נגישות
נגישות

לה ויוה אספניה

בחרנו להמשיך עם פילה בס ברוטב סביליה, שזה רוטב של עגבניות מיובשות הרבה עשבי תיבול ונצפו זיתים. תחת קטגוריית פירות הים אהבנו מאוד את הקאלמרי הממולאים בבשר סרטנים, עשבי תיבול, שרימפס ושקדים ברוטב נפלא ופאייה ולנסיה שהאורז אל-דנטה כמו שצריך והיא מעוטרת בצדפות, שרימפס ובכמות נדיבה של ראשי קלאמרי, בייבי שרימפס. לא היססתי וטמנתי ידי, וגם נתחי פוקצ'יה במחבת מלאה במולים ברוטב נהדר של עגבניות ותיבולים והמון שום.

מסעדה ביום המסעדות של rest
בת חן כהן
תאריך פרסום: 09/10/2005, 13:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דימויים מעולם הכדורגל לא תמיד נהירים למישהי כמוני עם נפש עדינה של ציפור, בגלל זה לא הבנתי בהתחלה מה ההבדל בין מדריד לברצלונה. אבל "מחנות" אני יודעת מה זה וכשהסבירו לי שהיריבות בין הספרדיות זה כמו זו שהייתה בין החנונים מ"סיור וניווט" לקולים מ"הנוער העובד", הבנתי את כוונת המשורר. לא שאיכפת לי כי מספיק שאומרים לי ספרד, אני חושבת על אוכל, פאייות, פירות ים רוחשים במחבת, טאפאסים, קרם קטלן, חאמון, דברים שמחים שעושים נעים בלב וחמים בבטן (כמו בקהאם למשל).

כשמגדילים ואומרים לי סעי לאשדוד וכאילו הגעת למדריד (יש אפילו חיים רביבו אחד בנישה של הכדורגל המקומי) אני שולפת חברה טובה מהטריינינג של ראשית החורף, מצטיידת בדרכון בתוקף ונוסעת. מסעדת אֵסֶפַנְיָה שבאשדוד קיימת כבר למעלה מ-21 שנה, היא מתמחה בפירות ים ודגים ומקבלת אורחים, חדשים וותיקים בחמימות וחיוך רחב.

עסקיות משתלמות ביותר מוגשות באמצע השבוע בין 12:00 לשעה 18:00 במחיר של 89 ₪ וכולל עסקה מלאת שלבים וכל טוב. לפתיחה תקבלו פוקצ'יה חמימה פריכה ושמנמנה עם פינכות נשנושים, קיבלנו קולרבי בלימון, איקרה שהזכיר נשכחות לחלק מהסועדים, לבנה, סלט ירקות, סלט חצילים וראשים מהודרים של שום שנאפו בתנור ונמרחו בשמחה על הלחם החם. מנת ביניים של פטריות מוקפצות בעשבי תיבול, שום ויין לבן כלולה גם היא בעסקה וההמשך תלוי בבחירה של הסועד, עיקרית לבחירה מהמיטב והמגוון שבתפריט.

בחרנו להמשיך עם פילה בס ברוטב סביליה, שזה רוטב של עגבניות מיובשות הרבה עשבי תיבול ונצפו זיתים. התגובות היו מיני אנחות שמחה וליקוקי שפתיים. תחת קטגוריית פירות הים אהבנו מאוד את הקאלמרי הממולאים בבשר סרטנים, עשבי תיבול, שרימפס ושקדים ברוטב נפלא ופאייה ולנסיה שהאורז אל-דנטה כמו שצריך והיא מעוטרת בצדפות, שרימפס ובכמות נדיבה של ראשי קלאמרי, בייבי שרימפס. לא היססתי וטמנתי ידי, וגם נתחי פוקצ'יה במחבת מלאה במולים ברוטב נהדר של עגבניות ותיבולים והמון שום.

שתיה קלה וחמה מצטרפים לעסקה והמחיר כולל גם שירות. שלא בעסקית לא ויתרנו על כמה עינוגים ספרדיים אוטנטיים, פיניאטו שזה ויסקי עם אננס, אפריטיף אלכוהולי עדין ונשי ליווה את הפתיחים וליקר קטלן שזה בטעמי פלאן עם אלכוהול ליווה את הקינוח, מוס קפה, אומנם לא מספרד אבל שילוב אופטימלי בין שוקולד לקפה, במתיקות לא מאיימת. קפה ותה עם נענע היו הפינאלה, לא לפני ששמענו שבצהרי יום שישי מקבלים את השבת באווירה יוונית ים תיכונית הכוללת הופעת אומן אורח יווני בליווי בוזוקי כשבתפריט: אפרטיף, דג מבושל וסלטים על חשבון הבית, ואתם משלמים על השתייה בלבד - מינימום 50 ₪ לאדם. לחובבי המחול, הופעות פלמנקו נערכות ביום חמישי בערב, הזמנת מקומות הכרחית.

פול, בן למשפחת מסעדנים מסתובב בין השולחנות ונותן את הטאצ' האישי לכל לקוח, השירות מוקפד ומדוייק והמקום מצדיק את המוניטין שרכש עם השנים.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברזיל בגמר
ברזיל בגמר
אירוע היסטורי
אירוע היסטורי
סמטת מזארין, פינת משכית
לא על הנוף לבדו
עשה עלייה
שתזכה לחיי מדף ארוכים
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר