נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

עוד שבת של יקיצה לא טבעית. פותח זוג עיניים מיוסרות ב-09:00 לפנות בוקר, מרים את יד ימין כדי לתלוש את עצמי בעזרתה מהמיטה. מתלבש ומרים טלפון לאחי גיל כמו שקבענו, רק כדי לגלות שהוא דפק לי ברז וממשיך לישון. אין לי חברים שערים בשעה כזאת. אני לבד במערכה. מקווה שאתם, שמתרווחים על הכיסא עכשיו מול המסך יודעים להעריך. החלטתי לראות את חצי הכוס המלאה ונזכרתי בסופרלטיבים שהרעיפו על 'רביבה וסיליה' כל מי ששמעו שלשם פניי מועדות. מחשבה חיובית יוצרת, מסתבר, מציאות חיובית ( צריך להבהיר שאני לא באמת מאמין בשטות הזאת) ובחלוף דקה מגיעה הודעת טקסט מיעל. אנחנו שמים פעמינו לרמת השרון וגיל יכול מצידי להתהפך במיטה ולחלום על הארוחה השווה שהפסיד.

את רביבה וסיליה תמצאו בדיוק שנייה אחרי שתהיו משוכנעים שהלכתם לאיבוד בתוך שכונת נווה רסקו. לפי פיצוץ האוכלוסין שם בשעה הזאת נראה שדי אטרקטיבי היום ללכת לאיבוד. עמוס מקבל את פנינו ואנחנו מתיישבים בחוץ. המקום גדול במונחים של בית קפה, מה שהופך את התפוסה המלאה בו למרשימה אפילו יותר. העיצוב נעים לעין ולגמרי לא יומרני מידי. למרות זאת, משהו באוויר מביא את שנינו למסקנה שהאוכל פה מושקע ומדויק הרבה יותר מהסטנדרט וזה עוד לפני שבכלל הגיע אלינו מלצר. יש משהו מאד "נכון" באוויר, לא משהו שאפשר להסביר למי שלא ביקר שם.

המלצר מגיע לשולחן ובידיו התפריטים. לא נדרשה לנו מחשבה ארוכה מידי כדי להזמין שתי ארוחות בוקר. בשבילי מקושקשת עם פטריות, בשביל יעל מקושקשת עם עשבי תיבול. האטרקציה בארוחות הבוקר של רביבה וסיליה מתגלה מיד כשמרימים את הראש מהתפריט. בופה חופשי, מלא ועשיר של סלטים שווים, גבינות מעולות, קוסקוס ביתי, אנטיפסטי, ועוד. בחמישים ושמונה השקלים שתשלמו עבור ארוחת הבוקר תוכלו לאכול כמה שתרצו מכל אלו, אם רק תצליחו להגיע אליהם, השולחן מוקף באנשים כל הזמן. לזכות צוות המקום יאמר כי הם דואגים לאספקה שוטפת של הכל, כך שאפילו לקוחות כמו יעל שרק מחפשים תור לעמוד בו, יוכלו ליהנות מכל ההיצע.

אני יושב ומתחיל לאכול. יעל מסיימת סבב שני בין כל היושבים בניסיון מנומס לגלות מי אחרון בתור ומצטרפת. המקושקשת של שנינו טעימה. יעל מחסלת את כל הסלטים שהביאה ואת מיץ הגזר. אני לא נשאר חייב ומשאיר שתי צלחות בוהקות מריקנות, ולא מוותר גם על הטיפה האחרונה ממיץ התפוזים שלי. הלחם הטרי שהתלווה לסלטים בהחלט תרם. במיוחד לחור הבא בחגורה שלי שתורו להתמלא נראה קרוב מתמיד. סלט ההרינג בשמנת מעולה, גם גבינת הרוקפור, גם סלט החסה עם הויניגרט וגם האנטיפסטי. הכל מושקע וההכנה העצמית ניכרת בכל ביס. קינחנו במוס ערמונים, יצירת מופת קולינארית ייחודית. אל תעיזו לוותר, למרות שאינה כלולה במחיר הארוחה.

אחרי שטועמים, התפוסה המלאה ברביבה וסיליה כבר לא נראית תמוהה, אפילו כשמביטים בשעון. אם אתם מרמת השרון, וגם אם לא, רביבה וסיליה היא אחלה מקום לפתוח איתו את השבת. אם גם לכם המחשבה על השכמה מוקדמת ביום המנוחה מוציאה את התיאבון תוכלו ליהנות מהחוויה בכל יום אחר ובמחיר זהה. נוסעים אליי הביתה עם סרט מייגע מהווידאומט שיעל בחרה. אחרי שלוש שעות של הרומן הקולנועי היפני ה"מרתק" הזה, הכל נכנס לפרופורציות והשכמה ב-09:00 לפנות בוקר כבר לא נראית כל כך נורא. במיוחד אם ארוחה ברביבה וסיליה מגיעה מיד אחריה.

*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
כמו בחו"ל: המעדנייה של גולדשטיין
ארוחה קונספטואלית מארץ האגדות
מרגישים בבית בדג על הנחל
מירנצ'ו תסחף אתכם למרכז אמריקה
נוסעים לנס ציונה
יודעת את העבודה
כשזה תופס אותך
ברוב פאר והדר
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר