נגישות
נגישות

פסיפס של קהילות ואוכל: יצאנו לארוחה באל רוביאן

טיול באתרי התיירות המרהיבים של משגב רק מגביר את תחושת הרעב והצורך לארוחה טובה עם כל המשפחה - כמה טוב שיש את אל רוביאן בסופו של יום

מסעדות בצפון המסעדות של rest
שי ירון
תאריך פרסום: 06/11/2018, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 אם אתם באזור - זה המקום לאכול בו. מסעדת אל רוביאן (צילום: באדיבות המקום)

המועצה האזורית משגב מגדירה את עצמה כפסיפס של קהילות, שילוב של יהודים, ערבים-ישראלים, בדואים, דתיים, חילוניים, ילידי הארץ ואלו שהגיעו אליה מאוחר יותר. כל אלו רוצות ליהנות מטבע ונופים לצד פיתוח בר קיימא וקהילתיות. בשטחה של המועצה כמה מאתרי התיירות היפים בארצנו. אנחנו בחרנו הפעם לטייל בתל יודפת - מסלול נעים ונחמד לסתיו ושיחה עם הילדים על הרומאים והמרד הגדול. כנראה שבעקבות הסיפורים ההיסטוריים תקף את כולם רעב גדול, וכך הגענו למסעדת אל רוביאן אשר בצומת יובלים.

תפריט שכולל הכל
למרות הרעב הגדול שכבר תקף אותנו אחרי הטיול והארוחה המאוחרת, ההתלבטות מול התפריט הייתה קשה, שכן שבאל רוביאן מגישים גם בשרים, גם דגים וגם פירות ים. וכל הטוב הזה - באיכות הגבוהה ביותר הקיימת. החלטנו לחכות מעט עם העיקריות ולהתחיל למלא את הבטן בסלטים. התפריט כולל 14 סלטים טריים הכוללים חומוס וטחינה ובנוסף הגיעו עוד 4 סלטי ירוקים קצוצים, סלט בזיליקום עם נענע, קשיו ופטרוזיליה. שילוב מעולה של סלט רענן עם מרכיבים איכותים, סלט פתוש טרי, סלט שמיר עם חמוציות ששידר רעננות רבה וסלט פיצוחים שהורכב מצנוברים, שקדים וסביבם פטרוזליה ונענע. לשולחן הגיעו הפיתות הטריות ולצידן פיתות גריל עם שום שהילדים כל כך אוהבים.

כדי לקדם טעמים חדשים לשולחנות הוגשה מנה של ראשי קלאמרי על חשבון הבית. המסעדה משלבת כמעט בכל יום מנה נוספת לקבלת חוות דעת. המלצר החינני אמר לנו שכך הצליחו במסעדה להוסיף מנות רבות אשר פחות היו נהוגות, דוגמת סלט וולדורף. עודנו נהנים מהמנות הראשונות, ראינו לצידנו את מנות הבשרים זורמות לשולחנות השכנים, וההחלטה נהייתה קשה מכיוון שהכל נראה כל כך טוב וייצוגי, כך שלבסוף החלטנו לשלב גם בשר וגם דגים.

ההסכם עם הים
הזמנו את מיקס דגי הים. המלצר הסביר לנו שהמסעדה עובדת עם דייג עכואי ומחוייבת לקנות ממנו את כל מה שנתפס באותו יום, וכך הדגים הינם טרים וסוגיהם מבוססים על מה שנתפס באותו היום. ניהננו עד מאוד משילוב של בס וברבוניות (ג'רבידים בלשון העם). הדגים, שעשויים היטב ונותרו קראנצ'ים מהטיגון, הגיעו בשילוב שפע של לימון שהחמיא לטעמים ולטריות חומרי הגלם.


 מטעמים מהים. מיקס דגי ים של אל רוביאן (צילום: באדיבות המקום)

במנת הבשרים בחרנו בצלעות כבש על הגריל. מה גדולה הייתה ההנאה ממנה זו - נתחים איכותים אשר נעשו על הגריל בצורה מדויקת והגיעו לשולחן בדיוק בזמן מבחינת רעב, טעם ואיכות. במסעדה מוגשות גם מנות מיוחדות רבות דוגמת כבד אווז, דגים מיוחדים ומנות לשיתוף כמו צוואר כבש (בהזמנה מראש). קינחנו בפאי נוטלה (הרי אי אפשר להגיד לא כשהמילה נוטלה מופיעה בתפריט) - שכבות ביסקוויטים, קרם וניל ושוקולד קריספי בציפוי עדין של גנאש שוקולד חלב ואספרסו על חשבון הבית.

עם רדת הערב, החלטנו להספיק לראות את השקיעה על חומות עכו - סיום מרהיב ליום של כיף, אחרי ארוחה איכותית במסעדה המקפידה על טריות ומרכיבים איכותיים וניהנית מתחלופה גדולה של סועדים. אם צריך לבחור את המנה הטובה ביותר אז צלעות הכבש בהחלט מנצחות. הן פתחו עבור הילדים עולם חדש של בשר איכותי, משויש, מידת עשייה מדויקת והגשה מהירה לשולחן היישר מהגריל. ניתן לומר בביטחון כי אל רוביאן היא יעד נעים ומשפחתי שפונה לכולם, ומספק חווית סעודה נהדרת לפני או אחרי טיול באחד האזורים הכיפים בארץ. 

 נתחי בשר שגם הילדים אהבו. מסעדת אל רוביאן (צילום: באדיבות המקום)

חשבון בבקשה:
סלטים - על בסיס 35 שקל למי שמזמין עיקרית - X4 = 140 שקל
מיקס דגים של בס וברבוניה - 400 גרם - על בסיס 25 שקל ל - 100 גרם = 100 שקל
צלעות כבש על הגריל - 98 שקל
מוס שוקולד בלגי ופאי אגוזים - נוטלה - 27 שקל
סה"כ: 365 שקל לארוחה איכותית ויום מקסים באזור משגב

אל רוביאן - משגב, גליל מערבי, 053-9374290

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הנמל 24 חיפה (צילום: באדיבות המקום)
ברוסטקה ב-HFA (צילום: באדיבות המקום)
מסעדת גולדן קורל מול הים (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה על הים במסעדת אבו כריסטו עכו (צילום: באדיבות המקום)
דג קרודו במסעדת רפאלו חיפה (צילום: באדיבות המקום)
פיצות בביגה פסטה בר קיסריה (צלם: גלעד הר שלג)
מרתף היין העתיק בזכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום)
פלטת סלטים במסעדת רותס (צילום: באדיבות המקום)
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי