נגישות
נגישות

תכירו את פאפא: מסעדת המבורגרים חדשה בשוהם

המבורגרים יצירתיים, קציצה במתכון סודי, תוספות לא שגרתיות וקינוחים כשרים שמצליחים להפתיע – כל הפרטים על המסעדה החדשה שהגיעה להוסיף טוויסט טעים לשוהם

מסעדות במרכז המסעדות של rest
ניר מאולבוגט
תאריך פרסום: 23/01/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת פאפא בשוהם (צילום: באדיבות המקום) בשורה משובחת הגיעה לעיר. המבורגר בפאפא (צילום: באדיבות המקום)

בשורה חדשה מגיעה לעיר שוהם, עיר שמבחינה קולינרית לא בשיא התודעה, אך כעת קיימת סיבה מספיק טובה שתגיעו לכאן בכדי לטעום את נפלאותיו של המבורגר מצוין. מסעדת פאפא מגדירה את עצמה כמסעדת המבורגרים ונקראת פאפא בשל מתכון סודי העובר מאב לבן כבר 3 דורות. מציעים כאן המבורגרים מקוריים המגיעים במשקל של 200 גרם לקציצה מבשר בקר טחון איכותי ומשובח. המסעדה יושבת במרכז מסחרי חדש, בכניסה לעיר שוהם, היא כשרה וגם ניתן לעשות בה אירועים בהפרדה מלאה. כיום יש בה גם סגירת חורף כך שחמים ונעים גם בחוץ וגם בפנים.

פאפא מציעה בין היתר ארוחות מובנות שתמיד באות טוב, עם המבורגר, שתייה ותוספות עדכניות כמו קריספי ביף - 4 כדורי בשר מטוגנים ומוגשים עם רוטב פאפא מיוחד שאותו מכינים במקום, הום פרייז נהדר או טבעות בצל לבחירתכם. בעיקריות תוכלו למצוא מלבד המבורגרים גם מנות של חזה עוף צלוי וקריספי צ'יקן במחיר של 46 שקלים למנה. החלק העיקרי והיפה במקום מכונה גלריה וקל מאוד להבין למה: כל מנה פה נקראת על שמו של צייר אחר ובנימה אישית, כל מנה היא בהחלט אומנות לשמה. התוספות מעל ההמבורגרים אינן מאפיינות מסעדה כשרה, בהחלט לא טריוויאליות ומוסיפות מקוריות וטעם אחר ממה שאנחנו מכירים בדרך כלל. לכל ההמבורגרים בגלריה יש מחיר זהה של 61 שקלים ועוד 14 שקלים לכל קציצה נוספת. תוכלו למצוא בגלריה את סלבדור דאלי - המבורגר 200 גרם עם חצילים מטוגנים בטמפורה, ביצה קשה וטחינה מלמעלה בנוסף לירקות טריים. אם תרצו מדובר בהמבורגר סביח לכל דבר - בהחלט מומלץ לחובבי הז'אנר.

המבורגר סביח בפאפא (צילום: באדיבות המקום) מומלץ לחובבי הז'אנר. סלבדור דאלי של מסעדת פאפא (צילום: באדיבות המקום)

מיכאלנג'לו לעומת זאת מגיע עם חזה אווז צרוב, רוטב סמיך של חמאת בוטנים ושברי בוטנים מלמעלה; לאונרדו דה וינצ'י הוא המבורגר מוכר יותר, גם הוא עם חזה אווז צרוב, אננס על הגריל וספייסי מיונז וכאן תוכלו לקבל מנה עם איזון טעמים מושלם בין מתוק לספייסי - מנה נהדרת וכיפית במיוחד. אבל אם חייבים בכל זאת להמליץ על מנת דגל, תהיה זאת הפיקאסו - המבורגר המוגש בתוך וופל בלגי פריך עם ביצת עין (ללא ירקות). מנה שהיא לא פחות מגרנדיוזית ומוגשת ללא בושה עם מעט אבקת סוכר מלמעלה. תעוזתי ומלא תענוג. מבחינת שתייה תוכלו למצוא כאן שלל בירות ישראליות משובחות לצד שני קוקטיילים שמשתלבים מעולה עם הבשר - האפרול שפריץ והקמפרי טוניק.

המבורגר פיקאסו בפאפא (צילום: באדיבות המקום) עם נגיעת אבקת סוכר, בלי להתבייש. פיקאסו במסעדת פאפא (צילום: באדיבות המקום)

גם בגזרת המתוקים יש כמה אופציות חביבות למי שלא שבע מההמבורגר שלו ועדיין מתחשק לו לסיים את הערב בקינוח: תוכלו להתענג על חלום מתוק - סופלה שוקולד חם; דאבל בלגי - וופל בלגי פריך, מוגש עם נגיעות קרם פטיסייר, זילוף סירופ שוקולד וכדור גלידה לבחירה ויש גם את הטריפל חמוץ מתוק שהם שלושה כדורי סורבה מרעננים בטעמים שונים.

פאפא היא אמנם מסעדה חדשה בנוף אך אין ספק שהיא כאן בכדי להישאר. מומלץ בחום להגיע ולגלות שגם במקומות כמו שוהם יש איכות מעולה של בשר ומנות שאינן מתפשרות בטעמים, מקוריות והגשה.

פאפא - הדקל 30, שוהם, 053-9416298

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פאפא בשוהם
053-9416298

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא