נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
ישנם כמה מאפיינים שיכולים להפוך ארוחת צהריים מסתם סיפוק של צורך גופני לחוויה שמתניעה את הגוף והנפש לכל היום. היא צריכה להיות נגישה, להעניק תמורה נאותה לכסף, להיות מזינה אך לא מחייבת ארבע שעות שינה אחריה ומתאימה את עצמה לעונת השנה. קיץ אומר משהו קליל אבל עם זאת משביע, את המקרים הכבדים והבשרים האדומים אני שמה בצד ומחפשת מקומות שמקרבים אותי לים.

Ocean בר פירות ים שבהרצליה פיתוח, עונה על הקריטריונים, אחד לאחד. המחיר ורסטילי, ונע בין 39-79 שקלים, תלוי במחיר המנה העיקרית, וכולל גם מנה ראשונה ומיץ טבעי או בקבוק מים מינרליים. הקפיצה לאוקיינוס מזכירה זינוק למים. בשנייה הראשונה החום מהחוץ והמזגן מבפנים נראו כמו שני קטבים, ולאט ובנינוחות התאזנו הטמפרטורות והתמזגו בעיצוב הנקי והמוקפד.

השקת תפריט צהריים קייצי חדש היא סיבה לבוא ולבדוק מה העלה אלון גרינברג, השף, בחכתו. אלון אוהב פירות ים ודגים, וזה ניכר במנות, ובהקפדה על איכות וטריות חומרי הגלם. מהראשונות בחרנו טרין חצילים, פסטו וגבינת פטה ברוטב יוגורט, שכבות צבעוניות של פלפלים כתומים, צהובים ופסטו ירוק עמוק במרקם מחוספס ופטה מוצקה. כמעט היה חבל לקלקל את העיצוב, אבל כשהטעמים מתמזגים זה שווה הכל.

מנה נוספת שנבחרה לפתיחה הייתה של סלט טאבולה עם נענע (בשביל הרעננות) ועם טוויסט של בייבי שרימפס בשביל היאפים. מזל שלא התמלאנו כי צריך להשאיר מקום של כבוד לעיקריות. דנה שמה יהבה על נתחים של פילה דניס שניצלו בעדינות והונחו כלאחר כבוד על פירה שורשים ארומטי להפליא ושיפודי שרימפסים ברוטב סרטנים, ג'ינג'ר ולמון גראס שקישטו את הכול מעל.

ואם זה לא מספיק, אז כדי לא להישאר חייבת בחרתי מנה ימית לא פחות של מיקס פירות ים שכלל מולים, שרימפס וקלאמרי, ושבושל עם עלים של בייבי תרד, עגבניות צלויות וגרגרי חומוס בשמן זית ולימון. ניכר היה שהושם דגש על זמן הבישול של כל אחד מהמרכיבים, מה שתרם להומוגניות של המנה, והשבבים של הזיתים השחורים המצוינים שהופיעו מידי כמה ביסים נתנו לה תוספת מיוחדת.

לא ויתרנו על הקינוח (תוספת של 18 שקלים) וחלקנו מוס שוקולד בלגי המוגש עם רוטב וניל.

הארוחות העסקיות מוגשות כל יום עד השעה 17:00. Ocean מצליחה שוב להפתיע בפרטים הקטנים. ואם אתם לא בסביבה בצהריים, אז שווה לבדוק כי יש תפריט מיוחד גם לערב.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברזיל בגמר
ברזיל בגמר
אירוע היסטורי
אירוע היסטורי
סמטת מזארין, פינת משכית
לא על הנוף לבדו
עשה עלייה
שתזכה לחיי מדף ארוכים
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר