נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

דייויד אינטרקונטיננטל הוא כנראה המפואר היוקרתי והנחשב במלונות תל אביב. הוא מוקפד, הוא מושקע, והוא מתהדר ב14 השנים האחרונות במסעדת הדגל שלו - אוברג׳ין שמה.

מבריק, גדול, יפה
ביקרתי באוברג׳ין הכשרה לפני קרוב לעשור. מאז היא זכורה אצלי כייצוג קולינארי הולם בהחלט למלון הנחשב. באחרונה שמעתי שאוברג׳ין נגישה יותר, המחירים הוזלו מעט, ומחיר החניה כלול במחיר הארוחה. בנסיבות האלו, ולאור הזיכרון המתוק מהמקום, החלטנו, זוגתי ואני, לפקוד את המקום בשנית.

משהו בצעידה הקצרה בלובי אל עבר המסעדה לוקח אותנו למחוזות אחרים, רחוקים שנות אור משגרת היומיום הדחוסה והלוחצת. הכל מבריק וגדול ויפה. בפתח המסעדה מקבל אותנו רומן. הוא לא המארח כי אם מנהל המסעדה בעצמו. החבר׳ה באינטרקונטיננטל בכלל ובאוברג׳ין בפרט לוקחים את הדברים ברצינות, וכך, את פני הבאים מקבל מנהל המסעדה בעצמו. הוא מושיב אותנו בחיוך ושולח מלצרית חביבה שהביאה איתה סלסלת לחמים טריים וצלוחית עם שמן זית ובלסמי שנטבול. טבלנו.  

צלע עגל מרמת הגולן. צילום: דרור כץ

ראוי לכל סופרלטיב
פתחנו במנת קרפצ׳יו כבד אווז (85 ₪) ובמנת לוקוס בטמפורה (85 ₪), מנת ספיישל שאינה בתפריט הקבוע. מנת כבד האווז היתה מושלמת. אז נכון שלא מדובר בפרוסות שקופות ודקיקות אלא בנתחונים בשרניים יותר, כפי שאפשר לפרוס כבד אווז, אך אלו קיבלו טאץ׳ של קרמול צרוב א-לה ברולה סטייל. תענוג צרוף שלא היה מבייש אף מסעדת שף צרפתית מכובדת.

רצועות הלוקוס בטמפורה היו גם הן מפתיעות. אני לא חובב גדול של טיגון דגים בכלל ולוקוס בפרט. יש בדג הזה משהו כל כך שלם ומדויק, שטיגון, מכל צורות הבישול האפשריות, נראה שעלול רק לגרוע ממרקמו וטעמו המיוחדים כל כך. באוברג׳ין, השכיל אלון הירטנשיין השף, לייצר שלם העולה על סך חלקיו, וגם המנה הזו מפלרטטת עם גבול השלמות הקולינארית. ראוי לכל סופרלטיב.

בעיקריות הלכנו על צלע עגל מרמת הגולן (185 ₪) ועל סלמון נורווגי אפוי (85 ₪). כשהבנו את הסטנדרט בעקבות הראשונות, הגענו עם רף ציפיות גבוה לעיקריות. אין אכזבות באוברג׳ין. בשר העגל רך ומעולה, הסלמון עשוי גם הוא בקפדנות פיוטית ממש. נפלא ומרגש. סיימנו בקרמו שוקולד (35 ₪), גם הוא תוצרת המטבח של אוברג׳ין. קינוח עשיר במרקם אינסופי של שוקולד איכותי ודובדבנים מזוגגים.

אוברג׳ין היא הדבר הבא בקולינריה הכשרה בגוש דן. אם אתם בעניין של פגישה עסקית באזור (בלי לשלם חניה כמובן) או של אירוע קטן וסופר אקסקלוסיבי, אוברג׳ין היא ההמלצה הטובה ביותר. אל תחמיצו.

חשבון בבקשה
קרפצ'יו כבד אווז – 85 ₪
לוקוס בטמפורה – 85 ₪
צלע עגל – 185 ₪
סלמון נורווגי אפוי – 85 ₪
קרמו שוקולד – 35 ₪
סה"כ: 475 ₪

* כתבה פרסומית

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
כמו בחו"ל: המעדנייה של גולדשטיין
ארוחה קונספטואלית מארץ האגדות
מרגישים בבית בדג על הנחל
מירנצ'ו תסחף אתכם למרכז אמריקה
נוסעים לנס ציונה
יודעת את העבודה
כשזה תופס אותך
עם הפנים לים
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר