נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כשעומר עצמון החליט להפוך את סניף בית הקפה אייר קפה, הממוקם במתחם ההייטק ברעננה, למתחם אירועים המיועד לאירועים עסקיים ופרטיים קטנים, היה לו ברור שהמטרה היא להפוך את המקום למקום אינטימי וביתי, המעניק תחושה משפחתית חמה.

התחושה הנינוחה של האירועים המתקיימים באייר קפה באה לידי ביטוי בכל – בתאורה החמה, בצמחיה הירוקה , בעיצוב החלל, בתפריט, בצוות ובליווי האישי של בעלי האירוע מהצעת המחיר ועד לאחר האירוע. 
אייר קפה - מתחם לאירועים ברעננה

"לאירועים קטנים של עד כ-150 איש יש אופי מיוחד וחשוב לנו מאוד לשמור על התחושה החמימה", אומרת עינת קהריזי  מנהלת המקום. "השירות בעינינו הוא מעל הכל. הלקוח מלווה לאורך כל הדרך, אנחנו מתאימים את עצמנו ומשתדלים להיענות לכל צורך או בקשה,  ולהעניק תחושה ביתית, משפחתית ונעימה".

פינה חמה
החמימות של אייר קפה עומדת בניגוד למתחם ההייטק שבחוץ, ושינויי האווירה מורגש מיד עם הכניסה למקום. 

העיצוב  אלגנטי ונעים רווי צבעים חמים, ההגשה במהלך האירוע היא למרכז השולחן והמנות מוקפדות ומצולחתות במגע ידיו של השף. "המגע האישי שלנו עם האורחים  ניכר לאורך כל האירוע", מסבירה עינת. "ההגשה לשולחנות מאפשרת למלצרים להעניק  לאורחים  שירות מלא. העיצוב נעים וקלאסי וכל לקוח יכול להוסיף  ולהתאים אותו לסוג האירוע שלו".

התאמה אישית
מתחם האירועים אייר קפה מתאים לאירועים עסקיים ולאירועים פרטיים של כ-150 אנשים בחורף וכ-250 אנשים בקיץ, כגון ימי הולדת, בריתות, שבע ברכות, בר/ת מצווה ערבי חברה, ימי עיון וכדו'.

"אנחנו יודעים להתאים את החלל לצורך של הלקוח ומבטיחים לו פרטיות מלאה. יש באפשרותנו לחלק את החלל הגדול לשני חדרים יותר אינטימיים עבור אירועים קטנים". כחלק מה'אני מאמין' של המקום, כל אירוע מתוכנן ונתפר בהתאם לצרכים ולרצונות של הלקוח המרחב הנפלא של המקום מאפשר ללקוחות לשלב במהלך האירועים מופעים קטנים/ הרצאות/ פעילות מגבשת.
אייר קפה - מתחם לאירועים ברעננה

תפריט עשיר ומגוון
אבל לא רק העיצוב של המקום מותאם לסוג האירוע, אלא גם בבחירת התפריט ניתן מענה לצרכים השונים ולמגוון האורחים. לדברי עינת "כל המנות מיוצרות במקום, גם הלחמים והקינוחים הם תוצרת Air caffe, והתפריט שלנו הוא תפריט חלבי איטלקי כשר, הכולל  מנות המותאמות לקהלים שונים כגון מנות ללא גלוטן ו/או מנות טבעוניות.

>> להתרשמות מתפריט המקום
 
 
אייר קפה, אלכסנדר זרחין 13, רעננה. 053-8094250 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סושי לנשים בהריון של ניני האצ'י (צילום: באדיבות המקום)
מנה  של מסעדת כרמים (צילום: נועם פריסמן)
סושי של TYO (צילום: באדיבות המקום)
ארוחת בוקר באלנה
מסעדות מומלצות לארוחה משפחתית
מסעדות מומלצות ברמת החייל
מסעדות מומלצות במתחם שרונה
People – פיצרייה של אנשים
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא