נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת קם-סון שבהוד השרון מלווה את ההיסטוריה הקולינארית שלי לא מעט שנים. עוד בימי התיכון העגומים הייתי מגיחה להתנחם במרק וון טון מהביל, ולא מעט שמחות משפחתיות נחוגו בצל הפגודות וקורות הבמבוק של המסעדה. מנות תויגו כ"קבועות" ונוצרה חלוקה ברורה מי אחראי על הסושי ומי על מנת הברווז ברוטב תפוזים. יתרונה של קם סון הוא בכך שהיא מציעה לתושבי השרון ולחובבי טעמי המזרח הרחוק באשר הם, תפריט עשיר של מנות מהמטבח הסיני, התאילנדי והיפני, כך שגם אלה מבינינו שלא מתחברים לגלילת האצות יוכלו בהחלט ליהנות מארוחה מלאה ומגוונת, באווירה נעימה ואינטימית, שמנותקת לחלוטין מחיי החולין שבחוץ.

לאור כל זאת, שמחתי להתוודע לתפריט התאילנדי החדש, שמכינים בקם סון לכבוד פסטיבל תאילנד, שיערך שם בין התאריכים 18-22.02.07. הפסטיבל, בשיתוף עם שגרירות תאילנד בישראל, הוא מחווה לחגיגות קציר האורז, המתקיימות בתאילנד בתקופה זו.

לכבוד המאורע, הרכיבו שף הבית, טוני קנין, יחד עם השף התאילנדי סריאווט והשף טל זאבי ארוחה תאילנדית מסורתית הכוללת חמש מנות.

לפתיחה מוגשת פלטת טעימות תאילנדיות: חציל קלוי בצ'ילי, סויה ושמן שומשום; ירקות שורש בתחמיץ תאילנדי; עוף בקארי וחלב קוקוס; סלט אטריות תאילנדי עם בייבי שרימפס, כוסברה ובצל ירוק ברוטב בוטנים. מנת החציל ומנת העוף פיקנטיות ולא יתאימו לרגישים. מומלץ לשאול לגבי מידת החריפות עם ההגשה.

בהמשך הוגש מרק תאי טום ים – מרק צח עם שמנת, ירקות, פלפל חריף ולמון גראס בשילוב עוף, שרימפס או טופו. גרסת השרימפס היתה המועדפת בשולחננו, אם כי גם העוף השתלב היטב במרק. לטעמי, זה היה החלק המעט פחות מוצלח בארוחה, אבל הפיצוי הגיע באופן מיידי בדמות אגרול בשרני בציפוי פריך וברוטב צ'ילי תאילנדי.

לעיקרית ניתן לבחור בין: פתאי מצויין עם שקדים ולימון בשילוב שרימפס; נתחי בקר מוקפצים ברוטב נענע וחצילים עטופים בבצל וירקות; שיפודי עוף פריכים ברוטב קארי מעודן, שקדים ושמנת; או שוק אווז ברוטב דבש מתוק. המנות העיקריות מלוות באורז מטוגן, ירקות מוקפצים או סלט תאילנדי, לבחירת הסועד.

לקינוח מוגש תאי לוטי, מנה שלא ניתן לעמוד בפניה, בלי כל קשר למה שקדם לה. מדובר בסלסלת בצק העוטפת בננות, בוטנים ותותים, השוחים בהנאה ברוטב טופי אלוהי.

להשלמת החוויה, בתאריכי הפסטיבל, תופיע מידי ערב להקת הילדים התאילנדית "בנקוק דאנס", שיחד עם העיצוב החגיגי של אלון אביטל, מהווים מתכון בטוח לערב מהנה. בתאריכים 20-22.02.07, תתקיים, החל מהשעה 22:00 מסיבת "פול מון", לטובת ציפורי הלילה ובהשתתפות הרבה אלכוהול תאילנדי.

במסגרת הפסטיבל, תוגש הארוחה החגיגית במחיר של 140 ₪ לסועד ובעלי מאסטר כארד של ישראכרט יהנו ממחיר מוזל של 99 ₪ לסועד. בסיום הפסטיבל, ישולבו המנות החדשות בתפריט המוכר של קם סון. למי שהיה ומתגעגע ולמי שעוד לא יודע מה הוא מפסיד, כדאי ורצוי להזמין מקומות.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עסקים כרגיל
ג'ואי ג'רמיה
החופש לחגוג
היאכטה של השכן
מקסימום שוקולד
אויש, תנוחי
בוקר טוב, עולם
הררי חן
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר