודים כמו כבד, פרגיות, אנטריקוט ותוספות של צ'יפס, פירה ואורז.

ישראלית. כתובת: אילת, 053-9442741

 ישראלי, טרי וטעים. צילום: מסעדת ישראלית 

הכנענית שבני ישראל פגשו בדרך וטרפו את המעושנים בשקיקה

דמיינו את מדבר יהודה היפה עם נופיו הבראשיתיים, אווירת חג ואתם עושים 'סלפי' יפה על שקיעתה של הזריחה… הכנענית משלבת בין הכל – מסעדת שף בשרית כשרה ומדברית, נוף מדבר משגע ומגוון בשרים מעושנים שזורמים בדם לאושר קולינרי מופלג.

מעבדות לחירות – במיוחד לכבוד ימי חול המועד של פסח המסעדה תהיה פעילה דרך הפודטראק המגניב שלה ותגיש שפע של בשרים מעושנים כמו צלע עגל ואנטריקוט ושיא השיאים בריסקט עם עישון של שעות טעמים מושלמים....

הכנענית. כתובת: כפר אדומים, 053-7933731

 כשרה ומדברית. צילום: כנענית 

צילום תמונת שער:  הכנענית

חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest, אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
הכנענית בכפר אדומים
053-7933731
ניני קאי באילת
053-9442741
ג'אפן ג'אפן מצפה רמון במצפה רמון
053-6303923
בורגרים בבאר שבע
053-7106846

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!