נגישות
נגישות

בישיקיו: כשהכמות לא באה על חשבון האיכות

מסעדת בישיקיו במשמר איילון פתוחה אומנם רק שלושה ימים בשבוע, אבל הספיקה לעשות רעש של גדולים ממנה. מסעדת בשר משובחת בקונספט של אכול כפי יכולתך - רעבים כנראה שלא תצאו משם

מסעדות במרכז המסעדות של rest
ניר מאולבוגט
תאריך פרסום: 07/11/2018, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email


 מקווים שהגעתם רעבים. נתחי בשר בבישיקיו (צילום: באדיבות המקום)

כשנאמר לי שאני הולך לסקר את מסעדת בישיקיו שבמשמר האיילון המכונה גם לעיתים "המבשלה", שמחתי עד הגג, כאילו הודיעו לי שזכיתי בפיס. הסיבה לכך היא הבאזז שהמסעדה יצרה בכל אזור המרכז ובקבוצות פייסבוק שונות לגבי הנהנתנות של הקרניבורים בה. המסעדה כשרה ופתוחה בערבי שלישי עד חמישי בלבד משעה 20:00 עד אחרון הלקוחות. הקונספט די פשוט - משלמים 250 שקלים ואוכלים כאוות נפשך וקיבולתך. נשמע מגרה נכון? אז שתבינו שתמורת כספכם, אתם מקבלים גם מנות ראשונות, שתייה קלה ובירה ללא הגבלה - לבחירה מארבע הבירות הנהדרות המיוצרות במקום. כשהגענו למקום, התקשינו להאמין שהוא במרכז הארץ כיוון שהאווירה היא לגמרי של חוות סוסים ברמת הגולן. הכל עשוי עץ, באווירה מאוד אינטימית ושקטה ומקנה מן נינוחות כזו שאין בדרך כלל במטרופולין של מרכז הארץ.

הפתיחה והאלכוהול
מיד ניגש אלינו מלצר חביב להסביר את הקונספט ופיזר שלל סלטים על השולחן - כרוב לבן, סלט ירקות טרי, קונפי שום, קרפצ'יו סלק, סלט גזר חמצמץ וטבולה. כולם סלטי פתיחה טריים ורעננים ובנוסף אליהם הגיעו גם פיתות חמות וטריות עם טחינה, כדורי פלאפל, תפוחי אדמה קטנים בתנור וסלט חומוס ומעליו בשר שפונדרה נהדר שבהחלט הוסיף לגיוון ולטעם.

לאחר מכן הגיעו ארבעת דוגמניות האלכוהול שלנו, בירות קרירות במגוון טעמים המיוצרות במקום - טריפל חיטה בלגית 8 אחוז, פילזנר 5 אחוז שעורה, 5 אחוז חיטה בווארית ובנוסף 8 אחוז דופלבוק כהה. אם תחשוק נפשיכן ביין, אז כמובן שתוכלו להתפנק במבחר היינות של יקב בראון - גם הוא מהמושב. למנה ראשונה קיבלנו מנה מיוחדת, אותה נשבע לי הבעלים והשף ניר בישיק שהגה על הבוקר - "חציל אסאדו" - חציל על האש עם בשר אסאדו מעליו וטחינה עם צ'ימיצ'ורי, שילוב בהחלט מהפנט שאין בו פגם. הטעמים היו מצוינים, החציל רך ונימוח, האסאדו התפרק על החציל בצורה מגרה והטחינה עם הצ'ימיצ'ורי המקומי נתנה את הלחות למנה עד שלא השארנו לה זכר. מנה פנטסטית.

חגיגה של בשרים
יריית הפתיחה לקרנבל הבשר החלה עם פלטת מעושנים שמכילה ספייריבס טלה, אסאדו ועוף מעושן עם קצת טריאקי מעל - פלטה מרשימה מאוד והכי חושב טעימה. הטלה היה נהדר ומרוב רכות יכולתי פשוט להניח ראש על האסאדו. מה שהפתיע אותנו מאוד לטובה הוא העוף המעושן - פשוט ממכר וקליל. הזמנו 3 מנות נוספות כיוון שאפשר לסיים את העוף הזה בדרך שבה מפצחים גרעינים. כבר היינו בדרך למגש נוסף, אך הבטיחו לנו שזו רק ההתחלה ושנתאזר בסבלנות - הבטיחו וקיימו. המגש שהגיע אחר כך היה מרשים וטעים לא פחות, עם שלל סוגי בשר עליו - נקניקיות עגל הום מייד עסיסיות להפליא, עם שקדים וצנוברים בתוספת שומן כבש, כבדים מעולים במידת צלייה מדויקת, שיפודי פרגית, שיפודי סינטה שגרמו לנו להתענג על כל ביס וחזה אווז משובח. כמובן שהיה גם עראיס נהדר, צרוב טוב עם בשר בקר מעולה ומתובל מבפנים.

 לא שוכחים גם את העיצוב. נתחי בשר בבישיקיו (צילום: באדיבות המקום)

הקינוח האמיתי
בשלב הזה, הבטן כבר מתחילה לאותת אבל קרניבור אמיתי לא נח על המשמר, הוא מחכה לקינוח של כל הקרניבורים וזה כמובן האנטריקוט. שני נתחי מדיום של 300 גרם כל אחד הוגשו לשולחננו - בשר מרהיב המיובא מארגנטינה שבכל ביס מורגשת הטריות. מדובר במנה מכובדת מאוד ובסטייק עסיסי שבהחלט עומד בסטנדרטים גבוהים, ואעיז להגיד שהוא אפילו אחד מהטובים שאכלתי בארץ - ואכלתי הרבה. שווה לשמור מקום בבטן. אם יהיה לכם מקום לעוד, אגב, יספקו לכם כל סוג בשר שציינתי כאן שוב - בכיף ובאהבה.

אומרים שלקינוח יש בטן נפרדת, אז בעסקית הזו אפשר לקנח בתה חם עם בקלוואות בכדי להרגע ולנוח, ואפשר להעז ולהזמין שני קינוחים מעולים שאינם כלולים במחיר, אך בהחלט בגדר חובה: האחד הוא מלבי קרם קוקוס – עשיר מאוד, עם מרקם נעים שבהחלט העמיד אותי על טעותי שאין מלבי פרווה טוב - עובדה שיש. הקינוח הנוסף היה טריקולד - קינוח די סטנדרטי ושכיח, אך תמיד כיף להתענג על שוקולד, גם בסוף ארוחה. מחפשים מסעדה מרשימה לזוג או לאירוע? או סתם כמה חבר'ה שרוצים להיפגש וקיבלו פס? בישיקיו עונה על כל הציפיות ותדאג שתצאו שבעים ומרוצים. אין ספק כי בישיקיו היא פשוט גן עדן קרניבורי עם בשר משובח ושירות ללא דופי.

בישקיו, האלון 26, משמר איילון, 053-9369663

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בישיקיו במשמר איילון
053-9369663

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא