נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
נסיעה לחיפה בשבילי זה לצאת לגמרי מהשגרה, לא עוד טיול לאזור כפרי או לצימר בהרים אלא ביקור אורבני בעיר הפועלים, בעיר הנמל הגדולה שלנו, זו היושבת על ההר הירוק כל ימות השנה.
הכרמל מופלא עכשיו, הפריחה בשיאה והמטיילים שוטפים את שביליו כאילו מגלים אותו מחדש, כאילו הוא לא היה כאן מזמן. יכולנו לעשות פיקניק, יכולנו גם לסחוב אספקה מהבית ולעשות על האש, אבל החלטנו שמתפנקים ונותנים למישהו אחר את מלאכת הפיכת הבשר.ככה נקראנו למסעדת קניבר בורגר ברחוב מוריה בחיפה, כבר מהשם של המקום ידענו שקניבלים כמונו ימצאו פה בשר כאוות נפשם. ואכן כך היה.
קניבר היאמסעדת המבורגרים מן הדור החדש, בו עושים כבוד לקציצה, המוגשת במבחר של גדלים וטעמים בשיטת הרכב את המנה לפי טעמך. כמי שאוויר הרים צלול פותח לה את התאבון לא ניגשתי ישר לעסק.
פתחנו את הארוחה במנות מהתפריט החדש, סלט פטריות חם בתוספת גבינת עיזים, שממש נמסה ויצרה תערובת טעמים נפלאה, ובכנפי עוף מעושנות ברוטב שום ודבש. ככה נחה דעתנו ונרגעו קרקורי הבטן ואנו היינו שמחים ונכונים להמבורגר. שאלת המשקל (לא שלי של הבשר) הייתה הסוגיה הראשונה עליה היינו צריכים לענות, הבחירה בין שלושה גדלים, קטן (מאה שישים גרם), בינוני (מאתיים עשרים גרם) וגדול (שלוש מאות גרם), הייתה רק תחילתו של המסע, החלטנו על אחד בינוני ואחד גדול ועברנו לחלק השני של השאלון, אילו תוספות יעטרו את הבשר. המבחר גדול, ולאחר דין דברים ומשא ומתן נפלה ההחלטה: גבינת סנט מור,גבינת עזים רכה ומלטפת ביחד עם פרוסות של חצילים הייתה הבחירה הראשונה, וכבד אווז הייתה הבחירה השניה. מידת הצלייה של הבשר תלויה בטעמו של הסועד, ומכיוון שאין כמעט שומן מומלץ להישאר בתחום המדיום.

השילובים הוכיחו עצמם כטובים מאוד, ואם ניקח בחשבון את הצ'יפסים הבלגים, שמנמנים פריכים ומלאי טעם, הרי שקיבלנו תמורה מעולה לכסף. הנסיעה לתל אביב קיבלה נופך רגוע, מלווה ברגשי אשמה שכן לא יכולנו לחזור הביתה מבלי שחלקנו מנה של עוגת שוקולד חמה. בקניבר מגישים ארוחה עסקית הכוללת המבורגר, צ'יפס סלט קטן, שתיה קרה וחמה (או שליש בירה) במחירים שבין שלושים ותשע וארבעים ותשע ש"ח, ויש גם שירות משלוחים שיביא לכם את החוויה מבלי לצאת מהבית.
לקניבר מגיעים צעירים,בשביל האווירה, תל אביבים בשביל החוויה וכל היתר בשביל הבשר.

קניבר
מוריה 110 חיפה
8260043 04

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברזיל בגמר
ברזיל בגמר
אירוע היסטורי
אירוע היסטורי
סמטת מזארין, פינת משכית
לא על הנוף לבדו
עשה עלייה
שתזכה לחיי מדף ארוכים
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר