נגישות
נגישות

אסף ארטיזנל בחצר

את הארוחה סיימנו בקינוחים, כי להגיע לאסף ארטיזנל ולא לאכול קינוח זה חצי עבודה. הנסיכה הבלתי מעורערת היא משולש הלולו - שוקולד חלב עם קראנץ' פרלין, טופי קרמל בציפוי גנאש מוקה ואגוזי לוז. דומה שאחרי תיאור שכזה כל מילה מיותרת, כי כשהכפיות נוגסות המוזות שותקות, אבל לא להרבה זמן.

מסעדה ביום המסעדות של rest
בת חן כהן
תאריך פרסום: 09/10/2005, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
קורה לפעמים שאתם עומדים בפני דילמה בדרגת קושי בינוני ומתלבטים בין לרוץ ולספר לחבר'ה על מקום חדש שמצאתם ובין שמירתו בסוד?

הפעם בפי המלצה ממש אישית, אני מקריבה וחושפת את הקפה מסעדה השכונתית האהובה עלי. בליבה של רמת השרון בין בתים נמוכי קומה צנועים למראה, בתוך פסאג' חנויות שאיכלסו בעבר שילוב שכונתי אופטימלי של קצב, ירקן מכולת ומספרה פועל כבר למעלה משנה בית הקפה מסעדה "אסף ארטיזנל". השם הוא שילוב בין אסף לוי , שף-קונדיטור, בוגר לה-נוטרה בפאריז, האיש שמאחורי המאפים שעוד יוזכרו בהמשך וארטיזנל, המתאר בקיאות ומיומנות במלאכות, וכפי שאנו אומרים זהו הנחתום המעיד על עיסתו וכשהקהל מהנהן בהסכמה.

החל משעה שמונה בבוקר משמיעה מכונת הקפה קולות צופר לפתיחת ארוחות הבוקר, שעות הבוקר הן השעות המומלצות (והיחידות כי עד אחרי הצהריים כמעט ולא נשאר להם זכר) להנאה ממבחר המאפים הטריים המגיעים כלאחר כבוד בכל בוקר מבית המלאכה של אותו אסף אכן קונדיטור מוכשר. המאפים העשירים בחמאה האהובים עלי הם קרואסון השקדים, מאפה הקינמון והשמינייה עם השוקולד. אחד מאלה עם הקפה של הבוקר היום כבר נראה טוב יותר. המקום מתנהל בסגנון פטיסרי צרפתי ומתמחה במאפים, לחמים, עוגות, קישים ומנות עיקריות, העיצוב נינוח, שילוב בין פנים וחוץ, עם הפרדה ברורה בין אלו המעשנים לאלו שלא.

הזמנתי חברה לארוחת ערב, אפשרויות הבחירה של התפריט הן בין כריכים מדושנים, קישים, מבחר משתנה של מרקים וסלטים. סלט נתחי העוף מוצלח וכך גם היווני שמומלץ לכל אלה האוהבים ירקות וסולדים מהעלעלים הצעירים. במרקים, זה של הבטטות הוא אורח קבוע ומנה של מרק עם לחם הבית זה תענוג צרוף.

מהמיוחדים בחרנו שתי מנות, האחת של כבדי עוף ובצל מטוגן על מצע של מאפה מבצק עלים. הכבדים היו עסיסיים והורגש תיבול עדין ולא משתלט, והשנייה של אסקלופ עוף ברוטב של שמנת וחרדל שהוגש עם קלחי תפוחי אדמה אפויים פריכים מבחוץ ונימוחים מבפנים. המנות העיקריות גדולות ויש מבחר צנוע של יינות כך שבקלות אפשר לשדרג את הארוחה.

האווירה במקום אינטימית ונינוחה, השירות מוקפד, יעיל וחייכני. את הארוחה סיימנו בקינוחים, כי להגיע לאסף ארטיזנל ולא לאכול קינוח זה חצי עבודה. הנסיכה הבלתי מעורערת היא משולש הלולו - שוקולד חלב עם קראנץ' פרלין, טופי קרמל בציפוי גנאש מוקה ואגוזי לוז. דומה שאחרי תיאור שכזה כל מילה מיותרת, כי כשהכפיות נוגסות המוזות שותקות, אבל לא להרבה זמן. מנה נוספת שנטעמה הקראת "אמבסדור", מוס קפה עם קרם חלבה וכמו שמגישים בביתו של השגריר (ומכאן השם) ופרארו רושה שלם בפנים. שני קפה הפוך עם קצף סמיך כמו שאנחנו אוהבים התלוו ואיזנו את המתיקות. יצאנו אל הצינה, עברנו מרחק של כמה פסיעות עד הבית, נמרחנו על הספה, שבעות ומחייכות.

אחד החידושים במקום הוא קונספט ארוחות הבוקר - בערב. בכל ערב בין השעות 18:00-20:00 תוכלו ליהנות מאותן ארוחות בוקר נפלאות בשתי גרסאות. חלבית (38 ₪) הכוללת 2 ביצים לבחירה לחם הבית עם ריבה וחמאה, סלט ירקות וסלט טונה, מבחר גבינות מיץ טבעי סחוט במקום ובשרית בה מוחלפות הגבינות במבחר נקניקים (41 ₪). מומלץ להזמין מקומות במיוחד לארוחות הבוקר בשישי.
 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברזיל בגמר
ברזיל בגמר
אירוע היסטורי
אירוע היסטורי
סמטת מזארין, פינת משכית
לא על הנוף לבדו
עשה עלייה
שתזכה לחיי מדף ארוכים
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר