נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

עם הזמן החלו צצים בקיעים בחומת שביעות הרצון שלי מהמגורים בפרובינציית קריית אונו. במה מועילים לי מקומות חנייה למכביר אם המקום הראוי הקרוב ביותר לסעוד בו, נמצא במרכז תל אביב? תוכלו אם כן להבין את ההתרגשות שאחזה בי השבוע עם גילוי "לחם יין". קרוב, איכותי, הומה (בסטייל תל אביבי) ונותן מענה לצורך שחשבתי שאוכל לספק רק בעיר הגדולה.

אמרתי למיכל ידידתי שתאסוף אותי. מבחינתה, הרוויחה ארוחה במסעדה. מבחינתי, ניצלתי מניסיון חסר סיכוי לרצות את גחמותיה ההזויות בבישוליי הביתיים. כולם מנצחים, כך חשבתי. רק כשסיימנו לטחון ב"לחם יין" הבנתי עד כמה צדקתי. נסיעה של לא יותר מחמש דקות מבר אילן ואנחנו בקריית סביונים. השעה שעת צהריים מוקדמת והחום בלתי נסבל. נכנסנו למיזוג. בר המשקאות המכובד, מוטיב העץ הדומיננטי והתנועה הערה משווים למקום אווירת פאב/ ביסטרו בר נעימה. המלצרית המליצה בחום על עסקיות, מיכל בעניין של סלט, אני בכיוון של עוף. והרבה.

כפתיח לעסקית שלי קיבלנו פטה כבד עוף שלצידו ריבת אגסים תוצרת בית. אף פעם לא הייתי תומך נלהב בשילובי הריבות המתוקות במנות כגון אלו. הריבה כשלעצמה מעולה. פטה הכבד לא נופל ממנה. אם תשלבו ביניהם המתיקות האגרסיבית של הריבה תחרב לבלי נשוא את עדינות הכבד וחבל. מנת הסלט של מיכל הגיעה לשולחן. במיומנות מיוחדת השמורה רק לה החלה ידידתי מלקטת את חתיכות העוף מהסלט, מפרידה ירקות אלו מאלו, נוברת, ממיינת, בוחנת, מסווגת, מקטלגת, ובוררת. הסלט שנראה מבטיח כל כך הופך בשניות לשדה קטל, המזכיר לי כעדות אילמת כמה נבון היה מצידי להזמין את מיכל לאכול בחוץ. מנת עוף הסאטה שלי הגיעה גם היא. 4 שיפודונים ועליהם רצועות חזה עוף ברוטב חמאת בוטנים וחלב קוקוס. בצד אורז עם שקדים, מהמצוינים שנטעמו לאחרונה. הבשר רך וטעים, הרוטב מתוק ועדין, הנאה מובטחת לאוהבי הז'אנר. מנת העוף הזו מהווה המשך לפטה הכבד במסגרת העסקית המוצעת בכל יום  בלחם יין. עוד במסגרת העיסקית תקבלו שתיה קלה וקפה בסיום והכל במחיר של 69 שקלים. עסקית הסלט הכוללת גם היא משקה קל ומשקה חם, תפריד אתכם מ-49 שקלים בלבד.

בהמלצת המלצרית בחרנו לנצל את הזכות השמורה למי שהזמין ארוחה עסקית, ולקחת קינוח      ב-18 ₪ בלבד. לקחתי אצבע שוקולד בלגי ומיכל, שסלט העוף הפך אותה ל"בשרית" נאלצה להסתפק בכדור סורבה פרווה. אצבע השוקולד הייתה חוויה גלוקוזית מרוכזת ומזוככת שהצליחה להפתיע אותי לטובה. טעמה השתפר אף יותר למראה מיכל נאבקת במנת הפרווה שלה ומנסה להדחיק את אנחות הסיפוק שאני פולט. גם אם לא תקחו את העיסקית ותאלצו להשקיע באצבע השוקולד את מחירה המלא, אל תרשו לעצמכם לוותר.

עסקיות הצהריים מוגשות בלחם יין בכל ימות השבוע בין 12:00 ל 18:00. לפניהן עיסקיות בוקר שעושה רושם כי שוות לא פחות (כולל אופציית דיאט, פראנץ' טוסט ועוד) ואחריהן דילים של ערב כמו 1+1 על השתיה האלכוהולית.

בתקופת המונדיאל מובטחת חגיגה וכמובן שידור כל המשחקים. 5 דקות מקריית אונו, חנייה בשפע, אוכל טעים ואווירה שדיי קשה למצוא באיזור. אחלה דרך להתחיל את היום או לסגור את הצהריים.

*הכותב היה אורח המסעדה. 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
כמו בחו"ל: המעדנייה של גולדשטיין
ארוחה קונספטואלית מארץ האגדות
מרגישים בבית בדג על הנחל
מירנצ'ו תסחף אתכם למרכז אמריקה
נוסעים לנס ציונה
יודעת את העבודה
כשזה תופס אותך
ברוב פאר והדר
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר