נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לאורך ההיסטוריה בני האדם התעסקו רבות בבחירה החופשית. כלומר בזכותו של האדם לבחור את דרכו ומה נכון עבורו. בעשרות השנים האחרונות, כתוצאה משינוים טכנולוגים מהירים ונרחבים, אף נוספו אפשרויות אשר לא היו כמותן בהיסטוריה -  אנשים נהנים משפע של אופציות באין סוף תחומים, כשאחד החשובים שבהם הוא כמובן תחום המזון. אם בעבר ההיצע היה בסיסי ודל, ומאוחר יותר היו אפשרויות מעט רחבות יותר, אבל יקרות - במאה ה 21 הגענו לעידן השפע בו כמעט הכל זמין ומגוון, והמבחר פונה להמון אנשים ומסייע בתהליך בחירת הארוחה או המסעדה. על המגמה הזו רוכבת רשת בורגרים, מקום בו אתה יכול באותה ארוחה לאכול גם המבורגר בקר, גם המבורגר טלה וגם המבורגר עוף, מבלי לוותר על הצעות מהודקות גם לבעלי העדפות צמחוניות ואחרות.

בורגרים טבריה (צילום: שי ירון)נפלאות חופש הבחירה. ארוחה בבורגרים טבריה (צילום: שי ירון)

ההמבורגר הפך להיות בשנים האחרונות נסיך הכתר של האוכל בישראל. האגדה מספרת שהמונגולים הטטרים, בהנהגתו של ג'ינגיס חאן, נהגו לרכך את הבשר שלהם מתחת לאוכפים של הסוסים שעליהם דהרו. לא ברור היכן נוצר הקשר לעיר המבורג אבל משערים שכשאותם טטרים כבשו את מוסקבה, החלו טבחים בעיר להכין את הקציצה בנוסח דומה לטטרים. משם נדד עם הזמן המנהג לרכך את הבשר גם לגרמניה.

בגרסא הטבריאנית:
התחמשנו בהרבה מידע מקדים על ההמבורגר ועל רשת בורגרים שאיתנו כבר 10 שנים, בעודנו מעבירים יום של טיול שמשי בצפון.  כמובן שעם הדיבורים המוח גירה את בלוטות התיאבון והיינו חייבים למצוא מקום נעים לאכול בו המבורגר. לאחר טבילה בכינרת וסיור על הטיילת של טבריה, הובילה אותנו האפליקציה למקום בו יספקו את תאוותנו - סניף בורגרים בטבריה.

בורגרים טבריה (צילום: שי ירון)
כבר בכניסה שמחנו לקבלת הפנים האישית והנחמדות הלבבית. הסניף עצמו מעוצב ומושקע, עם שילוב צמחים וטבע לצד מסכים טכנולוגיים מתקדמים. הובלנו למקום ישיבה פנוי וכבר עם קבלת התפריט התחלנו להתלבט אל מול המגוון הרחב. איזה מזל שאפשר לשלב ולטעום כמה סוגים! ההמבורגרים עצמם מגיעים בוורסיה של 80 גרם - גודל אידיאלי שמאפשר מצד אחד לחוות את חווית הכריך השמנמן, ומצד שני לא להתמלא מקציצה אחת. 
התפריט עצמו פשוט, ברור ומזמין, ולאחר התלבטות קצרה החלטנו ללכת על שתי ארוחות של דיל זוגי, כשכל אחת כוללת שני בורגרים לבחירה ותוספת. שותפי לארוחה בחר המבורגר אנטריקוט והמבורגר מרגז פיקנטי (מנתחי בקר ותערובת תבלינים חריפה במידה) ואני בחרתי המבורגר טלה, שמכיל נתחי בקר וטלה, והמבורגר צ'יקן. לצד הבורגרים הקומפקטיים לקחנו סלסת עגבניות חריפה עם טחינה וצ'יפס בטטה. 
נהנינו עד מאוד מההמבורגרים ובעיקר ממבחר הטעמים ששידרג את כל הסיפור והפך את החוויה למרעננת ומפתיעה. אם בכל זאת נצטרך לבחור את הנציג  המצטיין בארוחה, יהיה זה האנטריקוט, שסיפק קציצה עסיסית עשויה היטב, בשילוב הלחמניה, החסה, בצל וצ'יפס בטטה שהרכיבו שילוב מושלם של מנה משביעה וסך טעמים מנצח. קינחנו באספרסו וקרם עוגיות והרבה יחס חם של חברי הצוות המקצועיים.

לסיכום  - בורגרים טבריה הוא מקום אידיאלי לארוחות משפחתיות ולהרכבים מגוונים. לרשת קיימות המון אפשרויות של ארוחות ודילים כך שכולם ימצאו מה לאכול כאן, באווירה ידידותית ושירותית במיוחד. שורה תחתונה: אוכל כיפי ומשביע שעושה שמח לכולם.

חשבון בבקשה:
2 דיל זוגי  + צ'יפס בטטה + סלסלת עגבניות פיקנטי   - 95 שקלים
2 אספרסו – 14 שקלים
סה"כ : 109 שקלים. 

בורגרים - יהודה הלוי 4, טבריה, 053-9367195

*הכותב הוזמן להיות אורח במקום


*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בורגרים בטבריה
053-9367195

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הנמל 24 חיפה (צילום: באדיבות המקום)
ברוסטקה ב-HFA (צילום: באדיבות המקום)
מסעדת גולדן קורל מול הים (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה על הים במסעדת אבו כריסטו עכו (צילום: באדיבות המקום)
דג קרודו במסעדת רפאלו חיפה (צילום: באדיבות המקום)
פיצות בביגה פסטה בר קיסריה (צלם: גלעד הר שלג)
מרתף היין העתיק בזכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום)
פלטת סלטים במסעדת רותס (צילום: באדיבות המקום)
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי