נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אזור התעשייה של ראשון לציון נחשב בשנים האחרונות לאחד ממרכזי הבילוי ההומים בארץ. אני זוכר איך כבר בימי הצבא היינו בורחים מצריפין בלילות כדי לשבת על מגש בשרים ופתות בנאפיס. ועל הסוהו כמובן שאין צורך להרחיב במילים. עם הזמן גיליתי שבמתחם שוקק החיים הזה יש אינספור מסעדות ומקומות בילוי, חלקם מרכזיים מאוד, חשופים ונראים לעין מהרחובות הראשיים, וחלקם נסתרים.

שוטו אליה
לשמחתי הזדמן לי באחרונה לבקר שוב במתחם, והפעם במסעדת הפיראט בר, שהיא כנראה המסעדה הכי מעניינת שאולי עוד לא הכרתם בראשון. כי לפיראט בר אין חזית מפוארת עם ויטרינות שקופות ולא תראו את החלל ההומה שלה מרחוב משה בקר כשתחפשו חניה. היא ממוקמת בקומה השנייה, וככזאת היא מוחצנת הרבה פחות מהמתחרות המוכרות שלה במתחם. הו, כמה שהשתלם הטיפוס הזה במדרגות.
הפיראט בר
אבל עוד לפני שנגיע לעסוק בעיקר ואספר על החוויה הקולינארית, חשוב להגיע מוכנים לחוויה הקונספטואלית. הפיראט בר ספינת אירוח רוסית אותנטית. היא אותנטית בהיותה ספינה, כי אם תיכנסו מיד תבינו, והיא אותנטית בהיותה רוסית, אם תטעמו – גם כן מיד תבינו. הפיראט בר לא מעוצבת כמו ספינה, לא לא. הפיראט בר היא ספינה שמישהו פשוט הניח ברחוב משה בקר. אפשר להתווכח אם אוהבים את התוצאה או לא, אבל אי אפשר להתווכח על העובדה שמישהו בפיראט בר מאמין, מאוד מאמין, בקונספט שלו והלך איתו עד הסוף ועוד קצת. ההשקעה במקום הזה היא לא פחות מגרנדיוזית. רוצים הוכחה? קחו: בפיראט בר תוכלו למצוא בירות טעימות וצוננות מהחבית. 65 (!!) סוגים שונים כאלה. הבהרתי את הנקודה, לא?

יו הו, איזו כמות
אז ישבנו, הג'ינג'ית שנשואה לי ואני, והתחלנו להזמין. אני פתחתי בטבעות קלמארי (30 ₪) והג'ינג'ית בסלט קיסר בלי עוף (32 ₪) ומכיוון שרצינו להרגיש קצת אותנטיים הזמנו לפתיח גם סלט רוסי אחד (25 ₪). הפתעה כזו לא היתה לנו כבר הרבה מאד זמן. ואני עוזב רגע בצד את הטעמים המצוינים של כל מנה, בדגש על הסלט הרוסי הנפלא, ומדבר על הכמות. כשהניחו לנו את הצלחות העצומות האלו על השולחן חששתי לרגע שהספינה תתחיל לטבוע. המנות של הפיראט מפנקות ואין אחת מהן שלא מספיקה בהחלט כפתיח מכובד לזוג ומתומחרת בחצי ממה שהייתי מעריך. הפיראט האדום הסתמנה עד לשלב הזה כמועמדת מובילה לתואר הפתעת השנה שלנו.

המשכנו עם סטייק לבן (50 ₪) בשבילי וסלמון בגריל (70 ₪) בשבילה. לא נרשמו אכזבות גם בחלק הזה. הסטייק שלי הגיע רך בגודל מכובד בהחלט ועשוי היטב, והסלמון שלה גם היה גדול, עסיסי, ונצרב היטב בגריל.

במהלך הארוחה שתינו ביחד קנקן של מיץ חמוציות (28 ₪) וסיימנו את המשתה הגדול בשני אספרסו כפול (12 ₪ האחד). בלב כבד, ובבטן כבדה אפילו יותר, נאלצנו לוותר על קינוחים, על אף שאני משוכנע שאם הם המשיכו את הקו המפנק והטעים של הפיראט הם היו בוודאי מעולים. פשוט לא היה לנו מקום בבטן, ואי אפשר לומר שלא חיפשנו כזה.

אם אתם עומדים לפני אירוע משפחתי גדול, כדי שתדעו שאפשר לסגור בפיראט בר חדר לאירועים פרטיים עם אותו אוכל מעולה שאנחנו טעמנו.

כשיצאנו הביתה בהחלט הרגשנו כמוצאי שלל, וכבר בדרך סימסנו לכמה זוגות חברים שהם חייבים לנסות, כמונו, לקחת הפסקה מהחיים, לנסוע לראשון ולהיות לשעתיים פיראטים.

חשבון בבקשה:
טבעות קלמארי – 30 ₪
סלט קיסר – 32 ₪
סלט רוסי – 25 ₪
סטייק לבן – 50 ₪
סלמון בגריל – 70 ₪
קנקן מיץ חמוציות – 28 ₪
אספרסו כפול – 12 ₪
סה"כ: 247 ₪ לארוחה זוגית

פיראט בר, משה בקר 11, ראשון לציון. 053-9369006
 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
כמו בחו"ל: המעדנייה של גולדשטיין
מרגישים בבית בדג על הנחל
מירנצ'ו תסחף אתכם למרכז אמריקה
נוסעים לנס ציונה
יודעת את העבודה
כשזה תופס אותך
ברוב פאר והדר
עם הפנים לים
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא