נגישות
נגישות

מתחזקים אהבה: מסעדות רומנטיות מומלצות ברחבי הארץ

האווירה האינטימית של בית קנדינוף ביפו, הסטייל האירופאי של מונא בבית האמנים והנוף המרגיע של אחוזת שלומית בראש פינה - לקראת וולנטינס 2019 שמעבר לפינה, אספנו 12 המלצות למסעדות מעולות שידאגו לספק לכם רומנטיקה במיטבה

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
יערית טרבלסי
תאריך פרסום: 04/02/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מנה במסעדת אנה ירושלים (צילום: נועם פריסמן) לוקיישן מפתיע באמצע העיר. מנה במסעדת אנה ירושלים (צילום: נועם פריסמן)

"אין מדינה לאהבה" שר צביקה פיק והוא כנראה צודק. לא חייבים לטוס לחו"ל או לחכות למועד מסוים כדי להפגין אהבה, אבל אין ספק שהוולנטיינס הקרוב זאת הזדמנות מעולה להתנתק ולבלות יחד וכי שינוי אווירה וארוחה משובחת במקום רומנטי בהחלט ילבו את הזוגיות, ימוססו את החומות ויגרמו לכם להתאהב מחדש במי שמולכם. אז לכבוד המועד ריכזנו עבורכם המלצות למסעדות הרומנטיות ביותר בכל רחבי הארץ, שבהן תוכלו ליהנות גם מהלוקיישן וכמובן מאוכל מעולה. אל תשכחו להזמין מקום.

מונא - ירושלים
מסעדת מונא הוותיקה הממוקמת בחלל בית האמנים בירושלים, מופיעה באופן טבעי בכל רשימה של מסעדות רומנטיות, ומוכרת כאחד מבתי האוכל עם הלוקיישן היפה והייחודי בישראל. מונא מספקת קונספט ברור של פיין דיינינג ללא פשרות, לא מעט בזכות הקסם שגלום בחלל האבן הישן, המפות הלבנות והמנות ההרמוניות והיצירתיות של השפים מושיקו גמליאלי ואיתמר נבון. הכתובת הכי נכונה עבורכם בביקור זוגי מושקע ואלגנטי בבירה.
הצצה לתפריט: שקדי עגל עם תירס, ז’ו בקר וצנוברים; ריזוטו סנט מור עם תותים ירוקים ודלעת מוחמצת; פילה דג ים בחמאה לבנה וגזר אורגני וראמפ סטייק עם שיטאקי ופירה תפוח אדמה.
מונא - שמואל הנגיד 12, ירושלים. 053-9374871, לא כשר

צדפות של מונא (צילום: נועם פריסמן) רומנטיקה ירושלמית. צדפות של מונא (צילום: נועם פריסמן)

סושיאל קלאב – תל אביב
מסעדת סושיאל קלאב הוותיקה שממוקמת על פיאצה נסתרת בלב שדרות רוטשילד בתל אביב, מוכרת כבר שנים בזכות האווירה הסקסית ששוררת בה. הבר המרכזי עם הברמנים שמשקשקים את הקוקטיילים של המאסטר מיקסולוג מוש בודניק, והפס קול העדכני שנערך על ידי טובי עורכי המוזיקה, משרה על המקום אווירת מסיבה תמידית שמסירה מחסומים ותמיד עושה חשק לעוד דרינק. אם בא לכם להתבודד תוכלו לשבת בקומת הגלריה האינטימית או בפיאצה הנהדרת שאהובה במיוחד על זוגות מאוהבים. בקיצור, כל מה שדרוש לתחזוק זוגיות: אווירה סקסית, לוקיישן חבוי בתוך המולת העיר השוקקת, מוזיקה עדכנית, אלכוהול מעולה של מוש ואוכל ביסטרו משובח.
הצצה לתפריט: קלמרי מרענן על הפלנצ'ה עם סלט פול ירוק וטחינה; רוסט סינטה מעושנת עם ירקות מהאש ואיולי שום אפוי; וקונפי שוק אווז עם בטטות צלויות, בצלים ושום מהגריל.
סושיאל קלאב - שד' רוטשילד 45 ואחד העם 54, תל-אביב. 053-9439453, לא כשר

קוקטייל בהאמה מאמא של סושיאל קלאב (צילום: דן פרץ) אווירה סקסית וקוקטיילים מעולים. סושיאל קלאב (צילום: דן פרץ)

אנה – ירושלים
את מסעדת אנה הירושלמית אפשר לתאר בכל כך הרבה מילים - מסעדה איטלקית, כשרה, מעוצבת ומרעננת, שמחזיקה בין היתר באג'נדה חברתית המסייעת לבני נוער בסיכון. כל הכיף הזה ממקוקם בבית אנה טיכו היפהפה - לוקיישן שהוא לא פחות מקסם מפתיע במרכז העיר העמוסה. מהמטבח יוצאות מנות צבעוניות ולא מתחכמות, ואם אתם מחפשים מסעדה איטלקית שמגישה אוכל בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אבל לא מסתפקת רק בזה, הגעתם למקום הנכון. 
הצצה לתפריט: פלפלים קלויים, גבינת צאן מלוחה משק דותן, אורגנו, שמן צ'ילי ובצל ירוק; פסטה אראביאטה עם עגבניות חריפות ובזיליקום; פילה בורי עם ריזוטו לימוני וקרם סלק ופיצה ANNA  עם קישוא צלוי, מוצרלה, עשבי תיבול וגרנה פדנה.
אנה - הרב אג"ן 10, ירושלים. 053-4274618, כשר

טאבולה – הרצליה
המסעדה האיטלקית הים תיכונית ממוקמת בלב הרצליה פיתוח, בסופה של שדרת עצים עתיקת יומין ומרהיבה. המסעדה מעוצבת בגוונים חמים של אדמה ויין, בכניסה למסעדה מוצבת מזרקת מים קטנה, בחלל מפוזרים גזעי עץ לצד מפות לבנות, אוכל משובח ויינות עשירים. כל אלה יבטיחו לכם ערב רומנטי בתחושה ביתית ועם טעם של מעבר לים.
הצצה לתפריט: קדירת פילֹה אמנון - ברוטב שמנת ופרמזן עלֹ עלֹי תרדִ, גזר ותפוחי אדִמה אפױים; אנטריקוט 300 גרם לצד רוטב צ'ימיצ'ורי, קיאנטי פטריות, או שמנת פלפלת; שרימפס בלֹימון עם ײן לֹבן, חמאה ושום ; ורדִיאטורי טוסקנה ברוטב שמנת סױה, תרד ובזיליקום.
טאבולה - הנשיא יצחק בן צבי 75, הרצליה פיתוח. 052-9787258, לא כשר
להזמנת שולחן בטאבולה

קינוח של טאבולה (צילום: באדיבות המקום) ערב רומנטי עם תחושה ביתית. קינוח של טאבולה (צילום: באדיבות המקום)

אחוזת שולמית - ראש פינה
מסעדת אחוזת שולמית שבראש פינה התברכה ככל הנראה בנוף היפה ביותר של עמק החולה והחרמון, הנשקף ממבנה האבן העתיק והציורי. בתוך כל הקסם הזה תוכלו ליהנות גם מתפריט עשיר שכולל מגוון רחב של מנות ראשונות מיוחדות, מנות עיקריות קלאסיות, מנות בשרים ודגים מעושנים תוצרת בית וקינוחים מעוררי השראה שיעניקו לכם חוויה שלמה ובלתי נשכחת.
הצצה לתפריט: פטריית פורטבלו - על גריל פחמים ברוטב פלפלים, בצל סגול וחרדל; חזה אווז מעושן מלווה ברוטב חזרת; פילה בקר עם רטבים לבחירה ופילה דניס ברוטב חמאת מרווה, יין לבן, טימין ולימון.
אחוזת שולמית - דוד שוב 34, ראש פינה, גליל עליון 053-9345524, לא כשר

מיכאל ביסטרו – לימן
במבנה פסטורלי בלב בוסתן במושב לימן שבגליל המערבי, ממוקמת לה מסעדת מיכאל ביסטרו מקומי, שתעניק לכם חוויה של קולינריה ואירוח לבבי כמו שניתן למצוא אך ורק באזורים הכפריים של צרפת ואיטליה. המנות בתפריט של השף מיכאל גרטופסקי מתבססות על תוצרת מקומית בהתאם לעונות השנה ואין ספק כי יכולותיו ויצירותיו של השף, הפילוסופיה והלוקיישן הקסום הופכים את הבילוי לרומנטי במיוחד.
הצצה לתפריט: בין המנות המשתנות תוכלו למצוא מלפוף - כרוב בלאדי במילוי בשר טלה, אורז, עשבים ויוגורט; פילה לברק עם עגבניות מעושנות, קוסקוס בייתי, שום, בזיליקום, יין לבן וחמאה; פסטה סיציליאנית עם פירות ים, עגבניות, בזיליקום,שום ושמן זית  ושקדי טלה מושחמים - קרם ארטישוק ירושלמי ובצלים בגחלים.
מיכאל ביסטרו - הגפן 43, לימן, גליל מערבי. 053-9443089, לא כשר

מיכאל ביסטרו (צילום: באדיבות המקום)קפיצה לכפר צרפתי. מיכאל ביסטרו (צילום: באדיבות המקום)

כרמים – סגולה
מסעדת כרמים של השף סהר רפאל, הוקמה לפני 15 שנה במושב סגולה ונחשבת מאז לאחת ממסעדות השף המובילות והרומנטיות בארץ. חלל המסעדה מעוצב בסגנון נקי ובשילוב של אלמנטים כפריים, תאורה נעימה ונוף עוצר נשימה. את האווירה השלווה משלימות מנות גורמה קלאסיות, ותפריט עשיר שנבנה בהשראת מסעות השף בעולם עם נגיעה מבית אמא.
הצצה לתפריט: בקלאווה טלה - עלה פילו במילוי בשר טלה קצוץ, מוגש על טחינה גולמית וסילאן בעיטורי שקדים קלויים; פרפדלה פירות ים עם שרימפס, קלמארי, מולים ועגבניות , פפריקה מעושנת ופולי סויה; רבע קילוגרם של שרימפסים מוגשים במחבת לוהטת ברוטב לבחירה; ונתח פורטר האוס עסיסי עם תוספת ורוטב לבחירה.
כרמים - סגולה 106, סגולה 053-9442804, לא כשר
להזמנת שולחן בכרמים

מנה רומנטית של כרמים (צילום: נועם פריסמן) שלווה מלאה בטעמים. קינוח בכרמים (צילום: נועם פריסמן)

המחבוא של אדי - אילת
אם הגעתם לחופשה זוגית בעיר הדרומית, את מסעדת המחבוא של אדי הוותיקה אסור לכם לפספס. המסעדה נוסדה בשנת 1979 על ידי אדי חץ שהתאהב בקסם של הים האדום והחליט לפתוח את המסעדה במקום קטן בשכונה לא כל כך סימפטית, מתוך אמונה שהאוכל יעשה את המקום ולא להיפך. וזה בדיוק מה שקרה. עד היום נחשבת המסעדה לסוד קולינרי נחשק עם תפריט שכולל נבחרת מהודקת של דגים, ערימות של סטייקים ולזניה אחת שנחשבת לטובה ביותר בישראל.
הצצה לתפריט: סלט כפר הדייגים - שלושה סוגי עגבניות ועלים, שרימפס וקלמרי צוננים בבלסמי לבן ולימון; "ביף אנד ריף" - סטייק בליווי שרימפס; פילה בנוסח הוואי עם אננס, רוטב תפוחים ועגבניות; ולזניה - פילה ואנטריקוט טחונים, בשמל, פרמז'ן ומוצרלה.
המחבוא של אדי - המסגר 2, אילת 053-4293615, לא כשר

קנדינוף - יפו
מתחם בית קנדינוף השוכן בבניין עתיק במרכז יפו ומשמש כמתחם ליצירה, אמנות ותרבות, כולל בין היתר בר מסעדה המגיש מטבח יפואי ים תיכוני לצד אלכוהול באווירה צעירה, קלילה ולא מחייבת. חלל המסעדה המיוחד ומלא ההשראה, בשילוב המנות היצירתיות, הופכים את המסעדה למקום מועדף על זוגות אוהבים שמחפשים אוכל טוב ומיקום מנצח.
הצצה לתפריט: קלמרי סקורדלייה צרובים בסומק על קרם שקדים, שום, דלעת ופיסטוקים קלויים; בורגר הסמטה - עם פנצ'טה טלה, מטבוחה ביתית, בצל שרוף ופטרוזיליה בלחמניית בריוש; ולילות ביירות - עוגת קרם סולת עם קצפת רכה וסירופ מסטיקא, זעפרן, מי זאהר עם אגוזי מלך, פיסטוק וקוקוס.
בית קנדינוף - הצורפים 14, יפו 053-5495336, לא כשר

שולחן בקנדינוף (צילום: אנטולי מיכאלו) קליל, יצירתי ולא מחייב. שולחן בקנדינוף (צילום: אנטולי מיכאלו)

אלמרסא – עכו
מסעדת אלמרסא של השף עלאא מוסא ממוקמת בנמל עכו הציורי, בתוך מבנה אבן היסטורי שנבנה בשנת 1210 ושימש את המכס העות'מני. מעגן סירות הדייגים של עכו שנשקף מהמסעדה הוא מקור השראתו של השף שברזומה שלו כבר ניתן למצוא מסעדות עטורות כוכבי מישלן בשוודיה, כמו גם במלונות מובילים ובמסעדות יוקרה בארץ. חתימת ידו האישית של עלאא ניכרת במנות, בהן הוא משלב בין טכניקות מסורתיות למודרניות, ובין המטבח הערבי למטבח הצרפתי המתקדם.
הצצה לתפריט: טרטר דג ים עכאוי עם טבולה עשבי תיבול מהגליל וטחינה היונה; בר ים על הפלנצ'ה עם פירה תפוחי אדמה, קרם ארטישוק ירושלמי ופטריות יער; ולוקוס מקומי בליווי ירקות שורש.
מסעדת אלמרסא - נמל הדייגים 13, עכו העתיקה 053-9438661, לא כשר
להזמנת שולחן באלמרסא

תל יצחק - קיבוץ תל יצחק
מסעדת תל יצחק היא הפסטורליה המודרנית בהתגלמותה. המסעדה ממוקמת בכניסה לקיבוץ תל יצחק, בתוך בוסתן מלא עצים ומעוצבת כחלל גדול ופתוח עם חזית שקופה המעניקה תחושה של ישיבה בתוך גן שופע ירוק. בחלל המסעדה הפנימי, תוכלו להשקיף מהבר על המטבח הפתוח שבמרכזו טאבון אבן המשמש להכנת חלק גדול מהתפריט העשיר שהותאם במיוחד לרוח המקום, עם חומרי גלם מקומיים ואווירה מלאת שמחת חיים.
הצצה לתפריט: סביצ׳ה דג ים קרם אבוקדו סלקים צבעוניים אשכולית אדומה צ׳ילי ופטרוזיליה; שרימפס קלמארי קריספי איולי חציל שרוף ואיולי צ׳ילי; פיצה ים עם מולים, וונגולי, פרמז'ן, קרם פרש, עלי רוקט טריים ושמן צ׳ילי; לברק שלם אפוי בטאבון, תפוחי אדמה, שעועית ירוקה וברוקולי; סופלקי פרגיות על פוקצ'יטה עם טחינה וצזיקי רענן (84 שקלים) ועוד.
תל יצחק - קיבוץ תל יצחק 053-9381377, לא כשר

תמונת אווירה - תל יצחק (צילום: באדיבות המקום)לאכול בלב הבוסתן. תל יצחק (צילום: באדיבות המקום)

עלמא – אשדוד
בטיילת היפה של אשדוד תמצאו את מסעדת עלמא, מסעדת פיוז'ן ייחודית המשלבת בין תפריט שף יצירתי, בר אינטימי והנוף הכחול והשלו של הים. בתפריט לא תמצאו חלוקה למנות ראשונות או עיקריות, אלא הרבה מנות בגודל בינוני לפי מחיר, שאפשר (וכדאי) לחלוק. הכי הצהרת זוגיות.
הצצה לתפריט: סלט וויאטנמי ירקות וירוקים בתיבול וויאטנמי ופקאן מסוכר; קריספי ג‘ינג‘ר קרפצ‘יו דג ים, קרמל סויה, ירקות שורש, הדרים מושחמים ופקאנים; גבינת קממבר צלוייה בתנור אבן, ריבת שרי ואגוזי מלך; ניוקי עם פילה לברק, חמאת מרווה ועגבניות.
עלמא - הטיילת 12, אשדוד. 053-9374517, לא כשר

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מונא בירושלים
הזמנת שולחן
053-9374871
טאבולה הרצליה בהרצליה
053-4872364
כרמים בסגולה
053-9442804
המחבוא של אדי באילת
053-4293615
אלמרסא בעכו
הזמנת שולחן
053-9438661
תל יצחק בתל יצחק
053-9381377
עלמא באשדוד
053-9374517

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סושי לנשים בהריון של ניני האצ'י (צילום: באדיבות המקום)
סושי של TYO (צילום: באדיבות המקום)
ארוחת בוקר באלנה
אייר קפה: מקום מושלם לאירוע
מסעדות מומלצות לארוחה משפחתית
מסעדות מומלצות ברמת החייל
מסעדות מומלצות במתחם שרונה
People – פיצרייה של אנשים
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי