נגישות
נגישות

מנצ'ס: מקום יוצא דופן לחובבי הבשר הלבן

במסעדת מנצ'ס בחיפה מציעים את הבשר הלבן בשלל וריאציות מפתיעות, לצד תפריט מגוון ואווירה מושקעת ומרווחת שמתאימה לכל מי שרוצה ליהנות מארוחה טובה

מסעדות בצפון המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 16/05/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ביצים עם בייקון במסעדת מנצ'ס חיפה (צילום: באדיבות המקום) כל מנה והייחוד שלה. ארוחת בוקר במסעדת מנצ'ס חיפה (צילום: באדיבות המקום)

הבשר הלבן מעולם לא היה קונצנזוס כאן בארץ. לכן, מעט המקומות שכן מגישים אותו צריכים לדעת לטפל בו טוב, ממש טוב. הכירו את מסעדת מנצ'ס, זו שאחראית בין היתר על מנות כמו שווארמת בשר לבן ופיצת שווארמה מבשר לבן, ואם זה נשמע לכם יוצא דופן, חכו שתטעמו.

מהולנד לגליל המערבי
קצת היסטוריה - לפני כמעט 50 שנה, הגיע מוין עראף להולנד. הוא בא עם לא מעט ידע ורצון להשתלב בתחום האוכל, ואחד הדברים שהוא שם לב אליהם היא העובדה שחסר שם בשר לבן. עראף ראה שההולנדים אוהבים בשר, אוהבים שווארמה, והחליט לגלות להם עולם חדש ומופלא של שווארמה מבשר לבן.

למרבה השמחה, ההימור על המנה המיוחדת קלע לחיך ההולנדי, ובגדול. שש שנים לאחר מכן, אחרי שראה שהשילוב שיצר גרר הצלחה של ממש, התפנה עראף להמצאה הבאה שלו. ובכן, זו היא פיצת השווארמה שנחלה הצלחה לא פחות גדולה. לפני עשר שנים ואחרי שההולנדים התרגלו לשווארמה הייחודית, חזר עראף ארצה ופתח את הסניף הראשון של מסעדת מנצ'ס בכפר מעיליא בגליל, הכפר בו נולד.

דג עם ירקות במסעדת מנצ'ס (צילום: באדיבות המקום) תפריט עשיר לכולם. מנת דג עם ירקות במסעדת מנצ'ס חיפה (צילום: באדיבות המקום)

השקעה בכל שלב
בשר לבן, כאמור,  הוא לא עניין של מה בכך בארץ. לכן יש למסעדת מנצ'ס את החווה המשפחתית שמגדלת בעצמה את הבשר ומוכרת לצרכנים. ההצלחה לא עצרה בגליל ולפני כשנה וחצי נפתח הסניף השני בחיפה, בו תוכלו למצוא איך לא - שלל מטעמים מהבשר המדובר. אם תשאלו את עראף, הוא יסביר לכם שאפשר להכין הכל מבשר לבן, בדיוק כמו בשר בקר או עוף. דוגמה לכך בתפריט המסעדה שם תוכלו למצוא מבחר מנות כמו מוקפץ בשר לבן עם נתחי פילה וירקות מוקפצים ברוטב אסייתי בתוספת נודלס או אורז, או שיפודי בשר לבן לצד ירקות בתנור, סלט או אורז.

במנצ'ס מטפחים את הבשר כל הדרך אל הצלחת, ומתייחסים אליו בדרך מיוחדת משלו. כך למשל, ההמלצה היא לא לתבל אותו במלח ופלפל בלבד, אלא להכין מגוון סוגי מרינדות ולהשרות אותו לזמן ארוך על מנת שהטעמים יחדרו פנימה מכיוון שהבשר נוטה להיות יבש אם לא מטפלים בו כראוי.

אופציות בכל הצבעים
לכל מי שמחפש אופציות מגוונות - אל דאגה. במסעדת מנצ'ס התפריט עשיר ומציע גם שפע של ירקות, פירות ים, דגים, בקר ועוף. במסגרת ארוחות הבוקר תוכלו למצוא ארוחה הולנדית שכוללת שלוש ביצים בתוספת ירקות, עשבי תיבול, שינקין או בייקון לבחירה. כמו כן, תוכלו למצוא בתפריט שקשוקה וחומוס לצד מגוון רחב של טוסטים וכריכים מלאים בכל טוב בדמות סלמון מעושן, טונה, כתף בקר, הודו מעושן או שינקין, מגוון סלטים בהם סלט פאטוש, טבולה, חלומי, סלמון, טונה ועוד. הכל מיוצר במקום ומחומרי גלם איכותיים וטריים.

על פיצת הבשר הלבן המפורסמת כבר דיברנו, מה שחשוב לדעת שאת אותה הפיצה תוכלו גם לקבל בתוספת בייקון, פירות ים, חזה עוף וגם ירקות. עוד במסגרת המנות הראשונות תוכלו לבחור בין פטריות ממולאות, חציל סורי מעוטר בתבשיל בולונז, קרפצ'יו סלמון והרשימה עוד ארוכה.

סלט פירות ים במסעדת מנצ'ס חיפה (צילום: באדיבות המקום) תוצרת בית איכותי וטרי. פירות ים במסעדת מנצ'ס חיפה (צילום: באדיבות המקום)

חוויה לכולם במנצ'ס
מסעדת מנצ'ס עורכת גם אירועים פרטיים לכל המעוניין, בתפוסה של עד 150 סועדים, בנוסף לפינה אינטימית בקומה השנייה שמכילה עד כ-50 סועדים. כך שאם המשפחה והחברים שלכם ידועים לכם בתור פודיס, אוהבים מגוון רחב של מנות וסוגי בשרים שלא תמיד קל למצוא כאן בארץ, תוכלו להעניק להם חוויה "לבנה" ובלתי נשכחת.

מנצ'ס - MENCHES - שד' בן גוריון 6, קניון סיטי סנטר, חיפה, 053-9418617

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי