נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שאוהבים משהו, שעושים משהו ממקום של אהבה זה תמיד חייב לצאת טוב, אפילו אם זה לא חומוס.
גילה, רעות ואופיר (לאו דווקא בסדר הזה) החליטו לשתף אותנו באהבה שלהם לדבר. אחרת אין שום דרך אחרת להסביר את כמויות הפינוקים שיש בנורמה. כפר שמריהו נשמע קצת מפונפן לאוזן הפרובינציאלית שלי אבל בניגוד גמור לתחזית, נורמה משדרת אוירה נעימה אינטימית ומאד לא מכופתרת.

פתחנו עם הפתעות טעימות במיוחד. פטריות שמפיניון עם ריזוטו וגבינות בציפוי פריך; חציל קלוי בטחינה עם סלסה ולימון; וקרפצ'יו סינטה בקר. התחלנו להפנים את הרעיון כאן - מחירים סבירים, אוירה כפרית, יופי של אוכל ושירות מחויך. נורמה חדשה בכפר שמריהו.

חבל שלא שמענו על המקום קודם. אנחנו הרבה על ציר תל אביב חיפה וזה יכול להיות פיתרון לא רע לצוענים סמי בורגנים כמונו. ככה, על אם הדרך, לעצור לעסקית שווה, ארוחת ערב כייפית או קפה ועוגה.

לעיקרית קיבלנו פטוצ'יני אלי אוליו. במקום משתמשים בפסטה טרייה ומרוב שנהנינו ממנה, כבר חששנו שלא יהיה מקום לשאר, אבל הסירו כל דאגה, כיאה ליוצאי פולניה, אף צלחת לא נשארה ריקה.

הדניס הוגש לגברתן רועי והפרגיות הוגשו לגברת, אנוכי. רועי כל כך התרשם מהדג ובייחוד מהשמן זית שצורף אליו, ובעקשנות של פרובינציאלים דרש מגילה שתאמר לה מאיפה הם מביאים את השמן. אני הזמנתי פרגיות ברוטב טריאקי שגם הן נזללו בהנאה צרופה.

נרגענו קצת והתחלנו במלאכת הקשקשת, בכל זאת אני ורועי לא התראינו מהחתונה האחרונה שהוזמנו אליה - הרווקים האחרונים מהפרובינציה. אחרי שסיימנו עם זה התחלנו לחטט קצת ברכילות המשפחתית של בעלי הנורמה. מתברר שגילה היא אמא של רעות ורעות הביאה את אופיר. שנתיים הם עובדים ביחד בהרמוניה ואהבה ויש עוד... אבל אני לא אמשיך, תיסעו לברר בעצמכם.

רגע לפני הסוף שתינו מיצים טבעיים שנסחטים במקום. הגברתן תפוז וגזר אני תפוח ומה יותר מתאים לזה אם לא עוגת גבינה ביתית ואיכותית? לקחנו. 

שבעה ימים בשבוע נורמה פותחת את שעריה בפנינו, אז אם אתם בדרך לצפון, בסביבה או סתם טעיתם בכיוון ומצאת את עצמכם בפאתי כפר שמריהו, תנו קפיצה לנורמה ותמסרו להם ד"ש מאיתנו.

*הכותבת היתה אורחת המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
קודם ניקח את חיפה, ואז את תל-אביב
ד"ש לדיוויד ברוזה
לא נולדה אתמול
לכי תוכיחי שאין לך אחות
מפיוז'ן יוצא קונפיוז'ן
יפה תשיר לנו סולו
החיים כרול
הא! לחמה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר