נגישות
נגישות

מסעדת סאנסט: תחושה של אמריקה כאן בישראל

עיצוב פאנקי, אווירה צבעונית, לקוחות מקומיים לצד תיירים והמון מנות שעושות כבוד ליבשת הרחוקה - מסעדת סאנסט באשדוד מביאה אליכם את כל הטעמים והאנרגיות הבלתי נשכחות של אמריקה

מסעדות בדרום המסעדות של rest
ניר מאולבוגט
תאריך פרסום: 06/01/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 חוויה אמריקאית במיטבה. המבורגר במסעדת סאנסט (צילום: באדיבות המקום)

פורטיס בזמנו שאל "כמה שירים אפשר לכתוב על אמריקה?", אז אני יכול להגיד לכם ששירים ישנם הרבה אבל כתבה על מסעדה שכל כך מזכירה את לוס אנג'לס תהא אחת. סאנסט באשדוד, קרויה מן הסתם על שם שדרות סאנסט בקליפורניה, אך להבדיל מקרית מלאכי שלא מזכירה ולו במעט את לוס אנג'לס, ניתן למצוא כאן הרבה קווי דמיון. המסעדה שעוטה עליה אווירה פאבית בלילות, מקושטת בהמון מרכיבים וסממנים אמריקאים אופיינים כמו שלטי רחוב שונים בקליפורניה ובצד השני שלהם רחובות באשדוד, תמונות של קוקה קולה, מרלין מונרו ועוד מותגים אמריקאים שמכניסים לאווירה. גם בתפריט האלכוהול נוכל למצוא המון בורבון וג'ין וכמובן מגוון עשיר של ויסקי, וליד הבר נוכל לחזות בתיירות חוץ ופנים של המון סועדים שאוכלים כאן בכמה שפות - מחזה שממש כיף לראות. מעבר לכך, בימי רביעי תמצאו במקום רחב הידיים הופעות מוסיקה וסטנד-אפ מגוונות, וממש תרגישו את אווירת החו"ל שנמכרת כאן בנוסף למטבח העשיר, המתבססת על שפע, מנות גדולות וגם פינה שלמה של המבורגרים אמביציוזיים שגם להם ניתנו שמות אמריקאים שנונים ומצחיקים.

סאנסט בזריחה
אין ספק שבניגוד לשם סאנסט (שקיעה), המנות זורחות על הצלחת, ולמנות הפתיחה קיבלנו 2 מנות ציוריות ומושקעות. הראשונה נקראת קפרזה ובוראטה - עגבניות שרי, בצל סגול, קרם פלפלים שרופים, בזליקום וסלסת עגבניות, גבינת קפרזה, בוראטה, שמן זית ובלסמי. הבוראטה מגיעה עטופה בסרט מתנה וכשאתה בוקע אותה, כולה נשפכת על המנה. הסלסה הייתה טרייה ועדינה וקרם הפלפלים הורכב ממספר זנים של פלפלים, מה שהורגש מאוד בטעם של המנה. המנה מאוד ציורית, פרשית ומרעננת ומשתלבת יפה עם לחם הבית. מדובר אגב במנת אינסטגרם קלאסית ומאוד כיף לחלוק אותה בזוג. מנה נוספת הייתה ראש כרובית - כרובית קריספית, צי'לי, קארי, טחינה, איולי וסלסת עגבניות - מנה מרשימה מאוד. הכרובית הענקית והצבעונית הגיעה לשולחן עם מגוון רטבים ובכל פרח כרובית שנכנס לי לפה הרגשתי טעם דומיננטי אחר - פעם הצי'לי ואז הטחינה והקארי והכל השתלב כל כך טוב ויצר צבעוניות מרהיבה גם במנה עצמה שהוגשה וגם צבעוניות פנימית. איזה כיף שאפשר לקחת ירק פשוט, לתת לו קריספיות בצ'יפסר, לזרוק עליו שלל רטבים ולקבל כזו תוצאה טעימה.

נמשיך בארוחה ברשותכם
במנות העיקריות הזמנו מנה שהיא די שכיחה וטריוויאלית מצד אחד, אך מצד שני - שום דבר לא הכין אותנו לגודל של הספייריבס טלה - מנת בשר ענקית, בצלייה ארוכה, טיפה יקרה אך שווה כל שקל. השומן במנה היה מעולה ורמת הטיפול בבשר הייתה מושלמת. הוא היה רך וטעים להפליא ואני גאה לומר שהתמודדנו איתה בהצלחה וכל שהשארנו על הצלחת היו רק עצמות. ואיך אפשר בלי לטעום איזה המבורגר טוב? המבחר גדול והשמות מפתים - שמות כמו טראמפ, בילי דה בוצ'ר וסוויט בוב הם רק הכנה למנת ההמבורגר והתוספות המעולות שמגיעות מעל הקציצה העסיסית. אנחנו חצינו קצת את החומה של טראמפ והזמנו בורגר סוויט בוב – 300 גרם המבורגר בקר, מעליו חזה אווז מעושן ואננס טרי צרוב על האש בצ'ילי מתוק. נהנו מכל ביס. אכלתי המון המבורגרים טובים בחיי וידוע שבארה"ב הדיינרס מגישים בורגרים כאילו זה מים, אך כאן ניצבת הוכחה נוספת שהסאנסט היא לא חיקוי של דיינר אלא דיינר אמיתי. היא יכלה בקלות להשתלב בשכונותיה הרבים של לוס אנג'לס ואחרי המבורגר טעים שכזה עם חזה אווז שמשדרג את הבשר בכמה רמות, קשה להאמין שאני עדיין בארץ. כיף לדעת שאפשר להזמין מנות כאלו ללא צורך בהמתנה של שעה להוצאת ויזה בשגרירות.

 לא צריך להוציא ויזה בשגרירות. מנת בשר בסאנסט (צילום: באדיבות המקום)

הקינוח - "אמריקה"
אם כל הארוחה על טהרת קליפורניה, עניין וסקרן אותי מאוד מה יקרה כשנגיע לקינוחים. איפה יוכלו להפתיע אותנו? אני שמח להגיד לכם שניהננו מכל רגע - לקינוחים יש שמות של אזורים ומדינות בארצות הברית אז הלכנו על קינוחים אמריקאים פר אקסלנס ורמת המנות, הצורה, היופי ובעיקר הטעם הייתה לא פחות ממושלמת. לקחנו קינוח שנקרא ניו יורק צ'יז קייק - עוגת גבינה אפויה ביתית, דובדבני אמרנה וטוויל פקאן שוקולד - עוגה נהדרת וחומרי גלם איכותיים כמו האמרנה שמשדרגים את העוגה – פשוט מעולה. העוגה הייתה טרייה ורכה כמשי וכל ביס היה פשוט תענוג. למי מכם יצא לאכול עוגת חתונה אמריקאית טיפוסית?? כזו תיפגשו בקינוח הנקרא אוקלהומה - שכבות של רד וולווט פטל וקרם וניל, טוויל מרנג לבן ושברי מקרון אדום - מצד אחד חבל להרוס בכפית את כל היופי הזה שקורן מן המנה ומצד שני אין מצב שלא. עוגה נהדרת עם טעמים מתקתקים וחזקים שפשוט גורמים לך לרצות עוד ועוד מן הדבר הזה. הרבה זמן לא נתקלתי בעוגה כל כך טעימה ומיוחדת וזו מנה שהיא באמת חובה מבחינתי כי זה לא קינוח שכיח. אסכם בכך שביקור בסאנסט בכל שעות היום הוא תענוג גדול. המוסיקה, האווירה התפאורה והשירות רק מרימים לרמה הגבוהה של האלכוהול והאוכל. כיף לדעת שיש מקומות כאלה שיקים שמכניסים את אווירת חו"ל עד לבית ואיך אומרים - היה באמת אמריקה.

חשבון בבקשה
קפרזה ובוראטה -58 שקלים
ראש כרובית - 42 שקלים
ספייריבס טלה - 132 שקלים
בורגר מכסיקני - 78 שקלים
אוקלהומה- 42 שקלים
ניו יורק צ'יז קייק - 42 שקלים
סה"כ 394 שקלים לזוג שהרגיש כאילו הם ברק ומישל אובמה. לכו תתפנקו.

סאנסט, מרטין בובר 1, אשדוד, 053-9379400

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
Sunset BLVD kitchen bar סנסט באשדוד
053-9379400

תגובות1
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
פורטונה כולא פיצה בר - היפיפייה הנחבאת בסמטאות אילת
חוף ציון - המסעדה מאילת שממציאה את עצמה מחדש
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת