נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אני נוסע הרבה בארץ במסגרת העבודה, ואוכל המון בחוץ. פעם זו שיפודיה מזדמנת עם לאפות וסלטים, פעם מסעדת פועלים עם קבב רומני וחמוצים, וכשאני באמת מחליט להתפנק אני יושב על עסקית אסיאתית ומוציא 80 שקלים. יש משהו רע בתרבות האוכל הזו. היא הרי תוצר של גחמות קולינאריות מזדמנות, היא נטולת שיקולים תזונתיים, והיא שואבת מכיסי בין מאות לאלפי שקלים בחודש, עוד לפני שמחשבים את ההוצאות על המסעדות היקרות באמת בערב עם האישה.

לעתים נדירות זה קורה והעולמות מצטלבים. זה קורה כשבאמצע היום אני מוצא את עצמי במסעדה מזדמנת ומבטיח לעצמי שלכאן אחזור גם לבילוי של ערב משפחתי ויהי מה. כך קרה השבוע ובחדוות הגילוי הזו שלי אשתף אתכם בשורות הבאות.

שימו בצד את כל מה שידעתם על פסטה
קוראים לה מאמא מיה. היא נחשבת למוסד קולינרי באזור, ויש לה לוק מהסוג הביתי החמים והמטופח. שוכנת בקריית חיים ונהנית מעוברים ושבים וקהל גדול של לקוחות קבועים.

נכנסתי בגפי לארוחת צהריים זריזה. שולחנות העץ העתיקים הכבדים והלוק הכללי הרומנטי איטלקי גרמו לי להגניב מבט זריז ומפוחד לתפריט בחשש שאתקל שם במחירים תלת ספרתיים. נרגעתי. אמיר הבעלים ניגש ושאל אם טעמתי פעם פסטה שכרגע הוכנה ועוד לא הספיקה לפגוש מקרר. עניתי שלא. ואז קרה הפלא.

קחו את כל מה שידעתם על פסטה, גם זו שאכלתם במסעדות יוקרתיות שמתהדרות בהכנה עצמית, קחו את כל זה ותשכחו מזה. עולם חדש, מדויק, אנין, פיוטי ממש. מי שלא טעם פסטה טרייה מימיו חייב להגיע למאמא מיה.
 

 

זה לא חייב להיות יקר
תמורת 59 שקלים בלבד, עלות הקומבינציה העסקית הזולה בתפריט, תזכו לטעום מהפלא הזה, כולל סלט אישי קטן ומרענן ושתייה קרה. לקחתי ספגטי בשמן זית עם בזיליקום, והשאר היסטוריה. שום חוויה קולינארית איטלקית שלי לא תהיה עוד כמו שהייתה. בחיי. המרקם המושלם של האטריות, התיבול המדויק, הכמות הנדיבה של הפרמז׳ן. איך אני אמור לחזור לעסקיות סינתטיות ממחר?

אם אתם פחות בעניין של פסטה, תנסו את הפיצות, הבשרים או הדגים של המאמא. מנה מומלצת וקלאסית היא מולים בשמן זית ויין, ויש מבחר ענק של סלטים שווים. רעבים לא תצאו מכאן. את הארוחה שווה לפתוח, גם בקיץ, עם מרק היום. בכל יום מרק טרי וחם, ויש קינוחים שיפילו אתכם מהכיסא.

מאמא מיה ואני עומדים להיות חברים טובים מאד. אם אתם צפוניים או עוברים באזור הקריות על הדרך, עשו לעצמכם טובה ענקית ועצרו לחוות את החוויה המרגשת הזו במאמא מיה.

במסעדה יש גם חדר אירוח נפרד לאירועים משפחתיים וימי הולדת. החדר גם אידיאלי לכנסים. התפריט שמוגש באירועים מתוך תפריט המסעדה, ואפשר גם לבצע שינויים. שווה.

סיכום חשבון:
עסקית נהדרת ב-59 ₪

* כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מאמא מיה בכרמיאל
053-9441453

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
כמו בחו"ל: המעדנייה של גולדשטיין
ארוחה קונספטואלית מארץ האגדות
מרגישים בבית בדג על הנחל
מירנצ'ו תסחף אתכם למרכז אמריקה
נוסעים לנס ציונה
יודעת את העבודה
ברוב פאר והדר
עם הפנים לים
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי