נגישות
נגישות

חמישה כוכבים

חמישה סניפים מצליחים וציון גבוה במיוחד, שמעניקה מיכל ניסנסון לאגאדיר הוטל בנמל תל אביב על המבורגר האנגוס הלהיטי שלו, על הסיגרים הפליליים, על המוסיקה העברית ועל ליין הקינוחים החדש

מסעדה ביום המסעדות של rest
מיכל ניסנסון
תאריך פרסום: 26/06/2007, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מעטות הן המסעדות בארץ שהצליחו לפתוח סניף נוסף, ולשמור על אותה רמה, איכות והצלחה כמו בסניף הראשון. חמש מסעדות אגאדיר נמנות על המעטות הללו. ה"מיני רשת" הזאת, שמוכרת בעיקר בזכות ההמבורגרים העסיסיים שהיא מציעה, התחילה בסניף אחד בנחלת בנימין וכיום, טפו טפו, מונה כבר חמישה סניפים. בערב יום א', ניצלתי את הרוח הקיצית הנעימה והלכתי עם הארגנטינאי שלי לבקר בסניף הרשת שממוקם בנמל תל אביב – האגאדיר הוטל. הבריזה של הגלים והאווירה החיה והתוססת שהנמל מציע היו בונוס למסעדה המרשימה שממוקמת בצמוד למועדון ה-TLV.   

האגאדיר הוטל מציע עיצוב ייחודי, לא מכאן וגם לא מעכשיו. אני הרגשתי כמו בלובי מפואר של מלון צרפתי או אולי מרוקאי עם השפעות צרפתיות משנות הארבעים. הארגנטינאי סבר שהמסעדה מזכירה במשהו את "הוטל קליפורניה" כן, ההוא מהשיר. כך או כך, ניכר כי מי שעיצב את המקום ידע טוב מאד מה הוא עושה. נברשות הויטראז' הענקיות, הספות האלגנטיות והבר המזמין, כל אלה מרכיבים תפאורת רקע עשירה ונעימה. את החיבור ל'מציאות' מספקים מסכי פלזמה, בהם אפשר לצפות בהופעות חיות, משחקי כדורגל ובמקרה שלנו במרוץ פורמולה 1, ששודר לבקשתם של שני תיירים.

לצד כל אלה שמים דגש במקום גם על המוסיקה. אנחנו הגענו ביום ראשון בערב שהוקדש למוסיקה עברית. הדי ג'יי היה אחד הלקוחות ויחד עם כמה חברים שישבו איתו על הבר והקפידו להתלהב מכל שיר שבו הוא בחר, הצליח לספק את המעטפת המנצחת לארוחת הערב שלנו.

למרות שהרשת מפורסמת בעיקר בזכות ההמבורגרים שהיא מציעה, תפריט המסעדה עשיר ומגוון ויש לו עוד הרבה מאוד מה להציע. למעשה, אפשר להרכיב ארוחה שלמה וטעימה מאוד במסעדה מבלי להזמין המבורגרים בכלל ואפילו להתמקד במנות בריאות. אנחנו טעמנו מגוון די רחב של ראשונות, התחלקנו בהמבורגר אנגוס, שעשוי מבשר אנטרקוט קצוץ ונהנינו מכל רגע.

בגזרת הראשונות הלכנו על סלט קטן של עגבניות, ראשד ופטה, מעוטרים בקצח (16 ₪); מנה קטנה של כנפיים חריפות (26 ₪), עשויות ברוטב מהמוצלחים שטעמנו; וקציצות פראסה על סלט סלק וכוסברה (24 ₪) – שלישיית קציצות חמצמצות, עשויות פראסה וגבינות, ברוטב מעודן. לשילוש הזה התווסף שילוש נוסף – שלישיית נקניקיות מרגז חריפות, על מצע סלט חצילים וכוסברה (19 ₪). בלטה לטובה באופן חריג בגזרת הראשונות מנת הסיגרים המרוקאיים (21 ₪)- רביעייה של סיגרים שמנמנים, המזכירים בצורתם ובעוביים אגרול יותר מאשר סיגרים, כך שיש יותר מקום לבשר העסיסי ולצנוברים שמהם מורכב המילוי. הסיגרים מוגשים עם טחינה ומעט עלים ירוקים. מנה שהיא פשוט חובה לאוהבי הז'אנר ובעצם – גם לאלה שלא.

בגזרת העיקריות, כפי שכבר ציינתי מראש, חלקנו המבורגר אנגוס (39 ₪), עשוי מ-250 גר' של בשר אנטרקוט איכותי ועסיסי עם תוספת פטריות (7 ₪). על ההמבורגר הזה שמענו כבר שפע של מחמאות והמלצות מהאבא של הארגנטינאי, שהוא אחד מהדיירים הקבועים של סניף אגאדיר בהרצליה. כל המחמאות, אגב, הצדיקו עצמן. המבורגר פשוט מעולה, שמצליח לשמור על עסיס וטעם מחד, ובכל זאת להישאר קליל ולא להכביד יותר מידי. לצד ההמבורגר נמנענו מלהזמין צ'יפס, כפי שבדרך כלל אנחנו עושים, לטובת מנת ירוקים בשמן זית ושום (9 ₪). זוהי מנה של שעועית צרפתית - ירוקה עדינה ודקיקה, מוקפצת בשמן זית, שום פרוס ופלפל שחור גרוס.

להרמת מצב הרוח שתיתי אני קוקטייל פשקה (29 ₪) – שילוב קיצי, קליל ומרענן של וודקה אפרסק, שנפס אפרסק, אפרסקים וסאוור והארגנטינאי שתה כוס יין בולה קיאנטי (22 ₪). שנינו היינו מרוצים לא רק מהדרינקים, אלא גם ממחיריהם הסבירים.

למרות שבמקום שמציע המבורגרים כה משובחים באמת שאין צורך במתוק לסיום ועל אף שאני באופן אישי הייתי מעדיפה עוד מנת סיגרים מרוקאיים לקינוח, הזמנו בכל זאת שני קינוחים מקו הקינוחים החדש של הרשת, שהושק ממש בימים האחרונים. האחד הוא קרם קדאיף עם פיסטוקים (27 ₪) והשני הוא קינוח מקורי בשם "שרביטי שוקולד", שכולל מקל שוקולד לבן עטוף בקרפ שוקולד מריר ומקל שוקולד מריר עטוף בקרפ שוקולד לבן על שברי נשיקות ופקאן (28 ₪). שני הקינוחים היו מוצלחים מאוד וכך גם הפוך קטן מבית Tazza D'oro (8 ₪).

המחירים הסבירים עד זולים, האווירה הנעימה והמוסיקה העברית עזרו להעביר אחלה ערב באגאדיר הוטל. מבחינתנו, מדובר במלון חמישה כוכבים.

*הכותבת היתה אורחת המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הפוך על ירושלים
אורו – חוויה מושלמת במקום אחד
המוציא לחם לימות הגשם
ואלס עם מטינה
המפעל פתח
בית השמש העולה
Fun Fun Fun
לוקאל-פטריוטיזם
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר