נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
עוד שהייתה מושבת הברון, ידעה ראשון לציון להתגאות ביקב הגדול וביינות כרמל, שהיו הבורדו המקומי שלנו. כיום, מאה שנים ויותר חלה פריחה מחודשת, לא של יין דווקא אלא של מסעדות איכותיות, מושקעות ושאינן נופלות ברמתן מאלו שאצל אחותה הקטנה בשנים תל אביב. ביום אביב בהיר ולא ממש חם (כן גם מר ארגוב הוא בן העיר) שמנו פעמינו לאזור א' רבתי, ולאחר נסיעה של כעשר דקות על איילון דרום, פנינו ימינה לכיוון הים, והגענו למסעדת הצדף (יש שילוט לא צריך מצפנים ומפות). עיצוב המסעדה פשוט מדהים. תקרות גבוהות מהן תלויות נברשות גדולות, רהיטי עץ בחום כהה, ומשחקים של אור על הקירות צבועים אפור.
באנו לעסקית צהריים, המוגשת בימים ראשון עד שישי עד השעה חמש בערב (מחיר ארבעים ותשע עד חמישים ותשע שקלים). המסעדה מתמחה בדגים ובפירות ים, אך לפני העיקריות מגישים לפתיחה מבחר של סלטים בשיטת ממה שאהבת נביא עוד. טעמנו סלט עגבניות עם בזיליקום, טחינה מצוינת, איקרה עם בצל, חצילים על האש וכאלה עם בצל ועוד סוג עם רוטב, אבוקדוסלט עלי תרד ומנגולד, שום בתנור שהיה פשוט נפלא, בטטה אפויה, סלט טבולה וסלסה עגבניות. הסלטים טריים, עשויים במקום ומלווים בלחמניות פריכות וטעימות עם חמאה. אם זה מספיק לכם תשלמו על ארוחת סלטים שלושים שקלים (כשלוקחים מנה עיקרית הסלטים כלולים במחיר המנה).

יש גם מנות ראשונות, טעמנו את הפטה כבד, שהיה מצוין, הוגש עם סלט ירוק, ריבת בצל בבלסמי וצנימים. לעיקריות הוזמנה מנה של בורי על הגריל ברוטב חמאה שהיה עשוי כהלכה ועסיסי עד מאוד, וכן מנה של פילה לברק ברוטב שמנת ופסטו, שותפתי לסעודה שאכלה לראשונה לברק גילתה סימני שביעות רצון והנאה מרובה. יש גם מנות של קלאמרי מטוגן, שרימפסים ברוטב חמאה ויין ומבחר של דגים מטוגנים ובתנור. כל המנות העיקריות מוגשות עם פרוסות תפוחי אדמה אפויים בתנור.
במקום מבחר גדול של יינות, גם בכוסות, אז אל תוותרו על הפינוק. בתחום הקינוחים המבחר לא מבייש כלל וכלל, חלקנו מנה טוויל (קונכיית בצק אפוי ופריך) במילוי של קרם וניל ובעיטור של תותים מתוקים.
המסקנה, הצדף היא ללא ספק חגיגה לאוהבי הדגה, ובשביל שירות מקצועי ונעים, אוכל טוב ומחירים שווים לכל נפש אפשר מומלץ לצאת מתחומי ת"א, לחנות בנוחות ולשלב את הארוחה בטיול לעת שקיעה בחולותיה של ראשון לציון שיזכירו איך חוף ים צריך להיראות לפני שנותנים אישורי בניה.

הצדף
שד' משה דיין (מערב) פינת יוסף ספיר 2
ראשל"צ
9627111 03

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
הצדף בראשון לציון
053-9428332

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברזיל בגמר
ברזיל בגמר
אירוע היסטורי
אירוע היסטורי
סמטת מזארין, פינת משכית
לא על הנוף לבדו
עשה עלייה
שתזכה לחיי מדף ארוכים
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר