נגישות
נגישות

זו לא שכונת פאר...

זו לא שכונה של עוני ויש בה ילדים כמו רון רוזן בערך, שכבר מותר להם לשתות דרינק או שניים (או עשרה) ולכן הם צריכים בר שכונתי כמו mate שיגרום להם לחייך ולזכות מדי פעם בארגז בירה כשהם מנצחים בביליארד

מסעדה ביום המסעדות של rest
רון  רוזן
תאריך פרסום: 19/04/2007, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

להלן וידוי חושפני: אני לא אוהב פאבים שכונתיים. יש בהם באופן קבוע משהו אינטימי ומגובש, אבל בלעדייך. משהו הווייתי ומאוחד, אבל בלעדייך. ממש כמו במסיבת כיתה שלא הוזמנת אליה. כולם מכירים את כולם ונהנים ואתה נכנס כמו אאוטסיידר ומרגיש הכי לא מחובר. או שזה החיסרון הבולט של הפאבים הקטנים אל מול אחיהם הענקיים הבולעים אותך, או שמשהו אצלי בראש דפוק. כנראה שהשני. ערב אחד במייט, "ה"שכונתי של דיזנגוף" גרם לי להבין למה טעיתי.

קבעתי עם לירן להיפגש ב-23:00. רבע שעה לפני כבר התחלתי לחפש חניה. שיטת המעגלים המתרחבים, ומתרחבים ומתרחבים. כשהגעתי לרידינג הבנתי שהם התרחבו מעט יותר מידי ונכנעתי שוב לאדום לבן בסמוך לפאב. לירן מאחר ברבע שעה כך שפורמלית התיישבנו רק ב-וחצי. אני כבר אחרי חצי "דנסינג קאמל" מהחבית - ישראלית חדשה יחסית, מפתיעה מתקתקה ומעניינת.

לירן מופיע אחרי הרבה זמן שלא התראינו ומעתיק בהמלצתי בדיוק את מה שאני שותה. סיפור שלי על חיפאית מההיסטוריה הרחוקה ועוד סיבוב, הפעם של אדלוויס האוסטרית. סיפור שלו על אחת מפרדס חנה שקצת מזכירה גמל - לפחות אנחנו יודעים איזה בירה היא היתה שותה - אז הזמנו עוד שליש מזאת. מצוינת הישראלית הזאת, לא פחות. חמש בירות מהחבית יש במייט ועוד מגוון מכובד בבקבוקים. "הרבה בירות והרבה וויסקי" זה הכיוון לדברי ניצן המנהל את העניינים שם.

תפריט האוכל של המייט מינימליסטי כמקובל בפאב שכונתי ונדמה שהוא אנטיתזה מושלמת לתפריט האלכוהול שלא היה מבייש אף פאב אירי ענק. לא תמצאו כאן סנדוויצ'ים ולא צ'יפס. לא המבורגר ולא שקשוקה. לעומת זאת תוכלו למצוא שם קרפצ'יו בקר משובח או דג כבוש או לבנה עם לחם חם וטעים. המייט חתם מעין הסכם לא כתוב עם קהל הלקוחות הקבוע שלו, שבמסגרתו נדמה שהוא לא התחייב להשביע את רעבונם, אבל התחייב לספק חווית שתייה כייפית, עם פלאזמות שמשדרות כדורגל חי, מוזיקה סבבה ושולחן ביליארד. המקום בהחלט עומד בחלקו בהסכם בכבוד ובתמורה אני בטוח ששוכני האזור מביאים אותו בחשבון בכל פעם שהם רוצים להעביר ערב בכיף ושוקלים אופציות. ולא רק הם.

ויש גם כמה ערכים מוספים בדמות טורנירים שבועיים של ביליארד שהזוכה בהם מקבל ארגז בירות הביתה; וויסקי החודש המשתנה שנמכר במחיר מגוחך; קהל מחוייך והרבה אנרגיה חיובית. עם מצב החניה באזור לא נראה שאני עובר לדיזנגוף בקרוב, אבל מצד שני, לא אתן לביתי המרוחק להפריד ביני לבין המקום החמוד הזה, אז אני מניח שפשוט נתראה שם.

*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
כמו בחו"ל: המעדנייה של גולדשטיין
ארוחה קונספטואלית מארץ האגדות
מרגישים בבית בדג על הנחל
מירנצ'ו תסחף אתכם למרכז אמריקה
נוסעים לנס ציונה
יודעת את העבודה
כשזה תופס אותך
ברוב פאר והדר
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר