נגישות
נגישות

עסקית ב"אחוזת שולמית"

התפריט האנין משובץ בנגיעות אירופאיות מן המטבחים הצרפתי האוסטרו-הונגרי והישראלי. המסעדה מתמחה כבר שנים בבשרים ודגים מעושנים המצטיינים בטעמים עדינים ומיוחדים ובבשר השומר על עסיסיותו. הבשר היה פשוט טוב.

מסעדה ביום המסעדות של rest
בת חן כהן
תאריך פרסום: 09/10/2005, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
הימים הם שלהי הקיץ, חצבים חצופים זוקפים ראשיהם, והשמש משפילה קרניה, שבת בבוקר והחלטנו לעלות צפונה, טבילה קצרה בכינרת, ביקור ביקבי רמת הגולן וארוחת צהרים מפנקת, איפה שאלתם - בראש פינה, במעלה ההר באחוזת שולמית.

גרם מדרגות מוביל לבית הבנוי אבן ובזלת ומאוד אופייני לבניית הכפרית באזור. אחוזת שולמית היא שם נרדף לרמת שירות גבוהה, להקפדה על הפרטים ולשירות מצוין אפילו אם בחרתם כמונו לקפוץ לארוחת צהרים וויתרתם על חדרי האירוח הנפלאים שהמקום מציע.

התפריט האנין משובץ בנגיעות אירופאיות מן המטבחים הצרפתי האוסטרו-הונגרי והישראלי. התפריט העסקי (90 ₪) מוגש בכל יום בצהרים ובו מבחר של מנות ראשונות המוצעות לבחירה, התלבטנו ובחרנו בטורטלי ממולא בבשר ברוטב פלפלים קלויים, צנוברים ושמנת, מנה עדינה בטעמים. מנה נוספת של פטריית פורטבלו שמנמנה ועסיסית צלויה בגריל בלוויית ירקות ורוטב ברביקיו שהתגלתה כקלילה ומעניינת וטעמנו גם מנה נוספת של כבד אווז הונגרי עם פרוסות של תפוחי עץ וריבת בצל בטעם פיקנטי המוגש עם טוסטים (בתוספת למחיר הבסיסי). אל תוותרו על סלסלה של הלחם הנפלא.

המסעדה מתמחה כבר שנים בבשרים ודגים מעושנים המצטיינים בטעמים עדינים ומיוחדים ובבשר השומר על עסיסיותו. סטייק האנטרקוט נבחר כאופציה המועדפת למנה העיקרית, והתגלה אכן כעסיסי, מוכן במידת הצלייה המבוקשת ופשוט טעים. נראה שהחבר'ה מבינים בבשר. השתכנענו סופית עם מנה של ספריבס מעושנים צלויים בגריל ומוגשים ברוטב של סויה ודבש. הבשר היה פשוט טוב, ניכר שהוא צעיר, טופל כיאות וניתק בקלות יתרה מהעצם. הרוטב השתלב יפה עם הבשר אך לא השתלט על הטעמים, לא היה מתוק מידי וניכרו בו עקצוצי פלפל.

בקבוק היין כבר התרוקן, חיוכי שביעות רצון ניסכו על פנינו ולא ויתרנו על הקינוח. חלקנו פרפה תפוזים עם רמיזות לברנדי שהיה ממש גרנאד פינלה. הנוף שנפרש לפנינו נצבע בצבעים של ערב ואנו פנינו חזרה לתל אביב...

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברזיל בגמר
ברזיל בגמר
אירוע היסטורי
אירוע היסטורי
סמטת מזארין, פינת משכית
לא על הנוף לבדו
עשה עלייה
שתזכה לחיי מדף ארוכים
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר