נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לקפנטו החדש בפתח-תקווה נסעתי אחרי ליל שימורים מקולל של איזו שפעת אימתנית. התכנון היה לפתוח את הבוקר כמו שיודעים לפתוח לך אותו בקפה נטו. להתפנק על איזו טורטיה שווה או על ארוחת הבוקר הנורבגית שהרשת מציעה עם נתחי סלמון המשתכשכים בנינוחות בין החלבון לחלמון בחביתה להגיד לכם שלא בא לי? בא לי בטירוף, אבל המחלה קצת מערימה קשיים בדרך.

הסניף החדש של נטו ממוקם באזור ההייטק של פתח תקווה, ומעבר להיותו הסניף הראשון הכשר של הרשת החליטו ללכת בו צעד אחד קדימה עם העיצוב ובנו מחוץ לו ריאה ירוקה קטנטונת של עצים צעירים. בקיץ, כך לדברי אסף הבעלים והמנהל, תוכלו ליהנות מישיבה על כיסאות נוח בחוץ.

בינתיים ויתרתי על תענוג הישיבה בחוץ מחמת הקור הבלתי נסבל והתרווחתי לי בחלל הביתי והחמים שבתוך הקפה. כדי לא לחטוא בפולניות יתר ויתרתי על התה המתבקש לנוכח בריאותי המקולקלת והתפרעתי על כוס קפה. תשעים אחוזי ערביקה יש בפולים שמציע לכם נטו. אכן קפה נטו. הרשיתי לעצמי להתפרע על שתי עוגיות, למרות שידוע לי שאני עלול לשלם על כך מחיר בהמשך. ביס אחד מאלו ואני מוכן לשלם ת'מחיר. המקום מציע גם את מגוון ארוחות הבוקר הבינלאומי של הרשת, מה"תל אביבית", שהיא למעשה ישראלית קלאסית, דרך העג'ה של "הרמת גנית" ועד הבורקסון של הבוקר התורכי. גם כאן לא תימלטו משיגעון הטורטיות שתקף את אזורינו (רק אם להודות על האמת, כאן היו בין הראשונים שעלו על הטרנד), בדמות הראפים - הבגדדי, היווני או האלסקאי. גם כריכונים ממגוון לאומים תמצאו כאן וכמובן מתוקים על גבי מתוקים שיעשו לכם את היום.

אם להודות באמת, לא יצא לי להיות ביותר מידי סניפים של נטו, אבל הישיבה בסניף פתח תקווה היתה בדיוק מה שדרוש לי כדי להבין את האיכות שמדברים עליה. בנטו לא עובדים לפי המוטו של יותר בכמות ופחות במחיר - כנהוג בענקי הקפה האחרים - אלא החליטו לחרוט על דגלם את האיכות כערך עליון והשירות ללקוח מתחרה עם זו על הבכורה. מבין הסניפים המעטים של הרשת שיצא לי להיות בהם נדמה שדווקא האח הצעיר ממחיש היטב כיצד בדיוק יש לממש את הערכים האלה.

התינוק החדש למשפחת נטו ממתין לכם בימי חול ובצידי השבת צמוד לרחוב ז'בוטינסקי בפ"ת. שווה ביקור אפילו אם אתם עובדים צמוד והמקום האחרון שבא לכם לראות בערב הוא בניין המשרדים מהבוקר, מזל טוב לנטו ובתאבון לכם, ההנאה עליי.

*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
כמו בחו"ל: המעדנייה של גולדשטיין
ארוחה קונספטואלית מארץ האגדות
מרגישים בבית בדג על הנחל
מירנצ'ו תסחף אתכם למרכז אמריקה
נוסעים לנס ציונה
יודעת את העבודה
כשזה תופס אותך
ברוב פאר והדר
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר