נגישות
נגישות

חוויה גסטרונומית באסף ארטיזנל

בת חן כהן, בת בית בקפה מסעדה המקסים הזה הלכה לבדוק מה התחדש במקום אחרי ששופץ ונהנת מכל רגע (כרגיל), אז קחו לעצמכם פסק זמן ותנו קפיצה קטנה לרמת השרון, ההנאה מובטחת

מסעדה ביום המסעדות של rest
בת חן כהן
תאריך פרסום: 09/10/2005, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
השכנים שלי עשו שיפוץ, שברו קירות, הרחיבו את הסלון לנוחיות האורחים, שילבו במרחב אינטרנט אלחוטי כדי שהעסוקים יוכלו לגלוש חופשי (ובחינם) ואפילו שדרגו התפריט. השכנים שלי הם לא בית רגיל כי אם בית קפה מסעדה הם נמצאים ברחוב התומר 28 ברמת השרון, והם עונים כשקוראים להם "אסף ארטיזנל".

בשבילי זה המקום "השכונתי", פינת חמד בלב המושבה, המשלבת פנים וחוץ. באווירה פסטורלית כשאני מוקפת בגינה רחבה עם עצי הדר מסביב, נפגשים סביבי לבילוי חברתי, עסקי או משפחתי אנשים המחפשים את השילוב הנכון והמדויק בין אוכל איכותי, שירות ידידותי וקינוחים מצוינים שלא טעמתם מחוץ לגבולות צרפת.

החידוש הוא כאמור בהרחבה, לא רק תוספת של אגף חדש אלא כמה תוספות מרעננות בניחוח קייצי לתפריט הרגיל, וכן הוספת תפריט עסקיות לאמצע השבוע – עם צו'פר לגולשי Rest כפי שגילינו בסוף הארוחה.

אנשי הבוקר המגיעים הלום מתחלקים לאלו המתעצלים (כמוני) להדליק את מכונת האספרסו אבל לא מסוגלים להתחיל את הבוקר בלי קפה (ורצוי גם מאפה ליד), אלו שיש להם את כל הזמן שבעולם ומתפנקים בארוחת בוקר מפנקת עשירה עם לחמים תוצרת בית, ביצים לבחירה גבינות וסלט טרי, ולברי המזל - שהפכו את המקום למשרד הנייד שלהם.

בצהריים זו כבר אופרה אחרת, כל הדרו של התפריט נכנס לפעולה ומציע מגוון עשיר של ארוחות. דיל הצהריים כולל עיקרית ושתייה במחיר העיקרית ומציע מנות ראשונות וקינוחים במחיר מוזל.
מהראשונות חלקנו פטה כבדים המוגש עם ריבת אגסים מתקתקה ולחם קלוי וסלט יווני עם גבינת פטה זיתים מעולים ותיבול עדין. (14 ₪ כל מנה).

בהמשך הקרבתי חצי כריך רוסטביף העשוי מלחם ארטיזנל עם איולי חרדל, מלפפון חמוץ, עלי רוקט, עגבנייה, בצל סגול, מוגש עם סלט ירוק תמורת קבב טלה בגריל עם צנובר, טחינה ירוקה, תפוחי אדמה אפויים עם שמן זית ורוזמרין וסלט ירוק.

יש עוד מנות חדשות בתפריט כמו ה- Steak & Eggs שזה נתחי רוסטביף ובייקון עם 2 ביצי עין, מוגש עם Home-Fries טובים מאוד ומתובלים בפלפלים ןבצל מקורמל. התלבטנו אם לנסות את הקינוחים החדשים (עוגת הגבינה ממש קורצת) אבל נשארנו נאמנים וחלקנו משולש לולו- שוקולד חלב עם קראנץ' פרלין, טופי קרמל בציפוי גנאש מוקה ואגוזי לוז (19 ₪ בעסקית) כי עם הצלחות לא מתווכחים ופעמיים קפה (6 ₪)

העסקיות מוגשות באמצע השבוע בשעות 12:30-18:00 אבל גולשי REST יוכלו ליהנות מאותו דיל בכל שעות היום וגם בסופ"ש בהצגת הקופון מהאתר.


*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברזיל בגמר
ברזיל בגמר
אירוע היסטורי
אירוע היסטורי
סמטת מזארין, פינת משכית
לא על הנוף לבדו
עשה עלייה
שתזכה לחיי מדף ארוכים
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר