נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מי שביקר לאחרונה בניו יורק (ולפי מצב העניינים בנתב"ג – כנראה שמדובר כמעט בכולם) לא יכול היה שלא להיתקל לפחות פעם אחת בבר הסלטים או הסנדביצ'ים הניו יורקי בו אתה מרכיב את הארוחה מתוך מגוון ענק של ירקות, פירות, גרעינים, גבינות, נקניקים ומה לא בעצם. היצירתיות הגדולה שמציעים הברים הללו והיכולת לאכול בדיוק את מה שמתחשק לך באותו רגע, הם כיף אדיר שאליו מצטרף גם מחיר זול יחסית.

את כל הכיף הזה ייבא כבר לפני למעלה מ-12 שנים ה"סנדוויץ' פקטורי". במשך שנים עם סניף ברחוב אחד העם בתל אביב ומשלוחים לכל הסביבה ועכשיו גם בהרצליה פיתוח. הסניף ההרצליאני, שנפתח רק לפני כמה חודשים, מעוצב בקווים תעשייתיים נקיים, אך יחד עם זאת חמים בזכות השימוש בצבע האדום ובבר מאורך מסיבי עץ. שולחנות מתכת, שלצידם כיסאות ברוח הסבנטיז, מציעים מקום נוח ונעים לשבת בו, פרט לבר, אחרי שעברת בעצמך והרכבת לך בדיוק את מה שרצית.

 "פס הייצור" במקום כולל חלוקה למחלקה חלבית ולמחלקה בשרית (המקום כשר). במחלקה החלבית ישנה אפשרות להרכיב סלטים או סנדביצ'ים עם מגוון אדיר של אנטיפסטי, גבינות, סלמון מעושן, חציל פסטו, סלט ביצים, סלט טונה ועוד ועוד ויש גם קישים ואומלטים עם תוספות לפי בחירה. במחלקה הבשרית תוכלו ללכת על צ'יקן סלט – סלט של ירקות טריים עם חזה עוף מוקפץ, וסנדוויצ'ים חמים או קרים עם מגוון של נקניקים יבשים, פסטרמה, רוסטביף וקורנדביף וגם שניצל מחזה עוף. כל הנקניקים, אגב, נפרסים רק בעת הזמנת הסנדוויץ', מה שמבטיח טריות מרבית. בכלל, המקום מבריק מטריות.

עומדת מול כל המבחר הזה, התלבטתי קשות ובסוף החלטתי ללכת על טעימות – קצת מכל דבר. אז ניסיתי בגט בריאות קטן עשוי סובין, שייחודי למקום, עם שניצל חזה עוף מוקפץ (20 ₪), מיונז, חרדל, עגבניות וקצת מלפפון חמוץ. טעם גן עדן. סנדוויץ' רוסטביף גדול (27.50) בבגט לבן קצר אף הוא תשואות. במחלקה החלבית בלטו במיוחד סלט הביצים הטרי והמצוין (15 ₪ לסנדוויץ' קטן ו-18 לסנדוויץ' גדול) וסלט הטונה. עם מיץ תפוזים טרי שנסחט במקום (14 ₪) התוצאה היתה מנצחת.   

מלאה עד אפס מקום, אך גם מרוצה מאוד, הלכתי על קפה לסיום הארוחה. בלנד הקפה שבמקום הוא ייחודי לסנדוויץ' פקטורי, עשיר בטעם ומתאים בול לסיים איתו ארוחה דשנה. קצת מתוק – בדמות בראוניז שוקולד (9 ₪) השלים סופית את המשימה.

חשוב לדעת שבמקום עושים משלוחים לאזור בהזמנות מעל 50 ₪ וכן שהמקום מציע "מחלקת עסקים" ו"מחלקה ראשונה" – מגשי סנדוויצ'ים, טורטיות, מאפים ופלטות של ירקות ופירות ארוזים ומוכנים להגשה באירועים – במחיר זול מאוד. ישנה גם אפשרות להזמנת שירות קייטרינג לאירועים שכולל הגשה ושירות מלאים.

*הכותבת היתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סנדוויץ' פקטורי בהרצליה
053-9381026

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הפוך על ירושלים
אורו – חוויה מושלמת במקום אחד
המוציא לחם לימות הגשם
ואלס עם מטינה
בית השמש העולה
Fun Fun Fun
חמישה כוכבים
לוקאל-פטריוטיזם
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר