נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 כיף גדול לחובבי הדגים. שצ'ופק (צילום: אפיק גבאי)

24 שנות פעילות בעולם המסעדנות הישראלי זה לא עניין טריוויאלי, אלא הישג של ממש. מסעדת שצ'ופק חוגגת מידי שנה בחודש פברואר יום הולדת והשנה מציינים שם 24 שנים של דגים ופירות ים טריים, המוגשים לצד שלל סלטים וממרחים רעננים שמכינים במקום.

"לא פשוט להחזיק מסעדה כל כך הרבה שנים, במיוחד בתקופה האחרונה, אך אנו עושים זאת עם אהבה גדולה", אומר אמיר דוידוביץ, אחד משני הבעלים של מסעדת שצ'ופק, יחד עם חן וירקרמן, שהחל את דרכו כמלצר.

חגיגה מהים
אז איך חוגגים יום הולדת 24 למסעדה? במהלך כל חודש פברואר יגישו במקום תפריט חגיגי שמורכב ממנות ראשונות, יינות וקינוחים במחיר מיוחד של 24 שקלים בלבד. בין המנות הראשונות שיגישו החודש יככבו קלמרי סגול על הפלנצ'ה, קרפצ'ו דניס, קלמרי ושרימפס מטוגנים ועוד. בגזרת היינות יוגשו יינות ויוניה ושרדונה של גמלא השמורה, קברנה של יקב רמת הגולן ועוד. ולקינוח יוגשו הקינוחים המיתולוגיים של שצ'ופק - באווריה, קרם ברולה קומותיים, עוגת שוקולד חמה, עוגת גבינה אפויה ניו יורקית ביתית על מצע של עוגיות חמאה בציפוי קרם וניל.

דג טרי בשצופק (צילום: אפיק גבאי) אוכל טרי ואותנטי. דג טרי בשצ'ופק (צילום: אפיק גבאי)

שצ'ופק פועלת ברחוב בן יהודה, בקרבת נמל תל אביב, והיא מקום עלייה לרגל לחובבי דגים ופירות ים שלא מתפשרים על אוכל איכותי, טרי ואותנטי. כזה שמזכיר את הים בכל ביס. בשצ'ופק פותחים שולחן עם מנות כמו איקרה עסיסית, מטיאס כבוש, סלט טבולה, חצילים ועוד, לצד לחם שצ'ופק שנאפה ממש לפני ההגשה. הדגים של שצ'ופק מוגשים בכל צורות ההכנה: בתנור, על גריל או בטיגון.

חן שצופק בעלים של מסעדת שצופק (צילום: אפיק גבאי) קהל לקוחות נאמן וותיק. חן וירקרמן מבעלי המקום (צילום: אפיק גבאי)

איך מגיעים ל-24 שנות תקומה ועוד בעולם המסעדנות התל אביבי הקשוח והמשתנה ללא הרף? באהבה ובהתמדה. שצ'ופק הוקמה בידי גדי שפי בשנת 1995 ובשנת 2011 נקנתה על ידי חן וירקרמן ואמיר דוידוביץ. השניים מקפידים לשמור על הקונספט המקורי ועל האותנטיות של המקום, הם ממשיכים להגיש את מנות הדגל האהובות על הקהל המורכב ברובו מלקוחות קבועים ונאמנים. השניים לא מתפשרים על חומרי הגלם הטריים והעונתיים, בלי עיגולי פינות. השינויים הם במסביב – בדמות ערבי קונספט מגוונים ומרעננים. הקהל אקלקטי ומורכב ממשפחות עם ילדים, קבוצות חברים, זוגות ועוד. יש גם לא מעט לקוחות שהגיעו בתור ילדים וממשיכים להגיע כמבוגרים, לעיתים עם המשפחות שהקימו, כדי ליהנות מהחוויה ולהתענג על הטעמים שמככבים בזיכרונות הטובים.

הפורמט קבוע ומוכר – את הארוחה מתחילים בשלל סלטים משתנים ועונתיים המוגשים באופן חופשי לשולחן מיד עם ההגעה. בין ביס לניגוב, בוחרים את המנות העיקריות מהתפריט הרשום על הלוח על קירות המסעדה ובו מגוון דגים ופירות ים טריים המשתנים מדי יום בהתאם לשלל המגיע מהים.
שצ'ופק - בן יהודה 256, תל אביב, 053-9439313, פתוח בימים ראשון-שבת 23:00-12:00 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
חג ״לפני המצות״ שמח!
נויפלד מציג: שישי לווינסקאי
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים