נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

איזור השרון רחוק מלהיות מרכז בילויים מטורף. לפעמים, כשאני יוצאת לטייל עם הכלב, בסביבות השעה שמונה וחצי בערב, מכוניות אחרונות חולפות פה ושם, טרם ה"עוצר". אם עוברת ניידת משטרה זו כבר ממש אטרקציה ונושא לשיחה לשבוע הקרוב. אכן, משעמם עד מאד בערי השינה. גם מבחר המסעדות ובתי הקפה אינו רחב, בעיקר למי שמתעצל לנסוע לאזור הרצליה ולנסות להשיג מקום לארוחת בוקר ביום שישי זו פעולה כמעט סיזיפית. יחד עם זאת, מפעם לפעם, מתגלות הברקות של ממש, דווקא במקומות שאתה הכי פחות מצפה להן.

מסעדת אדיסון הרעננית, מממוקמת בקצהו המערבי של רחוב אחוזה המייגע, בסמוך למתחם הקניות ובתי הקולנוע "פארק" ועל אף שילוט החוצות והפרסום, די נחבאת אל הכלים. כך קרה שכבר קרוב לשנתיים אני מפספסת את המרעננת הרשמית של רעננה.

לפיכך, בסתם יום של חול, התחמשתי בע', חברה ביקורתית במיוחד והגענו לארוחת צהריים עסקית במסעדת אדיסון. על אף שלוח השנה רמז שאנו נמצאות בשיא החורף, בחרנו לשבת בחוץ, באזור הדק המוצל בשמשיות לבנות, מנסות לשאוב מנה של ויטמין D מקרני השמש החורפית.

ארוחות עסקיות מוגשות באדיסון בימים א'-ה' בין השעות 12:00-17:00 וכוללות מנה ראשונה, מנה עיקרית ושתיה קלה, במחיר המנה העיקרית. למנה ראשונה הזמנו כנפיים ברוטב חריף מתוק וסלט ירוק, שתי המנות היוו פתיח נעים לארוחה. מבחר מכובד של מנות עיקריות גרם לנו להטריד את המלצרית הנחמדה בחוסר ההחלטיות שלנו. בסוף הוחלט על מנה קלאסית של שניצל עם פירה ובצל מטוגן (49 ₪) וקיש כרישה (48 ₪), הידוע גם בכינוי "קיש היום". שתי המנות היו נדיבות ומצוינות, קיש פריך, בטעם עשיר ומילוי נימוח ושניצל גדול במיוחד בציפוי מעט פיקנטי, שיחד עם הפירה והבצל המטוגן יוצרים חגיגה אמיתית בכל נגיסה. למרות ששתינו בדיאטה פוטנציאלית (ממחר, כמובן), לא יכולנו לוותר על הקינוחים, שאינם כלולים בעסקיות. טארט טאטן בננות ועירוי שוקולד, המורכב מ 90% שוקולד בלגי משובח, לפי התפריט, הצליחו להפיק משתי הבררניות שפע סופרלטיבים. אציין שמשך מספר דקות נותרנו דבוקות לכיסאות בניסיון לאזן את רמות האינסולין בדם. הצטערנו שלא פינינו זמן מספיק שיאפשר לנו שלאף שטונדה הגונה והבטחנו לתכנן טוב יותר את הלו"ז במפגש הבא.

לאחר שסוף סוף הצלחנו להתרומם, ליווה אותנו אוהד, מבעלי המקום, למתחם הפנימי של המסעדה. כאן התברר הקשר למר תומאס אלווה היקר. המקום, המעוצב בגווני אדום ושחור, כולל ספות עור מזמינות, בר מרכזי עם כיסאות בר מעוצבים ואוסף של מסכי פלזמה וגופי תאורה. בשעות הערב הופך המקום לבר מסעדה, בה מוגשות כל מנות העסקית ומנות רבות נוספות ובעיקר הרבה אלכוהול מקומי ומיובא. הבטחנו לשוב באחד הערבים להיכרות עם הפן האחר באישיותו הכובשת של אדיסון. למעלה מ–1,000 פטנטים רשומים על שמו של האדון. הקמת נקודת ציון ראויה על מפת המסעדנות של המרכז, מעניקה לו, מבחינתי, עוד פטנט אחד לפחות.

*הכותבת היתה אורחת המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עסקים כרגיל
ג'ואי ג'רמיה
החופש לחגוג
היאכטה של השכן
מקסימום שוקולד
אויש, תנוחי
בוקר טוב, עולם
הררי חן
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר