נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שבוע חדש החל וזו סיבה מספיק טובה לצאת מהבית ולפרק ארוחה שווה בחוץ. טלפון לפסקל, התשובה הישראלית כבדת המשקל לקרמר. קבענו שהוא אוסף אותי בתשע באמבולנס החדש שלו. באמת. הוא התחיל לנהוג על אמבולנס גם כשהוא לא בתפקיד, כדי שיוכל לשכב מאחורה אחרי שאכל יותר מדי.

כצפוי, הוא נוחת אצלי רק בחמישה לעשר ואנחנו דוהרים לכיוון הריבר. כדי לא להעמיד בסיכון את רישיונו לא אפרט פה על חוויות הנסיעה הקצרה הזו, רק אספר שמעולם לא חשבתי שאפשר להרים גלגל באמבולנס. מדהים. הגענו מתל אביב לריבר שברמת גן בתוך 45 שניות וחנינו באמצע הצומת הקרובה. המארחת קיבלה את פנינו בחיוך והושיבה אותנו במרכז המסעדה הגדושה בקהל. באיחור של שש וחצי שעות ביקשנו לנסות את העסקיות.

פתחנו במיץ גזר ותפוזים ובמיץ גזר וג'ינג'ר איתם הגיעו כסיפתח זוג סלטים קטנים. העסקיות של הריבר מאפשרות לך לבחור באיזו עיקרית שתרצה מהתפריט ובמחיר של זו לקבל גם את הסלט ואת השתיה. פסקל בוחר במנת "שחיתות", נודלס עם כמה סוגי בשרים, ואני ב"מנה של נוריקו סאן". לא יודע מי זה הנוריקו הזה אבל אם מזה הוא ניזון אז כנראה שהוא חי טוב הבחור. בדיעבד רק מתברר שנוריקו היא בכלל בחורה, או ליתר דיוק ילדה יפנית יחפה, שכיכבה לכמה דקות בציבוריות הישראלית כילדה היפנית היחידה שאי פעם הסתובבה כאן. בכל מקרה, ובלי קשר למינה של נוריקו, המנה שלה כללה פרוסות דקות של אנטריקוט על מצע של אורז חריף עם ירקות. מעולה. המנה של פסקל גם היא שווה, ורצועות כבד האווז שבה נעלמו מהר יותר ממה שנעלם החיוך שלו כשהוא גילה שנגמרו לו הסיגריות.

בנוסף לאלו הזמנו גם רצועות עוף בצ'ילי מתוק וסלט ירוק שייתן קצת באלאנס לטירוף הבשרים שמסביב. אחראית המשמרת הגיעה לוודא שהכל בסדר. אני מוכן להישבע שאפילו פסקל הפסיק ללעוס לשנייה והשתומם כמוני למראה הדבר היפה ומלא העגילים הזה. שנינו מהנהנים בראש בפה מלא באוכל.

הרגשתי שקיבתי עומדת להתפקע. סביר להניח שבנסיבות אחרות הייתי מפסיק בנקודה הזאת, אבל אם כבר צויידתי בחובש מנוסה ובאמבולנס שעומד בהיכון בחוץ, שווה להסתכן באיזה מרקיז שוקולד לסיום, אז הסתכנו. איתו הורדנו גם  אספרסו קצר. שווה כל סיכון המרקיז הזה, האמינו לי.

אם תרצו גם אתם ליהנות מהעסקיות של הריבר כדאי שתגיעו באמצע השבוע בין שתיים עשרה לארבע. אם תרצו לאכול כמונו כדאי שתגיעו באמבולנס. אני חושב ששום רכב אחר לא היה מצליח לסחוב אותנו בחזרה הביתה אחרי הבליסה הזאת.

*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ריבר  בורסה ברמת גן
053-4247799

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
כמו בחו"ל: המעדנייה של גולדשטיין
ארוחה קונספטואלית מארץ האגדות
מרגישים בבית בדג על הנחל
מירנצ'ו תסחף אתכם למרכז אמריקה
נוסעים לנס ציונה
יודעת את העבודה
כשזה תופס אותך
ברוב פאר והדר
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר