נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יצא ככה שפתחתי עיניים בתשע לפנות בוקר, אור ליום רביעי. מסתבר שיש אנשים שבאמת ערים בשעות האלו. קבעתי עם גיל, אחי, לשבת על ברייקפסט באלפרדו שבקריית אריה (איזור התעשיה של פ"ת) גיל ממהר לישיבה בעבודה, אני ממהר לחזור לישון. כל אחד והמזל שלו. בחניה שמחוץ לאזור המשרדים שורות על שורות של מכוניות ורווח של מכונית אחת בלבד בשורה הקדמית מאפשר לך את הגישה לשורות האחוריות. ברור לשנינו שמדובר בעניין של זמן עד שנהגת "לא ערנית" תחנה במיקום האסטרטגי ותסתום את הגולל על תכניותנו להמשך היום.

נכנסנו פנימה והתיישבנו. המקום עדיין לא מלא ובאוויר אווירה ישנונית של שחר שרק הפציע (או שזה רק אני). בתפריט מגוון ארוחות בוקר שמחיריהן נעים בין 38 ל-42 שקלים. גיל הזמין פריטטה דה ספינצ'י, חביתת תרד עם בולגרית ופרמז'ן לצד זיתי קלמטה ולחם הבית. מנת החביתה גדולה ושילוב התרד והגבינות הוכתר ע"י האח כמוצלח במיוחד. אני לקחתי ביצה על פוקצ'ה עם פסטו שמנת וגבינה מוקרמת. בדיעבד מנה קצת כבדה לפתוח איתה את הבוקר, אך אם נוציא את המשתנה הזה, נשאר עם מנה ראויה לדעת שנינו. הלחם שהוגש עם המנה שהזמין גיל הגיע מעלה אדים כמצופה ונעלם בשניות. לצד שתי המנות הוגש סלט ברוטב עדין שהשאיר חשק לעוד.

בשעות הבוקר המאוחרות יותר, כמו גם בהמשך היום המקום שוקק הרבה יותר ומאוכלס ברבים מיושבי המשרדים השכנים, כך לדברי שותפי לארוחה העובד בקרבת מקום. מפל המים והנחל המלאכותי הזורם בין הבניינים המודרניים הבוהקים, משווים למקום אוירת חו"ל שנותנת איזה ערך מוסף לישיבה בו. את ארוחות הבוקר האלו ואחרות תוכלו לקבל מידי יום בין 09:00 ל-12:00 והן כוללות גם משקה קל ושתייה חמה לסיום.

החלטנו לא לקנח במתוקים מתוך השלמה עם העובדה שחרגנו ממכסת הכולסטרול היומית ועוד היום כולו לפנינו. מבחר הפסטות והסלטים שבתפריט קיבלו גוון שונה ומבטיח לאור הצלחת המנות שנוסו. נראה ששווה לחזור בשעות קונבנציונאליות יותר ולנסות את ארוחות הצהריים. יצאנו שבעים לכוון הרכב. מבט חטוף לעבר החניה החסומה הספיק לגיל כדי לעצור מונית. אני לעומתו שמחתי שעסקית הצהריים שקפצה  לעיניי בתפריט, נראית לנוכח המציאות העגומה, קרובה מאי פעם.

בחלוף המתנה של דקות לא רבות הגיע נהג אותו רכב בדיוק שחסם את הפתח. זו לא טעות. נהג. עובדה הזוכה בקלות לכותרת הפתעת הבוקר. ולא שאני כזה שוביניסט, אלא שאחרי המחמאות שהרעיף אחי על המקום כהכנה לארוחה, לא הייתה בהצלחתה הפתעה גדולה. טעים ושווה ביקור.

*הכותב היה אורח המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אלפרדו בפתח תקווה
053-9441289

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
כמו בחו"ל: המעדנייה של גולדשטיין
ארוחה קונספטואלית מארץ האגדות
מרגישים בבית בדג על הנחל
מירנצ'ו תסחף אתכם למרכז אמריקה
נוסעים לנס ציונה
יודעת את העבודה
כשזה תופס אותך
ברוב פאר והדר
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר