נגישות
נגישות

אינדיאנה על הדרך: העצירה המושלמת שלכם בצפון

תבואו רעבים – אינדיאנה גריל בר מארחת בחום את כל העולים צפונה ומציעה חווית עצירה מושלמת עם תפריט מעורר, מרחבים לכל המשפחה וגם קצת מתוק רגע לפני המשך המסע. תחגרו ותסעדו

מסעדות בצפון המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 22/09/2019, 0:00 תאריך עדכון: 07/10/2019, 12:03
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סלט שף באינדיאנה גריל בר (צילום: עידן הר שלג) סלט שף באינדיאנה גריל בר (צילום: גלעד הר שלג)

החלטתם לצאת לטיול בצפון ואתם מחפשים מסעדה יוצאת דופן לאכול בה? אם עוד לא הכרתם, לחלוטין הגיע הזמן - אינדיאנה גריל בר היא מסעדת שף מהוותיקות בצפון הארץ השוכנת בבקתה מקסימה בלב חורשה ממש על כביש 85. אם בא לכם בונוס של דשא ופסטורליה להשלים את הטיול שלכם, זה לגמרי המקום.

ככה עושים את זה בסרטים, רואים מבנה אטרקטיבי לצד הדרך, עוצרים ומגלים עולם. מסעדת אינדיאנה היא בדיוק כזאת, כבר תשע שנים שהיא קיימת ומאכילה עוברי אורח וגם לקוחות קבועים רבים, בתפריט איכותי, מגוון ולא מתפשר, בניגוד מוחלט למוטלים בארצות הברית, כן?

כאן כדי להישאר
אז אין ספק שהעובדה שהמקום עומד יציב וקיים תקופת נצח לבית אוכל, מעידה על האיכות, האווירה והתפריט המוצלח. הבעלים, השף ואנשי הצוות שם כדי להישאר, נותנים את הכול על מנת שתצאו מרוצים ושבעים. המסעדה מקפידה על חומרי גלם טריים ואיכותיים, כמו גם על השירות לפרטי פרטים - עד רמת חוט פרום סורר במפה. וממש בקרוב התפריט הולך להתעדכן במנות גדושות חדשנות והפתעות. תזכרו ליציאה הבאה שלכם.

אז אחרי כל ההקדמה הזאת, מה אוכלים כאן?

פילה בניחוח נענע באינדיאנה גריל בר (צילום: גלעד הר שלג) פילה בניחוח נענע באינדיאנה גריל בר (צילום: גלעד הר שלג)

לפתוח עם גרבלקס סלמון ופירות ים
ובכן, במסעדה תוכלו למצוא מגוון רחב של מנות. בין המנות הראשונות קיימים שלל סלטים, ביניהם סלט ג'רג'יר, בצל, עגבניות שרי וסומאק (39 שקלים), סלט אינדיאנה ובו כרוב לבן, בייבי מיקס, תערובת חסות, נבטים, מלפפון ברוטב ויניגרט ופטריות מוקפצות בפסטו (55 שקלים), גרבלקס סלמון - דג סלמון עם סוכר חום, שמיר, מלח גס, מבושל במקפיא ל48 שעות (45 שקלים), מולים ניוזילנדיים מאודים ברוטב שום לימון או שמנת זעפרן (49-45 שקלים), שרימפס אגוזים בציפוי פריך קוקוס ואגוזים לצד רוטב קרם קוקוס וצ'ילי (55 שקלים), נתח שפיץ צ'ך על מצע של בצל מדורה בתוספת פטריות מוקפצות (59 שקלים) ועוד ועוד.

בין מנות הביניים המתאימות לחלוקה תמצאו את הסירסיציו' - נקניקיות חריפות צרובות בגריל לצד רוטב טחינה- צ'ילי (49 שקלים), שרימפס נענע, גמבה, אגוזי מלך, תפוח עץ ברוטב חמות מתוק בניחוח נענע (59 שקלים), ורולדת סינטה, בשר במילוי גבינה, בזיליקום, שקדים קלויים, ואגוזי מלך ברוטב שמנת ברביקיו מעודן (69 שקלים). אגב, התפריט מעוטר גם במגוון רחב של דגים לבחירה, פירות ים ומנות צמחוניות כמו נודלס מוקפץ (49 שקלים), או פסטות (55-59 שקלים).

להמשיך עם פילה עגל תפוזים
לעיקרית, תוכלו לבחור בין שלל בשרים, ביניהם חזה עוף, פרגית, נתחי צאן הרועים, ניו יורק סטייק, אנטריקוט פרימיום, פורטהאוס ושלל נתחים מובחרים ולקבלם עם שתי תוספות לבחירה ורוטב לבחירה (המחירים נעים בין 59-145 שקלים).

מחפשים מנת בשר מיוחדת? ובכן, גם ביף סטרוגנוף (135 שקלים), פילה עגל תפוזים עם חזה אווז מעושן (135 שקלים), פילה סיידר ברוטב אוכמניות וקינמון (135 שקלים), או טורנדו רוסיני קלאסי (145 שקלים) יש בנמצא.

טורטייה סלומון באינדיאנה גריל בר (צילום: גלעד הר שלג) טורטייה סלומון באינדיאנה גריל בר (צילום: גלעד הר שלג)

ולקנח במסקרפונה קדאיף לטעם של עוד
אחרי כל זה בא לכם קינוחים? אין שום בעיה, אולי בעצם יש - כי תאלצו לבחור בין כדור ריבת חלב וקוקוס קלוי (25 שקלים), טארט טאטן (45 שקלים), בלה דונה - קרם שוקולד לבן עם שבבי פקאן סיני בציפוי עדין של גנאש שוקולד מריר (39 שקלים), מסקרפונה קדאיף וסלט פירות (39 שקלים) ועוד לא מעט מנות שרק מחכות להמתיק לכם את היום.

אין ספק שהמסעדה הזאת מתאימה לכולם, לזוג שמגיע לארוחה רומנטית או לארוחת צהריים משפחתית במסגרת חופשה, יעידו על כך שלל המשחקים והמרחב העצום שבחצר. בסופי שבוע, בשעות הערב תוכלו למצוא כאן הופעות חיות, מוזיקה נעימה וים של אווירה טבעית וירוקה. אם תרצו, תוכלו לערוך אירועים בחצר של המסעדה עד 200 איש או בפנים לאירועים של עד כ-120 אנשים. בקיצור, פשוט אין מנוס, אתם תצטרכו להגיע עם תיאבון מאוד רציני בפעם הבאה שתצאו לטיול בצפון.

אינדיאנה גריל בר - INDIANA - אחיהוד, 053-9443804

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי