נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שלישי בערב, בחוץ קר ואני בחיפוש חניה מציק ליד הבורסה ברמת גן. מצאתי משהו מרחק של חמש דקות הליכה מפלמידה - היעד שאני עומד לכבוש הערב. נכנסתי פנימה והמתנתי למיכל אחותי. עשר דקות עוברות והיא מגיעה ומביאה איתה משב רוח, ולא רק זה שנכנס מדלת הכניסה שעברה דרכה. מיכל נסערת ממשבר משפחתי זוטא, היא שוצפת וקוצפת וגועשת ורועשת. עד שמגיעים הסלטים לשולחן. דממה. כדי להימנע מהמשבר המשפחתי הבא, אציין כבר כאן שמיכל רזתה, כך גם אלה מכם שלא עומדים להתעמק בקריאת השורות הבאות לא יגידו שלא ידעו. הבטחתי וקיימתי, אפשר לעבור לעיקר.

פלמידה ניצבת ליד מתחם הבורסה ברמת גן בשמונה השנים האחרונות. קלישאתי ככל שזה ישמע, אני מאמין בלב שלם בכך שכשמסעדה שורדת פרק זמן ממושך ועוד במיקום משופע באיסטניסטים כמו זה, זה אומר עליה הרבה. הסלטים, ששולחננו התמלא בהם במהירות, בהחלט מפזרים את הערפל מההרהור האחרון: היו שם חמוצים מעולים, חומוס וטחינה שווים, עגבניות בבזיליקום, גזר עם שום ומיונז, שלקח את כולם ודורג פה אחד במקום הראשון, שני סוגי סלטי חצילים ועוד הפתעות טעימות.

עוד לפי העיקרית התקשיתי לוותר על מרק פירות ים בגזר וחלב, אז הזמנתי רק חצי מנה. הכמות שקיבלתי לא הייתה מביישת גם מנה שלמה בהרבה ממסעדות העיר הגדולה. הטעם גם הוא לא נופל מאף אחת מאלו. בפנים בלק טייגרים למכביר, טבעות קלמארי, זרוע סרטן ועוד. כל כף שאני דג מתוך קערת המרק טומנת בחובה עוד הפתעה שווה. מבסוט שלא ויתרתי על מנת הפתיחה הזו, וכשקיבתי שלושת רבעי מלאה, הזמנו את העיקריות.

מיכל הלכה על רומיאו ויוליה - פילה מוסר עם מילוי ירקות קצוצים, פטריות ושקדים בשני רטבים, חצי שמנת וחצי דוגרלה - רוטב הבית על בסיס עגבניות ושמנת. אלי הגיע פילה "קאט פיש" בגריל עם רוטב פטריות ושמנת, נגיעות פסטו ושני סקאלופים מכובדים למעלה. שתי המנות מעולות וגם כשסיימנו אותן ההכרעה קשה, אם יצמידו לי אקדח לרקה או לחילופין עוד ביס של מזון לפה ויכריחו אותי לבחור, אבחר כנראה "בקאט פיש" - עסיסי מבפנים, פריך מבחוץ, עשיר בטעם וטבול ברוטב בדיוק במידה הנכונה.

בנוסף למים שהזמנו בהתחלה כדי להרגיע את הסערה בשולחן, שתיתי אני כוס מיין הבית, פיגארו צרפתי. שווה.

השף הגיע לכל שולחן בעצמו עם סיום העיקריות והגיש לסועדים ליקר שהכין בעצמו. שניהם נבלעו מיד, זה במטבח וזה בקיבה, בהתאמה. הזמנו שני קפה הפוך שהגיע מוקצף ברשלנות מה, אך ההפתעה בדמות קרם ברולה מעולה שקיבלנו, לגמרי מחפה על כך.

הסערות שככו, סיימנו מרוצים ושבעים ונפרדנו לשלום. אם הזדמנתם לאזור הבורסה כדאי לכם לתת צ'אנס לפלמידה, אותי היא הפתיעה רק לטובה.

*הכותב היה אורח המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
כמו בחו"ל: המעדנייה של גולדשטיין
ארוחה קונספטואלית מארץ האגדות
מרגישים בבית בדג על הנחל
מירנצ'ו תסחף אתכם למרכז אמריקה
נוסעים לנס ציונה
יודעת את העבודה
כשזה תופס אותך
ברוב פאר והדר
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר