נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כל מי שהיה אי פעם בראיון עבודה, יודע למנות (גם מתוך שינה) שלוש תכונות חיוביות ושלוש תכונות שליליות שמאפיינות אותו. כששואלים אותי את השאלה הזאת, אני תוהה האם התשובה "חסרת חוש ניווט" היא רלבנטית לתפקיד. בתור מי שמחתימה דרכון ביציאה מזכרון או דרומית לקיבוץ גלויות היתה הנסיעה למסעדת "הצדף" בראשון לציון, איך לומר – מאתגרת. על מנת שלא אמצא את עצמי שוב משוטטת בכבישים ללא דלק, קבעתי עם אחי שיבוא איתי לתמיכה מוראלית.

כשעתיים לפני הזמן שבו הייתי צריכה לצאת מהבית, אחי התקשר להגיד שיפגוש אותי במסעדה ואני תהיתי איך כל זה יקרה, אם אין לי מושג קלוש איך להגיע. מיטב המוחות והאמצעים הטכנולוגיים גויסו למבצע ואחרי שהדפסתי את המפה מהאינטרנט, התחמשתי במחשב כף יד, חיבור למצת של הרכב ותוכנת GPS.

עם יד על הלב, לא הייתי מגיעה לשם בלי כל אלה וזה היה חבל, כי מסעדת הצדף הפתיעה ובגדול.

כמובן שבסוף הגעתי עוד לפני אחי והמתנתי מספר דקות בחנייה. הצדף, שמתמחה בדגים ופירות ים, נמצאת במערב ראשון לציון בסמוך לתחנת דלק. כשנכנסים, שוכחים לגמרי ממה שקורה בחוץ. המסעדה כוללת אולם מרווח, עם תקרה גבוהה במיוחד, ריהוט מעץ כהה שמשלים את העיצוב מסביב ושלוש נברשות שמאירות את האולם המרכזי. בנוסף, ישנו גם חדר פרטי לאירועים מיוחדים ובר יינות ואלכוהול.

הגענו בשעת צהריים, רעבים למדי והתעמקנו בתפריט העסקיות. התפריט כולל מגוון רחב של מנות, דגים ופירות ים במנות שמשלבות בין השניים או מציעות כל אחד בנפרד, לצד בשרים ומנות צמחוניות. מחירי העסקיות נעים בין 64-89 ₪, לפי מחיר המנה העיקרית וכוללים גם מאזטים ושתייה קלה.

סלסלת לחמניות הגיעה אל שולחננו מלווה ב- 16 צלוחיות מלאות כל טוב: סלט טחינה, דג מטיאס כבוש, חצילים על האש, גזר פיקנטי, כרובית מטוגנת, סלט ביצים, שום אפוי, איקרה, זיתים ועוד טעימות נפלאות. הסלטים היו מצוינים ואלמלא ציפינו למנות העיקריות, היינו מבקשים תוספות, הכלולות במחיר העסקית.

למנה עיקרית קיבלתי מחבת לוהטת עם נתחי פילה דניס אפויים ביוגורט, עשבי תיבול ופרמזן ומעוטרים בצנוברים, שהוסיפו המון לאסתטיקה וגם לטעם. אחי בחר בפלטת פירות ים. מנה ענקית הכוללת בערך כל מה שחי בכחול הגדול: שרימפס, קלמארי, סרטנים, ראשי קלמארי ועוד שחו בחמאה, שום ויין לבן. המנה הגיעה מלווה בערכת כלי עבודה, לפיצוח הסרטנים.

שתי המנות היו מצוינות, משביעות ונדיבות, אבל לא גרמו לנו לוותר על הקינוחים: סורבה פירות מרענן בתוספת פירות טריים ועוגת גבינה עם שוקולד לבן ותפוח עץ ברוטב תפוחים שהיתה ספתח מעולה לחג השבועות.

בדרכנו החוצה, אחי אמר שלא היה מצפה למצוא מסעדה כזאת בסמוך לתחנת דלק ואני חייבת לומר שבמקרה הזה, הצדף איתו.

*הכותבת היתה אורחת המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
הצדף בראשון לציון
053-9428332

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עסקים כרגיל
ג'ואי ג'רמיה
החופש לחגוג
היאכטה של השכן
מקסימום שוקולד
אויש, תנוחי
בוקר טוב, עולם
הררי חן
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר